Ben nu met me eerste cut bezig, en was even benieuwd of het bij anderen ook zo snel gaat begin van de cut. Ik ben nu namelijk 3,5 weekjes bezig met cutten en ben al 5 kg kwijt. Voor mijn cut 1.5 week op onderhoud gegeten, maar toen ook al 1 kg afgevallen, waarschijnlijk omdat ik toen gestopt was met creatine. Na twee weken cutten al 3 kg kwijt, maar ik dacht ik kijk het nog 2 weekjes aan. Maar aangezien ik nog steeds redelijk veel af val, was ik even benieuwd naar jullie reactie.
Hier mijn gewicht per week:
23 april: 92,0 kg @14% vet
30 april: 90,4 kg
7 mei: 89,2 kg
14 mei: 88,4 kg
21 mei: 87,4 kg
Ik train 4x per week met UB/LB. Ik doe 2x per week LIT cardio na LB-trainingen, en 2x per week HIIT na UB-trainingen.
Verder eet ik op rustdagen 2700 kcals, en op trainingsdagen 3300 kcals. Ik zit nog op school, dus verbruik ook niet super veel. Wel heb ik 5 uur per week gym op school. Verder drink ik, zoals in mijn bulk, nog steeds +- 5 liter water per dag. Verder zit ik op bijna 3g per kg lichaamsgewicht aan eiwitten. Nog niet een refeed gedaan, wilde ik deze week mee starten op 1x per week.
Is die 5 kg een combi van vocht + glycogeen + vet? Gaat het te snel en moet ik mijn calorien iets gaan verhogen of nog een paar weekjes aankijken met evt refeeds?
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Hier mijn gewicht per week:
23 april: 92,0 kg @14% vet
30 april: 90,4 kg
7 mei: 89,2 kg
14 mei: 88,4 kg
21 mei: 87,4 kg
Ik train 4x per week met UB/LB. Ik doe 2x per week LIT cardio na LB-trainingen, en 2x per week HIIT na UB-trainingen.
Verder eet ik op rustdagen 2700 kcals, en op trainingsdagen 3300 kcals. Ik zit nog op school, dus verbruik ook niet super veel. Wel heb ik 5 uur per week gym op school. Verder drink ik, zoals in mijn bulk, nog steeds +- 5 liter water per dag. Verder zit ik op bijna 3g per kg lichaamsgewicht aan eiwitten. Nog niet een refeed gedaan, wilde ik deze week mee starten op 1x per week.
Is die 5 kg een combi van vocht + glycogeen + vet? Gaat het te snel en moet ik mijn calorien iets gaan verhogen of nog een paar weekjes aankijken met evt refeeds?
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Comment