Hoi hoi,
Ik sport al een tijd (2/3 jaar) en ben sinds een jaar ook op mijn voeding aan het letten. Hier door al 6 kg kwijt. Nu ben ik bezig met een eetschema, omdat ik toch strakker wil worden. Voornamelijk rond om mijn buik. Ik vroeg mij af of dat werkt met dit schema.
Ik ben 20 jaar, 1.68m en weeg tussen 55 en 56 kg. Ik studeer, werk in de horeca en ik sport minimaal 3x in de week. 1x in de week zoiezo kickbkox (zaktraining van een uur) om de week extra personal training kickbox (halfuur) en daarnaast minimaal 2 x in de week fitness. Ene dag 45min benen en buik kracht en halfuur cardio, andere dag armen, rug en buik en halfuur cardio. Soms wissel ik cardio af door circuittrainingen.
Als ik via internet uitreken wat mijn calorie behoefte is komt dat tussen de 2000 en 2180 ong.
Ik hou van variatie dus ik eet niet elke dag het zelfde, geen idee o dit verstandig is?!
Ochtend :
Brinta met magere melk of magere yoghurt met musli
+ een whey shake
Tussendoor:
Rijstwafel met pindakaas/ eigengemaakte jam zonder suiker
Of een
stuK fruit. (Perzik, mandarijn, pruim, ananas, mango)
Lunch:
Zilvervliesrijst met kip en veel groente
Of
Speltbrood of volkorenbrood met mager beleg (rosbief, kalkoen of kipfilet of pindakaas.
Tussendoor:
Fruit of rijstwafel + shake
Avond:
Rundvlees of kip, veel groente of salade en soms wat rijst.
Tussendoor;
Franse magere kwark met ongezouten noten.
Daarnaast drink ik alleen maar water en thee.
Ik vroeg mij af, is dit teveel? Te weinig, of doe ik het helemaal fout..
Ik ben benieuwd naar de tips, alvast bedankt.
Ik sport al een tijd (2/3 jaar) en ben sinds een jaar ook op mijn voeding aan het letten. Hier door al 6 kg kwijt. Nu ben ik bezig met een eetschema, omdat ik toch strakker wil worden. Voornamelijk rond om mijn buik. Ik vroeg mij af of dat werkt met dit schema.
Ik ben 20 jaar, 1.68m en weeg tussen 55 en 56 kg. Ik studeer, werk in de horeca en ik sport minimaal 3x in de week. 1x in de week zoiezo kickbkox (zaktraining van een uur) om de week extra personal training kickbox (halfuur) en daarnaast minimaal 2 x in de week fitness. Ene dag 45min benen en buik kracht en halfuur cardio, andere dag armen, rug en buik en halfuur cardio. Soms wissel ik cardio af door circuittrainingen.
Als ik via internet uitreken wat mijn calorie behoefte is komt dat tussen de 2000 en 2180 ong.
Ik hou van variatie dus ik eet niet elke dag het zelfde, geen idee o dit verstandig is?!
Ochtend :
Brinta met magere melk of magere yoghurt met musli
+ een whey shake
Tussendoor:
Rijstwafel met pindakaas/ eigengemaakte jam zonder suiker
Of een
stuK fruit. (Perzik, mandarijn, pruim, ananas, mango)
Lunch:
Zilvervliesrijst met kip en veel groente
Of
Speltbrood of volkorenbrood met mager beleg (rosbief, kalkoen of kipfilet of pindakaas.
Tussendoor:
Fruit of rijstwafel + shake
Avond:
Rundvlees of kip, veel groente of salade en soms wat rijst.
Tussendoor;
Franse magere kwark met ongezouten noten.
Daarnaast drink ik alleen maar water en thee.
Ik vroeg mij af, is dit teveel? Te weinig, of doe ik het helemaal fout..
Ik ben benieuwd naar de tips, alvast bedankt.
Comment