5 kg kwijt in 2 weken. Trots :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5 kg kwijt in 2 weken. Trots :)

Hey mensen,

Ik wil men geluk ook met jullie meedelen.
    Onlangs ben ik op de website gekomen van Afvallenadvies en me het GRATIS ebook aangeschaft.
    Aangezien het toch gratis was en ik ook nog voedingstips erbij kreeg, dacht ik bij mezelf waarom probeer ik het niet eens hé.

Uiteindelijk de stap gemaakt.
    Alles goed ontvangen en eerlijk gezegd ik kreeg regelmatig een mailtje wat me enorm motiveerde. Ook in de mailtjes kreeg ik regelmatig super tips.

Nu ik was eraan begonnen en het was heftig maar tegelijkertijd aangenaam.
    Het zweet liep van me af en ik had het gevoel dat ik ook zo de kilo's aan het verliezen was.

Uiteindelijk na 2 weken met goede moed op de weegschaal gesprongen en ik zag dat ik 5 kg kwijt was.
    Nu blijf ik verder doen met het programma en de tips die ik meer en meer krijg.

Ik ben er zeker van dat ik mijn doel ga bereiken. Ik ben 1,86m en weeg 126kg. Allé, ik woog 126 kg en nu 121. Dus ik wil men doel van 90 bereiken. En ik ben er zeker van dat dit zal lukken.

Ga zelf eens naar www.afvallenadvies.com en je zal tevreden zijn.
    Veel informatie dat je er krijgt over wat je mag eten en niet en dergelijke.

Allé kga jullie laten en verder trainen tot later mensen.

Groeten Lucas

Juist, ik wou even vragen hoe jullie het allemaal doen?

Indien er mensen zijn die volop aan het vermageren zijn laat maar weten hé.

Tnx

Lucas

Comment

Hoi Lucas,

5 kilo in 2 weken is veel. Het nadeel van snel afvallen is dat je ook een deel aan spieren verliest, en die zijn juist belangrijk om vet te verbranden. Er zijn zat manieren om vet kwijt te raken, maar wat de meesten hier doen is 3-5 dagen per week krachttraining doen op de juiste manier en een voedingsschema aanhouden. Als je uitrekent wat je lichaam nodig heeft en je gaat daar (max 20%) onder zitten, dan verbrandt je lichaam vet (en wellicht een klein beetje spier, wat onvermijdelijk is). Goede bronnen vind ik 'Het nieuwe wasborddieet' en vooral 'Burn the fat, feed the muscle'. Wellicht heb je daar wat aan. Tevens is het handig om de stickies van dit forum door te lezen.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
        Hoi Lucas,

5 kilo in 2 weken is veel. Het nadeel van snel afvallen is dat je ook een deel aan spieren verliest, en die zijn juist belangrijk om vet te verbranden. Er zijn zat manieren om vet kwijt te raken, maar wat de meesten hier doen is 3-5 dagen per week krachttraining doen op de juiste manier en een voedingsschema aanhouden. Als je uitrekent wat je lichaam nodig heeft en je gaat daar (max 20%) onder zitten, dan verbrandt je lichaam vet (en wellicht een klein beetje spier, wat onvermijdelijk is). Goede bronnen vind ik 'Het nieuwe wasborddieet' en vooral 'Burn the fat, feed the muscle'. Wellicht heb je daar wat aan. Tevens is het handig om de stickies van dit forum door te lezen.
        Ik denk dat Lucas je naar zijn domme site wilt krijgen ouwe
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Ik denk dat Lucas je naar zijn domme site wilt krijgen ouwe
          Die gedachte kwam ook in mij op, maar ik geef mensen altijd het voordeel van de twijfel . Die tekst van mij is inmiddels toch al een soort sjabloon geworden hier :P

Comment

Mooie reclame man. En Dynamix, 5 kilo in de eerste 2 weken is niet veel op 126 kilo, over het algemeen wordt er dusdanig gesneden in de carbs dat >50% van het initiële gewichtsverlies water-weight is.

Comment

online marketing

Comment

Juistem, hoezo gratis, je hebt goud in handen!

not srs
                Geen woorden, maar daden.

Comment

Triest dat mensen dikkerds zo erg om de tuin leiden met onzin die niet goed voor je is. In plaats van reclame voor snoepjes verboden maken zouden ze hier iets aan moeten doen
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Wat ik niet snap, is dat dit soort mensen niet snapt, dat dit soort fora echt de laatste plek is waar je succes hebt met dit soort praktijken. Ga naar een viva forum ofzo, koop emailadressen op weet ik het, legio opties.

edit: dat enge anorexia forum dat een keer de revue passeerde is ook een goeie doelgroep
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Interesse? Ik heb nog een aantal databases met bij elkaar +/- 90 000 gebruikers (':

Koopje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X