Plan om ripped te worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plan om ripped te worden

Ey,

Momenteel zijn men stats: 78 kg - 17/18%
    Vetpercentage is een gok maar het is wel een goede indicatie.

Mijn doel is om tegen de zomer tussen 10a13% proberen te staan, hoe ik dat zal doen twijfel ik nog over. Ik zit te denken om begin februari te beginnen met men cut. Dit zou ik doen door 3xkrachtraining te doen +2x cardio op men rustdagen.

Qua voeding denk ik om op onderhoud te eten, of er licht onder te gaan - wil namelijk zo weinig mogelijk spierverlies en ik naar mijn visie tijd genoeg dus haastig cutten is niet nodig. Vanaf het moment dat ik krachtverlies merk, zal ik mijn eca stack combineren met met men schema, ook dit help natuurlijk voor betere vetverbranding.

Wanneer ik maar weinig progressie meer maak qua vetverlies zou ik dan overgaan naar low carb (dit net voor de zomer waarschijnlijk)

Enige waar ik wel schrik voor hebben wat men gewicht zal zijn, op die vp %. Ik zou het echt kut vinden om die '7' te zien verdwijnen... Enig idee wat men gewicht zou zijn?

Anders opmerkingen, tips, raad...
    Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Ik weet niet wat jou lichaamslengte is maar houd er rekening mee dat jij eruit zult zien als een gestroopt konijn als je tegen de 2 meter lang bent. In dat geval kun je maar beter werken aan veel spiermassa en ervoor zorgen dat je geen troep eet. Er was hier een gast die nogal koppig is en niet wilde luisteren naar goede adviezen van anderen. Hij was langer dan 1.80 en woog nog niet eens 74kg. Hij zag eruit als een reusachtige bidsprinkhaan. Als je korter bent dan 1.80 dan is dat natuurlijk een ander verhaal.

Cardio heeft wel een positieve invloed op je bloedvaatstelsel maar is niet strikt noodzakelijk in jou geval. Houd het dus binnen perken. Een beetjet cardio na je KT voldoet wel, daar hoef je geen aparte dagen voor in te lassen.

Om van 17/18% naar 10/13% te gaan heb je genoeg aan KT en een goed voedingsplan. Daar heb je helemaal geen eca stack voor nodig. Tjongejonge, men graait maar naar pilletjes en zogenaamde wondermiddeltjes om wat vet te verliezen. Degenen die de moeite willen nemen om met gezond verstand aan de slag te gaan zijn een uitstervend ras!
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Hoe lang train je eigenlijk al?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Ik weet niet wat jou lichaamslengte is maar houd er rekening mee dat jij eruit zult zien als een gestroopt konijn als je tegen de 2 meter lang bent. In dat geval kun je maar beter werken aan veel spiermassa en ervoor zorgen dat je geen troep eet. Er was hier een gast die nogal koppig is en niet wilde luisteren naar goede adviezen van anderen. Hij was langer dan 1.80 en woog nog niet eens 74kg. Hij zag eruit als een reusachtige bidsprinkhaan. Als je korter bent dan 1.80 dan is dat natuurlijk een ander verhaal.

Ben 1.76m. Bergeten bij te plaatsen

Cardio heeft wel een positieve invloed op je bloedvaatstelsel maar is niet strikt noodzakelijk in jou geval. Houd het dus binnen perken. Een beetjet cardio na je KT voldoet wel, daar hoef je geen aparte dagen voor in te lassen.

Heb al ge experimenteerd in het verleden, en ik moet écht wel cardio doen om te 'blijven' afvallen. Ik zou die cardio echt niet doen als het niet nodig was want daar dat steekt me nogal snel tegen. Het betere metabolisme/insuline piek neem ik er graag bij, ik merk dat echt wel.

Om van 17/18% naar 10/13% te gaan heb je genoeg aan KT en een goed voedingsplan. Daar heb je helemaal geen eca stack voor nodig. Tjongejonge, men graait maar naar pilletjes en zogenaamde wondermiddeltjes om wat vet te verliezen. Degenen die de moeite willen nemen om met gezond verstand aan de slag te gaan zijn een uitstervend ras!

Eens en oneens; vroeger was eca legaal en dat werd er niet gekraaid naar het nemen van dit product. Nu het opeens illigaal is zijn er plots veel controverse rond dit product.. Kijk als je een product kan betalen en je gebruikt het met verstand dan vind ik het allemaal wel kunnen. Ik maak van 1 cap bijvoorbeeld 2caps.

Het fatburneffect + de toenemende kracht in een cut is gewoon schitterend vind ik persoonlijk.
        Originally posted by emilio75 View Post
        Hoe lang train je eigenlijk al?
        1Jaar
        kom van 68kg

Beiden bedankt voor jullie bijdrage!
        Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

Dat cardio nodig is onzin (het kan wel uiteraard), dat geeft alleen maar aan dat je voeding niet op orde is. Met 1 jaar training al aan de rommel ter ondersteuning is echt complete onzin. Zorg nou eerst eens dat je voeding gewoon klopt.

Ik weet niet wat je VP was 1 jaar geleden, maar als het 10kg (of meer) spierwinst is zou ik niet zeuren en nu gewoon door voeding rustig je VP laten dalen. Het is een geduldsport, respecteer dat gewoon.....

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
            Dat cardio nodig is onzin (het kan wel uiteraard), dat geeft alleen maar aan dat je voeding niet op orde is. Met 1 jaar training al aan de rommel ter ondersteuning is echt complete onzin. Zorg nou eerst eens dat je voeding gewoon klopt.

Ik weet niet wat je VP was 1 jaar geleden, maar als het 10kg (of meer) spierwinst is zou ik niet zeuren en nu gewoon door voeding rustig je VP laten dalen. Het is een geduldsport, respecteer dat gewoon.....
            Ieder lichaam is anders, kan er nu ook eenmaal niet aan doen dat ik cardio nodig heb. Mijn voeding in de kut is altijd strict en daar houd ik me ook aan.

Ik ben twee jaar out geweest, in theorie train ik al 3.5jaar.

Comment

Nogmaals, je moet helemaal geen cardio doen om te blijven afvallen. Niet bij dat percentage. Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan jou dieet. Zet het hier maar neer zodat de meer ervaren forumleden ernaar kunnen kijken dan kom je er snel achter.

De legaliteit van eca heeft er geen ene ruk mee te maken en het kan mij geen bal schelen. Met dat vetpercentage kun je prima met dieet alleen het vet eraf krijgen.

De feiten spreken voor zich, en dat is geen aanval op jou:
              • Je erop staat dat je cardio nodig hebt om af te vallen.
              • Je wilt per se gebruik maken van een middeltje.
              • Je bent pas 1 jaar aan het trainen.

Er valt veel meer uit te halen met een betere aanpak. En kom nou niet met het welbekende "Elk lichaam is anders", dat wordt te pas en te onpas rondgeslingerd en vaak als slap excuus.

Verder hebben wij jou trainingsschema nog niet eens gezien.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by cetn View Post
                Ieder lichaam is anders, kan er nu ook eenmaal niet aan doen dat ik cardio nodig heb. Mijn voeding in de kut is altijd strict en daar houd ik me ook aan.

Ik ben twee jaar out geweest, in theorie train ik al 3.5jaar.
                Ieder lichaam is anders, daarom is ook ieder voedingsschema anders. Maar als je graag smoezen gebruikt om een shortcut te kunnen rechtvaardigen is dat mij best. Maar vraag dan niet om raad.....

Comment

Nogmaals, je moet helemaal geen cardio doen om te blijven afvallen. Niet bij dat percentage. Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan jou dieet. Zet het hier maar neer zodat de meer ervaren forumleden ernaar kunnen kijken dan kom je er snel achter.

De legaliteit van eca heeft er geen ene ruk mee te maken en het kan mij geen bal schelen. Met dat vetpercentage kun je prima met dieet alleen het vet eraf krijgen.

Er valt veel meer uit te halen met een betere aanpak. En kom nou niet met het welbekende "Elk lichaam is anders", dat wordt te pas en te onpas rondgeslingerd en vaak als slap excuus.

Huppa, is het enige wat jij nodig hebt om te lezen. Cardio moet je zien als je hulpmiddel ipv dat goedje dat je wilt gebruiken. De eerste stap die jij moet maken om eens verder te komen, is het verhaaltje in je hoofd veranderen.

Vervolgens open staan voor het commentaar/feedback wat mensen geven en daarna toepassen en meer weer leren. Dat is het enige wat je nodig hebt.

Comment

Voedingschema voor cut is in de maak, zal deze asap hier plaatsen.
                    Trainingschema voor de cut is ook nog in de maak, enige wat ik al voor ogen voor de cut zie je in beginpost, daar zou ik graag op bouwen met hulp van jullie.

Comment

Heb je geen 6 maanden, burners of cardio voor nodig.
                      Maar goed als je burners wilt gebruiken doe je dit ws toch wel en dat resultaat is de beste les.

Vorig jaar ben ik overigens in 12 werken van 18 naar 12% gegaan zonder cardio en burners.
                      3p/w zwaar trainen, rust is belangrijk als je onder onderhoud eet. zo at ik -100kcal op kt dagen en -400kcal op rust dagen. Verschil maken in carbs vetten en eiwitten gelijk houden.

Sta nu weer op 13,5 en ben 1 jan begonnen richting 10% af te af te slanken.
                      Ben overigens 1,79 en 76kg
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                        Maar goed als je burners wilt gebruiken doe je dit ws toch wel en dat resultaat is de beste les.

Vorig jaar ben ik overigens in 12 werken van 18 naar 12% gegaan zonder cardio en burners.
                        3p/w zwaar trainen, rust is belangrijk als je onder onderhoud eet. zo at ik -100kcal op kt dagen en -400kcal op rust dagen. Verschil maken in carbs vetten en eiwitten gelijk houden.

Dat is een knappe prestatie, heb je geen cardio gedaan om vet te verbranden?

Comment

Originally posted by cetn View Post
                          Voedingschema voor cut is in de maak, zal deze asap hier plaatsen.
                          Trainingschema voor de cut is ook nog in de maak, enige wat ik al voor ogen voor de cut zie je in beginpost, daar zou ik graag op bouwen met hulp van jullie.
                          Je hebt geen speciaal schema nodig voor "de cut". Je blijft gewoon op dezelfde manier trainen. Je voeding is wat je aanpast.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by K-94 View Post
                            Dat is een knappe prestatie, heb je geen cardio gedaan om vet te verbranden?
                            Niets.

Ik had er ook een hard hoofd, maar mensen als Falstyr, Dynobet en Inferno hebben mij destijds overtuigd geen cardio oid toe te voegen. Dit is kan nodig zijn als je echt stagneert.

Als je onder onderhoud eet zal je ws geen massa aan zetten maar sterker worden kan wel. Zolang dat gebeurd verlies je geen spieren. Waar je rekening mee moet houden is dat je niet kan kiezen waar je vet verbrand. Dit gebeurd ook onderhuids waarneer het lijkt alsof je stagneert. Maar zolang je sterker wordt of op kracht blijft en lichaamsgewicht verliest zit je op de goede weg.

Na 11 weken zakte mijn kracht helemaal weg en was het tijd om te stoppen. Ik heb destijds mijn refeeds niet goed gepland en ook de periode erna, vakantie, was niet gunstig gepland. Heb er iig veel van geleerd en vind het en zeer goed resultaat voor een eerste echte cut. Mn kracht was overigens na 2 werken weer op niveau.
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post

Mooie prestatie! Je hebt dus een vorm van low carb gehanteerd?

Je hebt geen speciaal schema nodig voor "de cut". Je blijft gewoon op dezelfde manier trainen. Je voeding is wat je aanpast.
                              Nu train ik 4a5 dagen in de week, als ik dat zou verder doen in de cut zou dit invloed hebben op mijn herstel. Ik zit nu al kantjé boordjé qua herstel..
                              In de cut zal het maandag - woensdag - vrijdag kt dag zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X