Originally posted by Nex-
View Post
Veel water drinken helemaal niet gezond?
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Leo
Je hebt helemaal gelijk sorry...
General
Ja inderdaad... wat jammer zeg dat hij dat niet is op die foto. Ziet er wel verdomd proffesioneel en perfect uit.
Water is inderdaad heel erg belangerijk want je lichaam zelf al bestaat uit weet ik veel hoeveel percentage water (veel iig). 3.5 liter is denk ik niet ongezond.
Comment
-
En nu zijn er natuurlijk massas mensen die weer extra cola drinken. Wat cola light was ook al slecht, nu is water ook al slecht, dus moeten ze weer aan de cola
Boven de 4 was toch slecht? Teminste.. zolang je het niet compenceert met vitamines en mineralen? Omdat je dan sneller goed spul ook wegspoelt?
En watervergiftiging heeft toch temaken met dat organen uitzetten daardoor, en je hersens niet echt kunnen uitzetten? Iets wat niet snel kan?
Comment
-
Mijn vriendin studeert geneeskunde en zegt dat te veel water slecht is voor je nieren. Al het water moet tenslotte door je nieren. Echter veel mensen op dit forum zullen meer dan gemiddelde hoeveelheden eiwitten tot zich nemen. Indien er veel eiwitten naar binnen worden gewerkt en men weinig water tot zich neemt stijgt de kans aanzienlijk dat je last krijgt van nierstenen.
Ik probeer buiten andere drankjes om toch zo`n 2,5-3 liter water binnen te krijgen. Lijkt mij save hoeveelheid.
Comment
-
Watervergiftiging?!?! Ik leer elke dag weer wat bij! Je leest elke keer weer wat anders.. Zo zegt de een(1) dat het afvalstoffen afvoert, en de ander zegt dat dit onzin is, en dat je urine er alleen maar dunner van wordt. Ook zoiets, alsof je urine dunner kan worden dan het al is?!?!
Ik denk persoonlijk dat het goed is dat je voldoende vocht binnen krijgt. Zo houd ik mij maar vast dat groene thee gezond is voor je. Groene thee zou hetzelfde effect hebben qua opname in het lichaam, of is dit ook een fabel? Weet iemand dat?
Comment
-
Originally posted by djkevin View Postals ik 2-3 liter drink.. sta ik om het half uur aan toilet..
ligt dit aan mij of zijn er nog die dat hebben!?
1x per uur daar kom ik zeker niet aan (eerder 1x per 2-3u) en ik drink toch wel minimum 3l water per dag, sommige dagen zelfs meer
Comment
-
Originally posted by djkevin View Postals ik 2-3 liter drink.. sta ik om het half uur aan toilet..
ligt dit aan mij of zijn er nog die dat hebben!?
grtz..Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
ik heb ook vaak dat ik 's nachts naar de wc moet. Probeer eens 1-2 uur voor het slapen geen water te drinken en vlak voor je bed naar de wc te gaan22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Water vergiftiging komt voor als je niet of te weinig pist en zweet.
Watervergiftiging komt weleens voor bij techno en house feesten. Door het gebruik van xtc ga je vocht vasthouden en je kan moeilijk pissen. Dus vandaar dat ze het water uit kotsen. Water moet je gewoon blijven drinken.
1 a 3 liter afhankelijk van je behoefte. Dus trek je niks van dat artiekel aan.
Er is al zoveel onderzoek naar gedaan, dus drink gewoon maar je dagelijkse behoefte weg.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
10 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment