Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
er wordt aangenomen 0,8 gr per kilo lichaamsgewicht, dus een persoon van 80 kilo neemt 64 gram. Er moet ook wel rekening gehouden worden wat je en wanneer je voor de training hebt gegeten.
Grtz
Dat is van toepassing bij dextrose, is een enkelvoudig koolhydraat
Maltodextrine is een complex koolhydraat.
Maar waar dient de maltodextrine dan voor BodyFood?
Toch om je glycogeen aan te vullen?
Maltodextrine
Is een hoogwaardig koolhydraat, het bestaat uit complexe glucose polymeren, complexe koolhydraten worden sneller en beter opgenomen, levert energie op langere termijn, reguleert de bloedsuikerspiegel.
Koolhydraten zijn net als de vetten en de eiwitten macro-nutriënten en geven brandstof aan het lichaam (energie). Suiker is een enkelvoudig koolhydraat. In de lever worden suikers omgezet in glucose, een belangrijke brandstof voor de spiercellen.
Betere koolhydraten worden gewonnen uit zetmeel. Het afbreken van zetmeel moleculen tot glucose vindt geleidelijk plaats. Zetmeel is daarom een beter werkende brand- en voedingsstof, voor de spiercellen
De koolhydraten van Body-Food o.a Dextrose en Maltodextrine worden gewonnen uit het zetmeel mais, dit zetmeel is tevens glutenvrij. Gebruik bij de inname van koolhydraten voldoende water c.q een vruchtensap.
Ik zit toch op een forum van BBers, niet van peuters.
Het is een vrijblijvend advies, als jij denkt dat het te veel is dan pas je het aan.
Heineken heeft gewoon twijfels bij wat je zegt, net als ik trouwens. Dit mag je toch wel kenbaar maken? Beetje flauw dat je dan over een peuter forum of iets dergelijks moet beginnen.
En hoe moet de verhouding maltodextrine en dextrose dan precies liggen?
Mijn antwoord is niet onderbouwd, maar komt voort uit 25 jaar ervaring
Weet je het verschil van Dextrose en Maltodextrine? Nee
Lees de discussie nog eens door.
@gais_der_german Onderzoek alle producten en behoud het goede.
Als er gezegd wordt 50 gram dan is het te weinig, wordt er gezegd 70 gram dan is het teveel. Alle vragen komen voort uit het gebruik van Dextrose daar zou volgens ingewijden 0.8 gram per kilo lichaamsgewicht voldoende zijn.
Maltodextrine is geen Dextrose
Van een complex koolhydraat (maltodextrine en fructose) kun je meer nemen, dan van een enkelvoudig koolhydraat (dextrose en suiker).
Mijn antwoord is niet onderbouwd, maar komt voort uit 25 jaar ervaring
Weet je het verschil van Dextrose en Maltodextrine? Nee
Lees de discussie nog eens door.
@gais_der_german Onderzoek alle producten en behoud het goede.
Als er gezegd wordt 50 gram dan is het te weinig, wordt er gezegd 70 gram dan is het teveel. Alle vragen komen voort uit het gebruik van Dextrose daar zou volgens ingewijden 0.8 gram per kilo lichaamsgewicht voldoende zijn.
Maltodextrine is geen Dextrose
Van een complex koolhydraat (maltodextrine en fructose) kun je meer nemen, dan van een enkelvoudig koolhydraat (dextrose en suiker).
Blijkbaar is het optimaal om een combi van beide middelen te nemen. Ik zie dus niet in hoe mijn vraag vreemd is. En ik weet het verschil prima en gelukkig licht je het zelf nog even toe in je reply
Blijkbaar is het optimaal om een combi van beide middelen te nemen. Ik zie dus niet in hoe mijn vraag vreemd is. En ik weet het verschil prima en gelukkig licht je het zelf nog even toe in je reply
Dit was de vraag die je stelde. En hoe moet de verhouding maltodextrine en dextrose dan precies liggen? Bij je vraag stond niet jouw opmerking.
Je moet geen maltodextrine en dextrose tegelijk innemen.
Maltodextrine kun je het beste combineren met een vruchtensap, of fructose.
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment