Ik zie weinig cut mogelijkheden meer, je kunt de carbs van de aardappels wegstrepen, en de soep en dan veel meer groenten eten, maar of dat nou het verschil zal maken...
mijn eetschema
Collapse
X
-
blijkbaar verlies ik geen gewicht door een dagelijke kcal inname van 1800 a 1900.
Ik was vorige week 2kg bijgekomen maar van mn buikomtrek was wel 2cm af, deze week sta ik trug op mn begingewicht maar is mn buikomtrek trug 2cm erbij. Ik denk dus dat ik tijdelijk wat minder vocht had ofzo.
Is het mogelijk dat ik op 1900kcal + training + cardio
(in het weekend zelfs ochtendcardio, en tijdens de week na de training)
toch niets afval?
meestal kom ik gans de week 200 a 300gr bij per dag en dan in het weekend ineens 1,1.5 en soms zelfs 2+kg eraf. Rare up en downs als je het mij vraagt??
Comment
-
Er gaat denk ik echt geen kcal meer af. Voor je cardio probeer eens op nuchtere maag (neem wel een weishake voor je gaat) en dan een halfuurtje joggen ofzo. Schijnt ook goed te zijn om vet weg te branden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
zaterdag + zondag doe ik al cardio op nuchtere maag.
en de rest van de dagen (omdat ik anders niet voldoene nachtrust zou hebben, wat toch ook belangrijk is) doe ik de cardio na de training.
de overige dagen probeer ik volledig te rusten (dit zijn er nog 2 denk ik).
+ ik probeer dit eetschema nauwlettend te volgen.
Er zijn op het werk momenteel verbouwingen en we zitten nogal in een kil lokaal en soms durft het daar nog wel eens koud worden, dan durf ik al wel eens een royco minute soup nemen. Is dit dan echt zo schadelijk voor de cut of ligt het probleem ergens anders?
Comment
-
Daarnaast is de KT noodzakelijk om je lichaam op de hoogte te houden van het feit dat je je spiermassa "nodig" hebt. Als je die prikkels niet behoorlijk blijft geven, gaat je lichaam spiermassa doen verdwijnen om zo het kcal verbruik te drukken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment