Originally posted by Shannasse
View Post
Nieuw cutschema
Collapse
X
-
Hier is mijn aangepaste voedingsschema in excel.
Dit keer kloppen de waardes van het brood wel (de rest als het goed is ook)
Als jullie het goedkeuren ga ik hiermee beginnen en dan maar even afwachten wat mijn lichaam doet.
Thanks Erik het is dus geluktZe zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas
Comment
-
Je zit véél te laag in de goede vetten, niet best voor je lichaam...
Vind ook het totaal aantal kcal nog flink laag maar dat kun je verder opbouwen als je lichaam er weer aan gewend is. Eiwitten om 12:30 is wel erg mager, misschien nog wat schuiven. Zou er niet meer eiwitten bijnemen trouwens, extra kcal kun je véél beter uit goede vetten halen.
Comment
-
Originally posted by Shannasse View PostJe zit véél te laag in de goede vetten, niet best voor je lichaam...
Originally posted by shannasse View PostVind ook het totaal aantal kcal nog flink laag maar dat kun je verder opbouwen als je lichaam er weer aan gewend is.Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas
Comment
-
koolhydraten die een lage glycemische index hebben kun je vinden in alle volkoren producten en zilvervliesrijst. Gewoon witte rijst heeft een hogere glycemische indendex dan zilvervlies rijst. Dus als het even kan zou ik voor zilvervlies rijst kiezen.
Verder heb ik dezelfde op en aanmerkingen als Shannasse.
gr
Comment
-
Oke, ik heb wederom een paar aanpassingen gedaan. Vette vis erbij en de gewone rijst vervangen door zilvervliesrijst.
Ik kom nu wel hoger in de kcal, maar nog steeds onder mijn dagelijkse behoeften. Dus in theorie zou ik dus nog steeds moeten afvallen als mijn spijsvertering op gang isZe zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas
Comment
-
Het enige wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat ik de trainingen beter volhoud. Voorheen was ik halverwege al opgebrand, maar nu blijf ik iets meer kracht houden tot de laatste oefening. Het lijkt ook wel ofdat ik wat sterker begin te worden.
Vandaag ben ik begonnen met de laatste wijzigingen uit te voeren, dus ben benieuwd wat er gebeurd.
Bedankt voor het goede advies ik houd jullie op de hoogte.Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas
Comment
-
ik zou die shake met magere melk doen
niet vlak voor het slapen
voor het slapen een lekker bakje makere kwark
bij die appel bzou ik ook nog iets bij nemen bijv ook een beetje kwar of magere yoghurt met je appel er doorWho's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment