Bulkschema ttom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulkschema ttom

Huidige stats: 1.86 - 75kg 10%
    Wil graag voor de zomer nog ff naar de 80kg dus vandaar dit schema.
    Kijken wat jullie er van vinden.

Tussendoor drink ik water en dat komt zeker uit op 2 liter per dag.

Bulken in de zomer??????// ga je op vakantie naar de Noordpool?
    Leven, meervoud van lef!

Comment

ghehe, nee ben ecto wil nog even wat steviger staan

Comment

Maar dan verlies je misschien je definitie voor op het strand maar ik wens je veel succes............
        Leven, meervoud van lef!

Comment

Ben totaal geen fan van peperkoek, zou die er dus uitlazeren. Verder bruin brood onmiddelijk vervangen door volkoren, liefst grof. Ik vind je eiwitbronnen wat dubieus. Zorg dat je het leeuwendeel uit vlees/zuivel/eieren haalt, ik zelf haal bijvoorbeeld mijn behoefte al uit puur vlees/zuivel/eieren, de resteiwitten tel ik niet eens mee. Soya mag overigens ook, met mate.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lijkt me meer een herfstplan.....

Comment

@ mister tattoo
              Ik weet het maar wil die extra kilo's er toch graag bij pakken

@ general
              klopt bruin brood moet eigenlijk ook vervangen worden voor volkoren maarja dit is nou eenmaal beter te eten mischien dat ik het nog ga aanpassen.
              Weet dat de eiwitten uit brood eigenlijk niet goed zijn maar dacht laat ik ze toch maar opnemen in mn schema. heb maar 150g eiwit nodig en zit nu op 200g dus
              En eieren heb ik eerder ook altijd gedaan maar die motivatie kan ik niet meer opbrengen om dat elke ochtend te gaan koken of hebben jullie een betere manier?
              Last edited by ttom; 22-04-2008, 21:49.

Comment

Ik zeg niet dat je eieren moet eten, zeg alleen dat ze ook mogen. Op hoeveel gr ew/kg zit je nu dan met 150gr?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Denk nog wel onder de 150g heb een tijdje zonder schema gewerkt gewoon goed op de voeding gelet en zorgen dat je voldoende eiwitrijke voeding eet. wil het nu weer wat fanatieker aanpakken

Comment

Originally posted by ttom View Post
                    Denk nog wel onder de 150g heb een tijdje zonder schema gewerkt gewoon goed op de voeding gelet en zorgen dat je voldoende eiwitrijke voeding eet. wil het nu weer wat fanatieker aanpakken
                    De vraag was hoeveel gram eiwit je per kg lichaamsgewicht binnen krijgt. Wat is daarop het antwoord?

sigpic

Comment

2g/kg maar daar kwam ik de laatste tijd niet altijd meer aan.

Comment

Streef eens naar 2,5gr/kg uit hoogwaardige bronnen.

sigpic

Comment

Zal er idd nog even over na ga denken bedankt voor je info

Comment

Originally posted by Mister Tattoo View Post
                            Maar dan verlies je misschien je definitie voor op het strand maar ik wens je veel succes............
                            maar als je goed in de massa bent,en je heb en paar goede strepen, dan overtreft dat ook de droogte.

Comment

@ Mr Tattoo

Misschien gaat ie deze zomer wel helemaal niet naar het strand
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X