Korte cut periode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Korte cut periode

Hallo,

Ik zou eigenlijk tot jan/feb gaan bulken maar merk dat mijn vp best hoog is. Is het verstandig om korte cut te houden van 2 maanden tot eind november ongeveer en vandaar weer bulken tot april? gewoon dat mijn buikje wat minder wordt

ik bulk nu 5/6 maanden

iemand die mij kan helpen?

Ja, als je een buikje hebt dat minder kan dan ben je naar mijn mening al te laat. Als je 1 keer goed cut dan kun je dit in de periode daarna veel beter onderhouden en hoef je niet iedere keer te cutten omdat het je in de weg zit maar gewoon om een prima shape te onderhouden.

Dus zou je niet vastpinnen op een periode maar meer aan de spiegel en aan je resultaten.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Waar ik naar benieuwd ben is die zogenaamde bulk van je. Waar ben jij mee bezig geweest? Zo'n buik verschijnt niet plotseling.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

11111

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Waar ik naar benieuwd ben is die zogenaamde bulk van je. Waar ben jij mee bezig geweest? Zo'n buik verschijnt niet plotseling.
          geen idee eigenlijk ben begonnen met bulken op 14% vp

Comment

Gewoon beter bijhouden volgende keer. Alles meetbaar houden dan overkomt je dat niet meer en een fatsoenlijk basis dieet.

En nu cutten eraf met die pens!

Comment

Originally posted by meto View Post
              geen idee eigenlijk ben begonnen met bulken op 14% vp
              Heb jij in het wilde weg alles wat op je pad stond opgegeten of had uitgerekend wat je nodig hebt voor onderhoud en daar wat bovenop gegooid?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Heb jij in het wilde weg alles wat op je pad stond opgegeten of had uitgerekend wat je nodig hebt voor onderhoud en daar wat bovenop gegooid?
                heb 500 cal boven mijn onderhoud gedaan en verder houd ik elke dag bij wat ik allemaal gegeten heb met app (iifym)

zo hele dikke buik heb ik ook weer niet maar vind het niet mooi staan deze week maar eens een huidplooimeter kopen.

weeg op dit moment 90kg toen ik begon met bulken was ik 80kg is 10 kg in 5/6 maanden veel?
                Last edited by meto; 18-09-2015, 22:38. Reason: ps

Comment

Als je er een dikke buik aan hebt overgehouden dan is dat veel. Je hebt iets niet goed gedaan.
                  - Dave Tate

Comment

Dus een korte cut houden maar krijg ik hierdoor geen Yoyo effect?

Comment

Hoe zie je dat voor je dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X