vind zelf van niet heb nu geen last van honger vanochtend weer gewogen btw 85,7.
Bezig met cutten....
Collapse
X
-
nieuwe pics -------> bidibolding - Album on Imgur en nee ik houd mijn adem niet in. inb4 je bent recht gaan staan. de laatste 2 heb ik gisteren gemaakt.
Comment
-
vanochtend weer gewogen (82) plus net nog wat fotos gemaakt ------> bidibolding - Album on Imgur
vp schat ik nu zon 25/24% gaat langzaam helaas. ik eet nu zon 1550 kcal per dag spierverlies maakt me geen zak meer uit nu.
Comment
-
Ik heb iemand van het forum hier ongeveer hetzelfde meegemaakt. 1500 kcal + uren cardio per week en weinig tot geen resultaat. Wat ik in de meeste gevallen zoals dit doe is het volgende:
Cardio eruit, 1 x sprintjes erin.
Schema qua eten omhoog en wekelijks verhogen met kleine stapjes voor een week of 4-5. Als het stabiliseert weer omlaag naar een aantal dat voldoende zou moeten zijn voor vetverlies. Ik heb de persoon in kwestie nu moeten afremmen en de voeding moeten verhogen zonder cardio en meer dan 2000 kcal. Dus rond de 2200 gaat het nu met een kilo per week zoiets.
Kwestie van hergroeperen, zowel mentaal als fysiek. Even korte termijn opofferen aan lange termijn en je aan het plan houden.
Ff de schouders eronder nog een keer en gaan.
SuccesLast edited by pescatore; 19-06-2015, 17:17.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Dan krijg je zoiets:
86.0 / 95.0 cm week 1 - 2100
83.9 / 94.0 cm week 2 - 2250
84.1 / 94.0 cm week 3 - 2500
84.0 / 94.1 cm week 4 - 2750
81.0 / 93.0 cm week 5 - 2100 alleen sprints
78.4 / 91.0 cm week 6
Deze week dus kcal verhoogd. Diegene van wie het is herkend zijn eigen opbouw wss welLast edited by pescatore; 19-06-2015, 17:23.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
ben nu 3kg afgevallen en volgens mij ook wat spiermassa aangekomen heb overigens cardio toegevoegd 5x 30 min per week. hier zijn de fotos ------> bidibolding - Album on Imgur
deze foto was van vorig jaar toen ik nog 93/95 woog------> LarsN4's uploaded images - Imgur
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment