Hoorde van een andere IF'er dat om de dag eten ook een protocol van IF was. Maar wellicht heeft hij en dus ik nu ook het bij het verkeerde eind.
ontbijt belangrijk!
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostHoorde van een andere IF'er dat om de dag eten ook een protocol van IF was. Maar wellicht heeft hij en dus ik nu ook het bij het verkeerde eind.
Ik zie persoonlijk weinig meerwaarde in 24/24, dit gaat gewoon teveel spierverlies opleveren, 16 uur zonder eten kan nog als je in het laatste uur veel trage protein eet (doet er vaak wel 16 uur over totdat het totaal opgenomen is).
Comment
-
Dat de trage proteïne er tot 16 uur over doet wil ik graag wat van zien. En als voedingsstoffen er echt tot 16 uur over doen voor ze opgenomen zijn, wat is dan de zin van IF?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDat de trage proteïne er tot 16 uur over doet wil ik graag wat van zien. En als voedingsstoffen er echt tot 16 uur over doen voor ze opgenomen zijn, wat is dan de zin van IF?
voordelen vind ik meer dat ik minder honger heb door de grotere maaltijden.
op leangains.com staan wat onderzoeken dacht ik (nu even geen zin om ze op te zoeken) over die 16hr vertering. en dan wordt er voornamelijk gesproken over vlees-eiwitten dacht ik.
IF zou je insuline gevoeliger maken omdat je een groter deel vd 24h een laag insuline niveau zou hebben. Al heb je dit ook gewoon bij een low carb cut dieet. Dit voordeel zou dan ook voornamelijk uitmaken bij een IF bulk, aangezien ik zelf altijd low carb cut.
Comment
-
Betwijfel ten zeerste of je insulinegevoeliger wordt van IF. Met die maaltijden die je namelijk eet geef je veel grotere insulinespikes af dan met de kleinere evenwichtiger verspreide maaltijden, maar minder vaak, waardoor je netto eenzelfde gemiddelde insulinegevoeligheid zult hebben lijkt me. Zal morgen eens op dat leangains kijken, ga nu slapen, is mooi geweest."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik ontbijt iedere dag (dan heeft ontbijt voor mij dezelfde definitie als voor GeneralIx)... Ik kan het mijn medemens simpelweg niet aandoen niet te ontbijten"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
ik eet nu iedere dag een goed ontbijt.
vroeger, wat heet vroeger een jaar geleden zelfs nog, at ik niet tot weinig bij het ontbijt.
En dat merk je echt wel. Het is niet weinig voor gekomen dat ik me dan na 2 a 3 uur dat ik wakker ben, opeens slecht voel.
Mijn maag knort en krijg dan zo een duizelig gevoel van de honger. Nu heb ik dat niet meer, dus het lijkt me nogal sterk om te beweren dat ontbijt niet perse hoeft. Voor mij wel
Comment
-
het blijft persoonlijk he, voor mij komt het goed uit. ben sowieso al zeer carb gevoelig. dus als ik sochtends meer dan 50gr carbs neem lig ik meteen weer te slapen (insu gevoelig he maar ik doe dan ook keto/lowcarb achtige cut nu.
en ik heb ook nooit honger sochtends, pas rond uur of 12-1.
Comment
-
Kijk eens op gezonde tussendoortjes. Hier staat allerlei info over gezonde tussendoortjes zoals groente, fruit en noten. Kan je dit ook als ontbijt nemen btw? Of is fruit en noten alleen niet voldoende als ontbijt?
Comment
-
Originally posted by MariekHagel2 View PostKijk eens op gezonde tussendoortjes. Hier staat allerlei info over gezonde tussendoortjes zoals groente, fruit en noten. Kan je dit ook als ontbijt nemen btw? Of is fruit en noten alleen niet voldoende als ontbijt?Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
ik heb in de ochtend juist het meeste trek van de dag,
als ik me zou laten gaan zou ik zo 15kcals naarbinnen bunkeren.(dat doe ik natuurlijk niet)
maar in de avond en middag heb ik dat niet, misschien komt dat ook omdat ik dam meer eiwitten en vetten eet dan in de ochtend en meer groentes enzo.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Ik vind een ontbijt wel heel belangrijk: als ik niet ontbijt kun je me om 11 uur bij elkaar vegen. Voor een lactose/fructose/maltose-intolerantietest moest ik ooit eens nuchter blijven 's morgens, ipv ontbijt een fles suikeroplossing nemen en dan elk uur urine verzamelen tot in de middag. Tijdens het onderzoek niet eten. Ik heb me zelden zo k***e gevoeld als toen. Rond half 11 begon ik te trillen en te zweten, een uurtje later begon alles vrolijk te draaien. Om 1 uur mocht ik toen weer eten, eerst dus een paar dextro-tjes en daarna een stevige boterham. Pas later in de middag durfde ik het aan om op de fiets het spul naar het lab te brengen.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
52 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
59 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment