Veel water drinken helemaal niet gezond?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Leo.. ik denk wel dat hij beter weet... ik bedoel als hij het is op die avatar dan weet die echt wel waar je mee bezig is.

Ik hoorde het vandaag ook op radio 538... Volgens amerikaanse wetenschappers is te veel water... bla, bla en nog eens bladi bla... Ik drink zelf meestal rond de 3.5 liter per dag (alleen water) en minimaal 1 liter melk.
    Hij is het zelf niet op de avatar. Daarnaast is iemands uiterlijk niet de maatstaf. Je hebt giganten die alleen vanwege hun genen er zo uit zien en er echt de ballen van snappen, en je hebt mensen zoals bijvoorbeeld Big Cat die echt niet groot zijn, maar toch echt wel weet waar hij het over heeft.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Leo

Je hebt helemaal gelijk sorry...

General

Ja inderdaad... wat jammer zeg dat hij dat niet is op die foto. Ziet er wel verdomd proffesioneel en perfect uit.

Water is inderdaad heel erg belangerijk want je lichaam zelf al bestaat uit weet ik veel hoeveel percentage water (veel iig). 3.5 liter is denk ik niet ongezond.

Comment

En nu zijn er natuurlijk massas mensen die weer extra cola drinken. Wat cola light was ook al slecht, nu is water ook al slecht, dus moeten ze weer aan de cola

Boven de 4 was toch slecht? Teminste.. zolang je het niet compenceert met vitamines en mineralen? Omdat je dan sneller goed spul ook wegspoelt?
        En watervergiftiging heeft toch temaken met dat organen uitzetten daardoor, en je hersens niet echt kunnen uitzetten? Iets wat niet snel kan?

Comment

En dan nog.. aan bijna al het andere drinken zitten nadelen. Op water zitten haast geen nadelen. Geen nadelen is in zon geval ook een voordeel lijkt me. Alleen klinkt het nogal anders..

Comment

ach dit zijn we wel gewend de 1 zegt dit en de ander dat gewoon normaal doen en voglens mij kan je beter glaasje water pakken ipv cola gewoon ongeveer 2 liter lijkt mij gewoon kunnen

Comment

Mijn vriendin studeert geneeskunde en zegt dat te veel water slecht is voor je nieren. Al het water moet tenslotte door je nieren. Echter veel mensen op dit forum zullen meer dan gemiddelde hoeveelheden eiwitten tot zich nemen. Indien er veel eiwitten naar binnen worden gewerkt en men weinig water tot zich neemt stijgt de kans aanzienlijk dat je last krijgt van nierstenen.

Ik probeer buiten andere drankjes om toch zo`n 2,5-3 liter water binnen te krijgen. Lijkt mij save hoeveelheid.

Comment

als ik 2-3 liter drink.. sta ik om het half uur aan toilet..
                ligt dit aan mij of zijn er nog die dat hebben!?

Comment

Originally posted by djkevin View Post
                  ik ga zeker 1x per uur naar de wc. Ben niet anders gewend.

Comment

Watervergiftiging?!?! Ik leer elke dag weer wat bij! Je leest elke keer weer wat anders.. Zo zegt de een(1) dat het afvalstoffen afvoert, en de ander zegt dat dit onzin is, en dat je urine er alleen maar dunner van wordt. Ook zoiets, alsof je urine dunner kan worden dan het al is?!?!

Ik denk persoonlijk dat het goed is dat je voldoende vocht binnen krijgt. Zo houd ik mij maar vast dat groene thee gezond is voor je. Groene thee zou hetzelfde effect hebben qua opname in het lichaam, of is dit ook een fabel? Weet iemand dat?

Comment

@kiki27

groene thee is gezond ja. Het heeft geen colorieeen, levert je lichaam vocht en anti-oxidanten en het werkt als fatburner. Perfecte drank dus.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik had het enkel de eerste 2 dagen dat ik zoveel water begon te drinken, ondertussen zit ik terug aan een normaal aantal.

1x per uur daar kom ik zeker niet aan (eerder 1x per 2-3u) en ik drink toch wel minimum 3l water per dag, sommige dagen zelfs meer

Comment

Ik moet ook vaak 1 keer per uur! wordt er knetter gek van, ben ik net lekker aan het trainen moet ik alweer. in de nacht moet ik vaak 3 keer. Ik drink tussen de 3 en 4 liter per dag

grtz..
                          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

ik heb ook vaak dat ik 's nachts naar de wc moet. Probeer eens 1-2 uur voor het slapen geen water te drinken en vlak voor je bed naar de wc te gaan
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Verder rustig opbouwen en je blaas de kans geven wat te 'groeien'. Niet ineens zoveel gaan drinken..
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Water vergiftiging komt voor als je niet of te weinig pist en zweet.
                                Watervergiftiging komt weleens voor bij techno en house feesten. Door het gebruik van xtc ga je vocht vasthouden en je kan moeilijk pissen. Dus vandaar dat ze het water uit kotsen. Water moet je gewoon blijven drinken.
                                1 a 3 liter afhankelijk van je behoefte. Dus trek je niks van dat artiekel aan.
                                Er is al zoveel onderzoek naar gedaan, dus drink gewoon maar je dagelijkse behoefte weg.
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X