veel magere melk, is dat schadelijk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Body-Food View Post
    Hij zag jou even over het hoofd.
    Hahahahaha, excuses ophaler, ik bedoelde het niet jegens jou. Ik had het over het personeel wat er rondloopt in "mijn" albert heijn.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

aha...dan ist goed

ik kijk zelf goed rond in het magazijn en lees veel etiketten om meer over de voedingswaarden te weten te komen. Veen dingen zijn slechter dan we denken, en sommigen juist weer beter.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        aha...dan ist goed

ik kijk zelf goed rond in het magazijn en lees veel etiketten om meer over de voedingswaarden te weten te komen. Veen dingen zijn slechter dan we denken, en sommigen juist weer beter.
        Kun je hier een paar voorbeelden van noemen?

Dingen waarvan je het niet zou verwachten...
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

chicken tonight is bijvoorbeeld slecht. het zit vol verzadigd vet EN suiker.
          spaghettisaus bevat relatief weinig calorieeen en zit vol goede koolhydraten

Comment

chicken tonight is bijvoorbeeld slecht. het zit vol verzadigd vet EN suiker.
            spaghettisaus bevat relatief weinig calorieeen en zit vol goede koolhydraten
            Dat van de chicken tonight zat ik laatst ook in de supermarkt te bekijken. Het is echter niet zo dat je alle smaakvarianten over één kam kunt scheren.

Het viel me op dat ze inderdaad allemaal veel suikers bevatten (zo'n 10-14%). Maar wat vet betreft is er een groot verschil. Ajam Pangang bevat bijvoorbeeld enkel 0,1 gr. onverzadigd vet. Zoetzuur bevat ook praktisch geen vet gloof ik.

Ik eet daarom ook regelmatig de Chicken Tonight Ajam Pangang voor een training

Comment

Ik eet tussen de middag altijd chicken tonight.. Ajam pangang met zilvervlies rijst en er zit idd geen vet in!!! In de cut trouwens!!

Voedingswaarde: 100ml 55kcal
              Eiw: 0,8g
              kh: 12g waarvan 10g suikers
              vet: 0,1g

Ik verdeel de saus over 4 portie's a 100ml!! Dus makelijk in de cut te gebruiken en dus helemaal NIET slecht!!!

@sterksteophaler: Je moet natuurlijk ook niet zo'n hele pot met een rietje opslurpen voor het slapen gaan maar voor de rest valt het mee toch?

grtz,
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                Ik eet tussen de middag altijd chicken tonight.. Ajam pangang met zilvervlies rijst en er zit idd geen vet in!!! In de cut trouwens!!

Voedingswaarde: 100ml 55kcal
                Eiw: 0,8g
                kh: 12g waarvan 10g suikers
                vet: 0,1g

Ik verdeel de saus over 4 portie's a 100ml!! Dus makelijk in de cut te gebruiken en dus helemaal NIET slecht!!!
                Heerlijk spul!

Comment

Originally posted by Heineken View Post
                  Dat van de chicken tonight zat ik laatst ook in de supermarkt te bekijken. Het is echter niet zo dat je alle smaakvarianten over één kam kunt scheren.

Het viel me op dat ze inderdaad allemaal veel suikers bevatten (zo'n 10-14%). Maar wat vet betreft is er een groot verschil. Ajam Pangang bevat bijvoorbeeld enkel 0,1 gr. onverzadigd vet. Zoetzuur bevat ook praktisch geen vet gloof ik.

Ik eet daarom ook regelmatig de Chicken Tonight Ajam Pangang voor een training
                  da's een light variant idd. Mijn excuses

Comment

da's een light variant idd. Mijn excuses
                    No problemo mr. Ophaler

Comment

De kerrievariant is volgens mij erg slecht.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        De kerrievariant is volgens mij erg slecht.
                        Nee is ook prima. Is maar 1,1 gr vet waarvan 0,2 gr verzadigd.

Indiase korma en Saté zijn iig behoorlijk vet.

Hier kun je het even vergelijken als je wil.Knorr

Comment

Satesaus staat sowieso bekend als erg vet omdat er pinda's voor gebruikt worden. Op zich geen verkeerd vet maar sommige goedkopere merken voegen extra verzadigd vet of transvet aan toe om het smeuiiger te maken. Maar of je nu een goed merk of een flutmerk aanschaft, het is en blijft enorm calorierijk en vet. Eet de goede merken met mate en blijf van de rommel met transvet af!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X