Originally posted by Neproadie
View Post
Veel eten voor het slapen gaan niet slecht?
Collapse
X
-
nou heb ik Tourette's syndroom dus mn neurotransmitters kloppen niet en de neurologen snappen na jaren nog steeds niet welke neurotransmitters met zekerheid en op welke manier verstoord zijn... mn houding naar deze man is inderdaad sceptisch wat voeding betreft, en google hielp mij niet echt veel verder dan, zoals sommigen van jullie, het is een kwestie van voorkeur.. sprak wel wat maandjes geleden bij de gym waar ik werkte een Poolse bodybuilder, die legde uit: koolhydraten = insuline = beter slapen, vetten = dopamine = wakker worden, in de ochtend eten dus..
het enige wat ik mij kan bedenken: een ecto (relatief smalle heupen en schouders t.o.v. lengte) eet en verbrandt ie anders dan een endo (relatief brede heup met een korte romp). een ecto valt af zodra hij minder eet, een endo moet veel eten anders wordt hij dik (= metabolisme stagneert). ecto's houden niet van eten, endo's iets te veel soms. die man is inderdaad vrij lang van been en vrij smal van heup en schouder dus houdt hij misschien niet van eten voor het slapen"is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
Comment
-
Laatste twee zinnen in de OP staan haaks op elkaar.
En in mijn ogen wordt er keer op keer vanuit een verkeerde hoek gekeken naar dit onderwerp. Koolhydraten is voornamelijk energie. En de timing van die carbs (samenhangend met de rest) is van invloed op je energie. En gebruik je die energie zo efficiƫnt mogelijk voor het sporten, dan kan dat in mijn ogen wel degelijk invloed hebben op je resultaat. En niet onbelangrijk, je kunt het jezelf daar ook onnodig lastig mee makenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostLaatste twee zinnen in de OP staan haaks op elkaar.
En in mijn ogen wordt er keer op keer vanuit een verkeerde hoek gekeken naar dit onderwerp. Koolhydraten is voornamelijk energie. En de timing van die carbs (samenhangend met de rest) is van invloed op je energie. En gebruik je die energie zo efficiƫnt mogelijk voor het sporten, dan kan dat in mijn ogen wel degelijk invloed hebben op je resultaat. En niet onbelangrijk, je kunt het jezelf daar ook onnodig lastig mee maken
Dat principe zie je bijvoorbeeld bij vasten ook. Je energielevel dropt nu eenmaal niet zo snel als de meeste mensen denken. Dat gezegd hebbende, ik heb in de ochtend altijd gigantische honger maar hoe het exact zit is een leuke opzoeker.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-