is dit een goed (vegetarisch) voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hallooow View Post
    General, waarom ben jij zo anti-fruit(sap). Omdat het teveel koolhydraten (suikers) bevat, een glaasje sap per dag kan tog geen kwaad ?
    Atta is sowieso anti-fruit
    Overbodige koolhydraten, fructose is rommel etc etc etc...
    Ik ben van mening dat als je de inname van fruit (sap) goed timed dat het alleen maar voordelen bied (ook voor je huid, ik ben nu 30 en heb nog geen enkele rimpel). Alleen voor de mensen die gortdroog willen worden raad ik het af.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Jep, ophaler vat het goed samen hiero. Ik ben gewoon zwaar antifructose, en met uitzondering van slechts zeer weinig phytochemicaliën, zijn alle voordelen die fruit biedt aan mineralen/vitamines/phyto's, alle te halen uit groente, plus dat de laatste minder/geen fructose geeft. En zeker vruchtensappen bevatten veel fructose, vaak zonder de voordelen die echt fruit wel biedt. Vandaar dat ik vruchtensap helemaal niks vind. Drink eerder frisdrank dan vruchtensap.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Light frisdrank neem ik aan??

Comment

Nee, heb het echt over gewone frisdrank. Liefst natuurlijk light, maar ik zou ook gewoon eerder good old regular coca cola pakken, dan zo'n coolbest sapje.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Iewwww HFCS alarm!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Iewwww HFCS alarm!!!!!!!!!!!!
              Niet in de EU. Aangezien wij nog steeds de suikerbieten subsidieëren blijven onze frisdrankfabrikanten hun spullen maken met sucrose in plaats van HFCS. In de VS is het omgedraaid, daar subsidieëren zij maïs, en daarom hebben ze daar HFCS.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Niet in de EU. Aangezien wij nog steeds de suikerbieten subsidieëren blijven onze frisdrankfabrikanten hun spullen maken met sucrose in plaats van HFCS. In de VS is het omgedraaid, daar subsidieëren zij maïs, en daarom hebben ze daar HFCS.
                Je moet echt eens wat vaker de verpakkingen lezen...
                Ik werk bij het AH distributiecentrum en ik lees tussendoor altijd de ingredientenlijst door van alle artikelen. Op 8 van de 10 frisdrankPETflesssen staat HCFS hoog in de lijst. Hoger dan suiker zelfs (wat ook toegevoegd is). Ik wil je niet graag afvallen, maar je moet echt eens goed lezen.

Comment

De vruchtensappen zitten vroeg in het schema en vitamientjes zjin toch ook wel handig om te hebben toch?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Je moet echt eens wat vaker de verpakkingen lezen...
                    Ik werk bij het AH distributiecentrum en ik lees tussendoor altijd de ingredientenlijst door van alle artikelen. Op 8 van de 10 frisdrankPETflesssen staat HCFS hoog in de lijst. Hoger dan suiker zelfs (wat ook toegevoegd is). Ik wil je niet graag afvallen, maar je moet echt eens goed lezen.
                    Serieus? Ik kijk altijd op die frisdrank dingen, nog niet zien staan. Zal vandaag eens een rondje inspecteren dan.

@ Skyzo
                    En daar hebben ze de multivitamine voor...

sigpic

Comment

Vooral op PET flessen van de volgende merken staat HFCS hoog op de ingredienten lijst: (uiteraard allemaal regular, geen light)

Coca cola, pepsi, 7up, sprite, fernandez, cassis, cerise, dubbelfriss, Indian tonic, bitter lemon, sinas, fanta, alle goedkopere powerdrinks, alle B-merken.
                      Hoezo veramerikanisering?
                      En neem het maar van mij aan, ik zie die PETflessen dagelijks Atta.
                      En pas ook maar op voor de b-merken/huismerken pindakaas en jam. Daar zit ook HFCS in!

Comment

Snap dat het niet in light zit. Ga zeker kijken, ben nu toch wel heel benieuwd.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Snap dat het niet in light zit. Ga zeker kijken, ben nu toch wel heel benieuwd.
                          Je schrikt je rot als je ziet in hoeveel producten die troep zit Atta....

Comment

Cutten / Vet verbranden

Hey Bodynetters,

Ik google me suf voor een cutschema of dieetschema voor vegetariërs.

Ik weeg 87 kilo met 27% BF kom ik op een calorie behoefte van 2100.

500 daaronder= 1600 (bron: mens health calculator)

Ik ben vegetariër maar ook geen ei. Ik heb wel een 4kg emmer whey staan (pro 85) voor de proteïnen. En eet wel magere kwark.

Maar kan dus nergens een schema vinden voor rond deze behoefte. Ik heb vele gelezen over verhoudingen van koolhydraten en vet etc maar kom niet verder en wil zo graag weer beginnen.

Ik doe dagelijks in de avond een 7 minute workout en speel regelmatig wat met 3kg dumbels. ben een slappeling...

Wie o wie kan me helpen een stap ik de goede richting te zetten?
                            Last edited by DikkieDik; 23-12-2013, 13:30.

Comment

*poef* je bent nu 5 jaar terug in de tijd
                              Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Nice bump bro.
                                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X