Originally posted by Siegfried Muller
View Post
Plan om ripped te worden
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostOmdat je al zo weinig oefeningen hebt, zou ik de biceps bij rug plakken en de triceps bij borst.
Zoveel abs reps is onzin.
Abb's zijn wel overkill, daar wat minder reps op doen zal ik zeker doen.
Nu snap ik er niets van, je zegt dat ik weinig oefening doe, dus ga je biceps en triceps wisselen?
Noem me eigenwijs maar bij borst hanteer je veel meer triceps dan biceps, daarom doe ik ze niet samen.
Heb dat al eens geprobeerd omdat mensen me vertelden dat het niet uitmaakt of je nu biceps of triceps bij borst doet hetzelfde blijft. Enkel voor de ene lukt dat beter dan bij de ander.
Edit: en ja wat pescatore zegt... Net als calf's dus. Ik wou het niet aanhalen anders ben ik te eigenwijs :dMijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by cetn View PostNoem me eigenwijs maar bij borst hanteer je veel meer triceps dan biceps, daarom doe ik ze niet samen.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostEr zit wel een verschil in contractie, dus je kan met abs wel hoger in frequentie gaan zitten. Niet dat het nodig is, maar qua herstel is het geen probleem
Want dat is volgens mij wat cetn bedoelt.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostHier haal je net de reden aan waarom ze aanraden ze net wel samen te doen. Op deze manier train je eerst je borst en een gedeelte triceps. Na de borst oefeningen hoef je je triceps op het einde van de training gewoon nog "af te werken" en niet geheel meer te trainen om het simpel voor te stellen. Dit verhaal gaat ook op voor rug en biceps.
Ik weet nog dat ik dips en db press supersette, en ik 5-6 kg lichter moest nemen om goed te pressen..
Originally posted by punani View Post4 pagina's door gescrolled maar ik zie geen dieet. En ripped is naar mijn mening pas spraken van onder de 7%.
Wat is je dieet. Misschien kunnen we je dan helpenMijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by axel1994 View PostMaar met hogere frequentie bedoel je toch niet sets van 100 cruches?
Want dat is volgens mij wat cetn bedoelt.
Ik doe mmestal waar ik zin in heb voor ab's...
Gewoon een circuit van 4/5 verschillende oefeningen, en dat doe je 2 of 3 keer.Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by cetn View PostMaar ik doe bijvoorbeeld supersets, raad je dit nog altijd aan dan?
Ik weet nog dat ik dips en db press supersette, en ik 5-6 kg lichter moest nemen om goed te pressen..
Working on it
Ik zal zeker geen 100kg pakken als ik hetzelfde met bv n 10kg kan bereiken.
Daarbij komt dat ik niet geloof dat jij supersets nodig hebt.
Hoelang train je, en wat zijn je stats?
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostLigt aan je doelen. Als je n bbr bent zal het je eigenlijk n rotzorg zijn hoeveel gewicht je pakt.
Wat mij hiet opvalt is dat hij het zichzelf veel moeilijker maakt dan het is. De welbekende, vaak voorkomende fout dus.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostLigt aan je doelen. Als je n bbr bent zal het je eigenlijk n rotzorg zijn hoeveel gewicht je pakt.
Stats:
Bp: 3x10x62.5
Squat: 3x10x70 atg
Deadlift 3x10x140 (doe ik sinds vorige week niet meer)
Originally posted by inferno_0666 View Postzijn fysieke stats en hoe lang hij traint staan op de eerste pagina.
Wat mij hiet opvalt is dat hij het zichzelf veel moeilijker maakt dan het is. De welbekende, vaak voorkomende fout dus.Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment