Beste mede bodynetters
Ik heb een serieus probleem met het berekenen van mijn dagelijks calorie behoefte.
ik train nu 3 jaartjes en vind het erg leuk om te trainen. Ik heb me zelf nooit echt verdiept in het voeding en trainingsschema.
Ben pas geleden ontslagen van mijn werk en heb nu alle tijd om eens serieus bezig te zijn met mijn trainingen en eetschema.
Ik heb via een Harris Benedict formule mijn dagelijks calorie uitgerekend
Blijkbaar heb ik 3000 calorien nodig.
Mijn kilo is 86kg 1m77 26jaar en train 3-5 per week.
Nu heb in verschillende youtube videos bekeken om uit te rekenen hoeveel vet eiwit en koolhydraten ik nodig heb.
Dit is wat ik heb kunnen vinden voor me zelf:
180g eiwit (720kcal)
60g vet (540kcal)
Nu heb ik een vraagteken bij de koolhydraten.
Ik snap er echt geen ene moer van.
ook gebruik ik de app myfitnesspall en door dat app raak ik helemaal in de war.
Vooral aan de einde van mijn dag begrijp ik niet of ik uberhaupt aan mijn calorie behoefte kom.
kunnen jullie mijnaub helpen met het juiste waardes qua voeding?
en een mooie uitleg over myfitnesspall zou mooi mee genomen zijn.
Zie fotos van mijn boven lichaam hoe ik er nu uitzie, ook heb ik een foto erbij gezet vor wat ik vandaag heb gegeten.
Ik ben erg gemotiveerd en wil graag juiste informatie, ook wil ik om de week mijn progressie met jullie delen. Hopelijk dat ik andere mensne kan helpen en kan motiveren.
alvast bedankt voor de moeite
tnx
Ik heb een serieus probleem met het berekenen van mijn dagelijks calorie behoefte.
ik train nu 3 jaartjes en vind het erg leuk om te trainen. Ik heb me zelf nooit echt verdiept in het voeding en trainingsschema.
Ben pas geleden ontslagen van mijn werk en heb nu alle tijd om eens serieus bezig te zijn met mijn trainingen en eetschema.
Ik heb via een Harris Benedict formule mijn dagelijks calorie uitgerekend
Blijkbaar heb ik 3000 calorien nodig.
Mijn kilo is 86kg 1m77 26jaar en train 3-5 per week.
Nu heb in verschillende youtube videos bekeken om uit te rekenen hoeveel vet eiwit en koolhydraten ik nodig heb.
Dit is wat ik heb kunnen vinden voor me zelf:
180g eiwit (720kcal)
60g vet (540kcal)
Nu heb ik een vraagteken bij de koolhydraten.
Ik snap er echt geen ene moer van.
ook gebruik ik de app myfitnesspall en door dat app raak ik helemaal in de war.
Vooral aan de einde van mijn dag begrijp ik niet of ik uberhaupt aan mijn calorie behoefte kom.
kunnen jullie mijnaub helpen met het juiste waardes qua voeding?
en een mooie uitleg over myfitnesspall zou mooi mee genomen zijn.
Zie fotos van mijn boven lichaam hoe ik er nu uitzie, ook heb ik een foto erbij gezet vor wat ik vandaag heb gegeten.
Ik ben erg gemotiveerd en wil graag juiste informatie, ook wil ik om de week mijn progressie met jullie delen. Hopelijk dat ik andere mensne kan helpen en kan motiveren.
alvast bedankt voor de moeite
tnx
Comment