Afvallen - Gewicht en Vet..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen - Gewicht en Vet..

Hallo,

Ik ben 18 jaar, ben ongeveer 1.80 en weeg nu 74 kilo.. alleen ik vindt me zelf wel iets te dik en wil dunner worden en vet kwijtraken en wat kilo's ..

Wat ik eet op een dag, jah normaal denk ik gewoon..

---

S'morgens
    2 a 3 bruine broodjes, met jong belegen kaas (soms pindakaas, of hagelslag ofzo, maar meestal vleeswaren)
    1 glas, jus d'orange (niet vers geperst)

S'middags
    1 glas, jus d'orange (niet vers geperst)
    2 a 3 bruin brood, vleeswaren en soms ( pindakaas of hagelslag )

S'avonds
    1 bord met ( Groente, Aardappelen en Vlees ) gewoon wat me moeder maakt , en over de aardappelen, wat jus ..

---

En ik sport niet veel .. ik train op Maandag - Woensdagavond voor voetbal.. (1.45 uur per training) niet echt intensief ..

Ik zit niet op een fitness school

en voor de rest af en toe op een pleintje voetballen met vrienden..

Ik heb een racefiets en handhalters (tot 10 a 15 kg volgens mij, ik kan het erbij doen en afhalen)

---

Dus wat kan ik nou doen, om dunner te worden en kilo's kwijt te raken..?

Alvast Bedankt...

Dekker

Je hebt in 3 eerdere topic van je al veel tips gehad maar krijg niet de indruk dat je er ook maar iets mee gedaan hebt of je ergens maar een beetje in verdiept hebt...
    Met jouw gewicht bij die lengte is helemaal niets mis, als je evengoed vind dat je echt teveel vet hebt ontbreekt er dus blijkbaar behoorlijk wat spiermassa. Over hoe je dat op kunt bouwen heb je al legio tips gehad en het doorlezen van wat topics over training zou ook geen kwaad kunnen.
    Je voedingsschema lijkt nergens naar, dat is je al eerder verteld en kun je ook in zo ongeveer ieder topic over voeding hier terugvinden. Dat je daarnaast meer zult moeten bewegen weet je uiteraard ook al lang...

Heb dan ook de indruk dat je aan het vragen bent naar de bekende weg.
    Daar is op zich weinig mis mee maar ik ga iig geen energie meer steken in tips als je niet eerst laat zien wat gedaan te hebben met de tips in je eerdere topics.
    Voor niets gaat de zon op, als je echt iets wilt zul je er ook wat voor over moeten hebben!

Comment

Je hebt gelijk, maar welke training kan ik dan gaan doen ..

Fitness apparaten heb ik niet.. (behalve ''Halters'' dan)

Comment

schrijf je in bij een sportschool of ga gewoon lopen en fietsen
        NO PAIN NO GAIN !

Comment

Originally posted by Blowfish View Post
          schrijf je in bij een sportschool of ga gewoon lopen en fietsen
          Fitness-school, ga ik geen tijd voor krijgen ...

en hoelang moet ik dan ongeveer gaan hardlopen, voordat het er goed vanaf gaat vliegen.. (ik denk zelf aan 30 minuten ofzo?)

en hoelang fietsen.. voordat het goed gaat (30 min.. en dan gewoon een goed tempo door fietsen.. (35 a 45 km/h)

Comment

ga voor het ontbijt 30 minuten cardio een en daarna nog eens 1 uur wachten met ontbijten.

Comment

lees eerst is het een en ander in de sectie voeding

je wil wel affallen maar er geen tijd in steken dat gaat niet echt werken

en wat miss S al zegt lengte / gewicht lijk me nix mis mee
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Dekker View Post
                Fitness-school, ga ik geen tijd voor krijgen ...
                Tijd heb je niet, tijd maak je. Maar goed.

Ik denk dat je met gewoon 4 * 30 a 40 minuten per week hardlopen en of fietsen je wel zal afvallen.
                Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X