Leer de basisprincipes in mijn gratis E-Book

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    Gezien, kappen met die toon.
    Verder ben ik het met veel leden eens, als je zoveel claimt te bereiken en hier constant op prat gaat is bewijs wel zo logisch.

Het lijkt erop alsof je gewoon meepraat met de rest. Waar beweer ik dat ik zoveel bereikt heb??? Is er iemand die mij specifiek kan vertellen wat ik volgens mijzelf bereikt zou moeten hebben?

Comment

Je claimed nu al drie jaar in discussies dat hetgeen je adviseert voor jou perfect werkt. Je draagt jezelf en je ontwikkelingen en fysiek redelijk vaak aan als anekdotisch bewijs. Ik ben geen rekenwonder (stiekem wel) maar als je dit allemaal bij elkaar optelt dan moet er toch wat moois aan het ontstaan zijn daar in huize Dynamix . Dus mijn verwachtingen zijn hoog!
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Pesc ik vind jou fysiek voor zover ik kan beoordelen niet indrukwekkend.
        Maar ik ga voor een bb fysiek en jij hebt altijd gezegd atletisch te willen zijn en dat ben je ook wel volgens mij.
        Geen reden om te flamen dus, alhoewel dat kapsel
        Maar je hebt een laag vp en spierbal en en dat is jou doel volgens mij.
        Dynamix maakt al jaren de gains en cuts van epische proporties daar verwacht ik dus wel eea van, maar ik denk dat het enige dat groot is zijn smoel is.
        Respect dat je überhaupt een foto plaats btw.
        Overal mee eens . En ik kwam net terug van een klein uur hardlopen/zweten in de wind ja !!

Comment

Ok dynamix omdat ik me verveel
          Dit is 1

Originally posted by Dynamix View Post
          Ik ben groot voorstander van een hogere frequentie, wat in mijn optiek een spiergroep 3x per week of vaker belasten is.

Ik train na afloop van mn cut sinds 4 weken vrijwel elke spiergroep 3x per week en ik ga als een idioot vooruit; alsof ik noobgains heb of meer dan dat zelfs. Ik moet er wel bij vermelden dat het ook deels te maken kan hebben met muscle memory.

Een ander voordeel vind ik dat je mind muscle-connectie en techniek snel beter wordt omdat je de meeste oefeningen vaker doet zoals 3x per week benchen, squatten etc. Een kanttekening die ik mee wil geven aan eenieder die dit wilt proberen is om niet bv. 2x je huidige UB of LB-training 3x per week te doen met hetzelfde volume, maar je volume gelijkmatig te verdelen en eventueel later op te hogen.

Ik herstel nu van een behoorlijk volume per week en ben meer dan tevreden over de gains tot nu toe. Ik heb er vooralsnog alleen maar lof voor. Overigens is een goede kennis van mij op de sportschool zo buff als je naturel kunt worden en hij traint elke spiergroep maar eens per week. Hij traint wel al 16 jaar (momenteel is hij 29), dus ook met een bro split kun je blijkbaar heel breed worden, al geloof ik dat je met een hogere frequentie veel sneller bij je doel kunt komen.

Comment

Leuk man, die vereniging
            Als teams samensmelten, wordt het wel tijd voor een nieuwe naam.
            Team 'Googlerijst'bv, al ben ik niet zo geniaal met taal als Dynamix aka Def P.

Goede ontwikkeling.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Je claimed nu al drie jaar in discussies dat hetgeen je adviseert voor jou perfect werkt. Je draagt jezelf en je ontwikkelingen en fysiek redelijk vaak aan als anekdotisch bewijs. Ik ben geen rekenwonder (stiekem wel) maar als je dit allemaal bij elkaar optelt dan moet er toch wat moois aan het ontstaan zijn daar in huize Dynamix . Dus mijn verwachtingen zijn hoog!
              Specifiek zei ik

Comment

Owh fuck man ik zit Door je geschiedenis te bladeren multiquoten lukt me niet maar jij bent er echt eentje hoor
                Iedereen die advies geeft kraak je af omdat jij althans je Internet voorbeelden het beter weten.
                Maar hun theorie werkt niet bij jou
                Guy droog held......storyteller(Ps ik ken hem persoonlijk en die heeft een fysiek waar je u tegen zegt)
                Mealtiming wel belangrijk...Oh nee niet
                Ik volg de regels van lyle werkt perfect.....o nee niet
                Het gaat maar Door man,
                30gr eiwitten per tijd is onzin maar je moet wel zo eel maaltijden nemen...o nee if is ook goed
                Haha u make my Day fucking idioot.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Ok dynamix omdat ik me verveel
                  Dit is 1
                  Wat ik daar zei klopt nog steeds.

Comment

Specifiek zei ik
                    Zoals hierboven lees je 20 pagina's comment effe Door joh, Rutte draait nog minder dan dat jij doed

Comment

Doel je nou op dat stukje idioot of vooruitgang?
                      Want je bulk ging top je cut ging top en je zou bij q 0% foto's plaatsen weet je nog

Comment

0% Dynamix zou een wenselijke situatie zijn imo

Comment

Mwhagaha omg 10 dus

Comment

Sjieeet de twee kampen trekken gezamenlijk op. Dadelijk wordt het nog rustig hier. Ik ga maar eens met Jefreyk12 onderhandelen om een paleo-stroming op te richten.

Comment

Het lijkt erop alsof je gewoon meepraat met de rest. Waar beweer ik dat ik zoveel bereikt heb??? Is er iemand die mij specifiek kan vertellen wat ik volgens mijzelf bereikt zou moeten hebben?
                              Ik praat mee met de rest bij een goed en helder punt ja.
                              Dat je geen strafpunt kreeg voor je belediging boven mijn post richting een member is omdat je anderzijds ook werd uitgedaagd (ook dat zag ik).

De discussie laat ik open, mooi om te zien dat beide kampen eens normaal kunnen doen onderling.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ee toenet wou je 'm nog sluiten, wat is dit nou!? Bribe money van Piscatore's personal training BV. ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X