40 en starten met fitness met als doel afvallen en opbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat Fitat het al door heeft Sjaak, en het is maar een basis waarvandaan je gaat starten.
    Vanuit daar kun je bv steeds aanpassen met 500kcal, tot je jouw eigen perfecte voeding hebt gevonden.
    Het berekenen is en blijft altijd een basis, elk lichaam is anders.
    Maar het voordeel is dat je op den duur precies weet wat je nodig hebt en wanneer (bulk/cut)

Doe je niets blijf je klooien en kom je nooit ergens. Wat weer zonde is van de tijd en energie wat je in je sport steekt waarbij je ook het extra geld wat je uitgeeft mee moet laten wegen.

Comment

We zijn weer een dagje, hoop tips en inleeswerk verder....

Druk aan de slag gegaan met mijn voedingsschema voor de Cut-fase. Hieronder een overzicht.

Wel een lastige puzzel en er zal waarschijnlijk nog veel te verbeteren zijn. Daarom graag jullie kritiek, tips etc!

Voedingsschema September.jpg

Comment

Naast het knutselen met de juiste voeding ook maar eens wat serieuzer naar een Full bodyschema gekeken.

Leek me verstandig om per direct te starten met onderstaande schema wat ik hier op het forum tegen kwam:

Basisschema fullbody

Warming up: 10 minuten op een matige intensiteit op de crosstrainer. Deze is essentieel voor blessure vrij trainen. Sla deze niet over!

Krachttraining zelf:

Squats
        Romanian deadlift
        Chin ups
        Bent over barbell row
        Bench press
        Standing military press
        Shrugs
        Side raise
        Sitting calf raise
        Triceps extensions
        Dumbell curl
        Hanging leg raise

Elke oefening 2*15, op een gewicht waarbij je de uitvoering zonder gesmokkel kunt doen. De rust tussen sets bedraagt 30-90 seconden.

Wat is verstandig? Ik train 3 dagen in de week. Tijdens mijn huidige trainingen ben ik zo'n 45-60 minuten bezig met cardio en zo'n 45 minuten met KT.

Is bovenstaande schema goed te combineren met 45-60 minuten cardio?

Comment

Is er iemand die wat wil roepen over mijn eerste opzet van mijn voedingsschema? Ik vond het een lastige puzzel en wilde ff weten na al het inlees werk of ik op de juiste weg ben?

Comment

Je dieet is misschien niet goed. Je kunt bijvoorbeeld een dieet test doen, heeft bij mij enorm geholpen!!!

Comment

[QUOTE=Fitat40;1236772]Is er iemand die wat wil roepen over mijn eerste opzet van mijn voedingsschema? Ik vond het een lastige puzzel en wilde ff weten na al het inlees werk of ik op de juiste weg ben?[/QUOTE! ]
              Het ziet er wel aardig uit, al zou ik magere melk vervangen door halfvolle melk, je vetten gaan dan iets omhoog maar dat mag best.

Originally posted by WendyM View Post
              Je dieet is misschien niet goed. Je kunt bijvoorbeeld een dieet test doen, heeft bij mij enorm geholpen!!!
              Wegwezen joh, ga lekker naar het viva-forum ofzo.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Thanks for the tip!! neem ik mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X