Kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark

goedemiddag,

Ik eet voordat ik ga slapen 450 gram magere kwark waarvan 9,5 gram eiwit per 100gr kwark, nu is mijn vraag is magere kwark wel goed of kan ik beter vettere kwark nemen?

Fijn weekend

Pieter
    Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt...

Blijf bij de magere kwark. Als je voor het slapen eet heb je de eiwitten nodig. Al het andere moet je links laten liggen zoals vet/kh etc.

Comment

Voor het slapen gaan is het verstandig om nog wat eiwitten binnen te krijgen het liefst idd 'trage' eiwitten in de vorm van bijvoorbeeld kwark. Echter omdat je daarna gaat rusten/slapen zou ik zeker geen vetten of overdadig veel koolhydraten gaan nemen, hier doet je lichaam toch weinig tot niks meer mee. Dus gewoon bij je magere kwark blijven.

Comment

Nee is goed zo!! Geen vette of suikerrijke dingen eten voor je gaat slapen!!

grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

oke bedankt voor de info
          Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt...

Comment

Magere kwark lijkt mij ook het beste. Je lichaam gaat de energie halen uit je vet, ga je eten blijven die reserves zitten, lijkt me zonde. Daarnaast bevatten halfvolle en volle kwark veel verzadigd vet, dat moet je toch niet hebben.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als jou doel is om vet aan te zetten zou ik de magere kwark laten staan en lekker voor een halfvolle gaan
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Magere kwark lijkt mij ook het beste. Je lichaam gaat de energie halen uit je vet, ga je eten blijven die reserves zitten, lijkt me zonde. Daarnaast bevatten halfvolle en volle kwark veel verzadigd vet, dat moet je toch niet hebben.
                Als ik slaap is mijn lichaam in een ruststand, dan heeft het geen energie nodig.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                  Als ik slaap is mijn lichaam in een ruststand, dan heeft het geen energie nodig.
                  Ben dan toch benieuwd hoe jouw hart dan klopt, je longen blijven in en exhaleren en je hersenen dromen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                    Je lichaam is een machine die CONSTANT energie nodig heeft. Alleen staat je stofwisseling lager omdat je je willkeurige spieren niet gebruikt. Maar al je organen werken door, je bloedsomloop gaat verder en je lichaamscellen delen en vernieuwen zich (dus ook je spiermassa groeit). Dus je blijft energie verbruiken! Dit proces eindigd alleen maar als je sterft.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Je lichaam is een machine die CONSTANT energie nodig heeft. Alleen staat je stofwisseling lager omdat je je willkeurige spieren niet gebruikt. Maar al je organen werken door, je bloedsomloop gaat verder en je lichaamscellen delen en vernieuwen zich (dus ook je spiermassa groeit). Dus je blijft energie verbruiken! Dit proces eindigd alleen maar als je sterft.
                      Elke dag ga ik al een stukje dood, mijn tijd is korter dan die van jullie.
                      Mijn spiermassa groeit niet meer, ook mijn lichaamscellen worden steeds langzamer aangemaakt, de veroudering slaat toe.

Comment

En ook de veroudering kun je vertragen.
                        Zelfs dat je op oudere leeftijd gewoon nog spiermassa aanzet.

Grtz.

Comment

Als je geen spiermassa meer aankomt train je verkeerd, op jouw leeftijd kun je echt nog wel gainen. Zeker met al die sups die je jezelf kunt verkopen tegen inkoopprijs.
                          Welk schema volg je op het moment?
                          Last edited by GeneralIx; 18-01-2008, 19:04.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Ben dan toch benieuwd hoe jouw hart dan klopt, je longen blijven in en exhaleren en je hersenen dromen.
                            Mijn hart klopt nog wel, zéker met die stent erin, maar ik heb een sporthart.
                            Mijn hersenen dromen niet meer, die tijd heb ik gehad.
                            Mijn bloedsuiker is te hoog door het diabeet zijn.
                            Mijn bloeddruk is daardoor ook te hoog.
                            Mijn cholesterol is daarom ook te hoog.
                            Mijn schildklier werkt niet meer, want die is eruit gehaald.

Maar ik blijf positief en ik ga door, tot het echt niet meer gaat
                            Ik wil 88 worden en dat duurt nog effe.
                            Last edited by Body-Food; 19-01-2008, 07:11.

Comment

Waarom is je schildklier eruit gehaald? Moet je jezelf dan ook elke dag injecteren met iets als t3 ofzo?
                              Vraag blijft wel, welk schema volg je en hoevaak per week?

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X