Hoeveel % vet kun je verliezen in een maand?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel % vet kun je verliezen in een maand?

Hallo,

Ik ben sinds 3.5 aan het cutter. Ben van 93 kg naar 86 gegaan. Heb een een meting laten doen en komt uit op 16.7%. Ik wil.graag naar de 10-12%. Hoeveel tijd moet ik hier voor rekenen?

Gr.

Zul je ongeveer naar de 80 kg moeten, half Kilotje per week misschien net iets meer. Maar wel even dus.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Metingen zijn altijd gevaarlijk. Zelfs de zelfverzekerde "ik doe dit al 20 jaar en heb 4 x het WK caliper gewonnen" mannen meten gewoon natte vinger in the end of the day. Dit is gewoon inherent aan de methode en de formule. Gebruik het als voortgangstool en ga voor de rest af op de spiegel.

Om je vraag te beantwoorden: zie Fitnessboer zijn antwoord. Incl wat vocht en connective tissue reken op kilo per procent, daarnaast is een halve kilo per week een mooi streven.

*kuch kuch Kedamn *
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

eens met hierboven

Comment

hahahahah luister maar naar meneer pesc:P

Comment

Dus nog 3 maanden door cutten zeg maar. Bedankt mannen

Comment

Аз лично ползване Липовон. За един месец аз загубих 7кг. Много добър резултат за мен!

Comment

Originally posted by nikol View Post
                Аз лично ползване Липовон. За един месец аз загубих 7кг. Много добър резултат за мен!
                Helder, dank je
                MORAALRIDDER

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X