Spieren en vet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spieren en vet

Ben nu al ff bezig met bulken en dit ging vrij vlot tot hiertoe (+-5kg bijgekomen, zit nu rond 57kg); Alhoewel het nu veel trager gaat dan in begin. Mijn doel op korte termijn is 60kg en op langere termijn 65, mare ik begin precies op de zijkanten van mijn buik (heel) beginnende zwembandjes te kweken en dit staat mij helemaal niet aan. Ook mijn broeken beginnen te spannen terwijl mijn buikspieren nog evengoed zichtbaar zijn dan voor ik bulkte.
    Waarschijnlijk is dit wel normaal maar zou ik dan nog verder gaan bulken tot die 60kg of wordt het nu eventjes tijd om te stoppen met bulken???

Thx en greetzzz
    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Gewoon doorgaan dat train je dalijk wel weer af
    Als je vandaag niet hard getraid hebt

Had je beter niet kenne trainen

Comment

Wat eet je dan allemaal aghran, kan je misschien even je dieet posten. Als je schoon eet kan je normaal bijna geen vet aankomen, er zal altijd wel een beetje vet bijkomen maar toch even oppassen want het is er sneller aan dan eraf
      stil growing

Comment

Als ik jou was, zou ik gewoon lekker doorgaan. Je hebt geen moeite om af te vallen. Dus als je op een gegeven moment droog wilt trainen is het enigste wat je moet doen: niet meer bulken, lijkt mij dan.
        Zou gewoon doorgaan tot de 60 en als de zwembandjes zich erger gaan vormen zou ik kijken of je verder zou gaan.
        I live to end the game

Comment

Ben het met de drie heren eens, doorgaan en je dieet posten..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mijn dieet(je):

s'morgens : - 2tal boterhammen (met choco, kan het niet laten ) + glas melk
            - groot bord kellogs
            - glas fruitsap

rond 10u : banaan + boterham (kippewit of salami)

s'middags : 3tal boterhammen (kippewit of salami) of pasta

rond 4u : banaan + bambixkoek + glas melk of 250g danone yoghurt

6u30 : avondeten : aardappelen + groenten + vlees

7u30 training

na training : banaan + eetlepel honing

rond 10u : weightgainshake

Dit is het zowat, soms kan het wel wat verschillen. Het lijkt waarschijnlijk vrij weinig voor de meesten onder jullie maar dit is al vrij veel voor mij (heb hiermee trouwens +-5kg op 2maand bijgewonnen).

Greetzzz
            The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Lijkt mij inderdaad heel weinig , koolhydraten lijken me in orde maar je hebt bijna geen eiwitten, goede vetten zitten er ook niet in.Zou nog een weightgainshake invoegen in de dag (welke heb je trouwens van weightgainer, hoeveel kcal per inname), zou die kellogs veranderen door Brinta of musli, veel minder suikers en veel koolhydraten en eiwitten.
              stil growing

Comment

En misschien wat lijnzaadolie toevoegen aan je dieet zodat je goede vetten binnen krijgt.

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zou zeker lijnzaadolie toevoegen voor de goede vetten en hoger gaan in je eiwitten.

Greets...

Comment

En wat zou je zeggen van hennepolie ui La France???  
                    Neen geen loesche dingen!!!
                    Kwam dit tegen bij de olijfolieboer en bij het lezen van het etiketje zag ik dat dit vol met omega 3 vetten zat.

Groetjes Mr.Django

Comment

Die eiwitten kunnen denk ik wel wat omhoog, maar meer hoeft ook niet als ik kijk naar je stats. Je weeg 57kg. en als je op 2,5gram per kg lichaamsgewicht zit zit je op de 143. Meer zal dan niet echt meer opleveren. Al weet ik niet de precieze aantallen (gram) je van eiwitten per dag binnenkrijgt.
                      I live to end the game

Comment

Ik zou die wheigtgainer om 22.00 uur weglaten en er een eiwitshake van maken. En die wheigtgainer eerder op de dag nemen. Verder denk ik dat als je wilt bulken meer moet eten, vooral meer eiwitten en vetten. BTW van wheigtgainers kun je behoorlijk vet worden vooral als je ze vlak voor de nachtrust inneemt.

Comment

Omdat ik rond 19u30 tot +-21u ga trainen dacht ik dat het best was om een uur na de training die shake te drinken. Er zijn toch tamelijk wat Khdr nodig om de proteinen na de training (tijdens de slaap) om te zetten in spiermassa. Mankeer ik die dan niet als ik voor het slapengaan een proteineshake zou drinken(of is dit reeds gecompenseerd door de banaan en honing)?

Mijn weightgainshake van optimum nutrition : 1 schep van 125CC poeder + 500ml halfvolle melk geeft 547,5cal waarvan 86,75g khdr, 29g proteinen en 9.25g vet.

Ik zou dus overdag ook iets hoger moeten geraken in proteinen. Nu haal ik mijn proteinen vooral uit de melk, yoghurt, kippewit en tonijn. Moet ik hiervan dan nog meer eten en drinken of andere producten toevoegen?

Lijnzaadolie zou ik dus ook moeten toevoegen. Dat is s'morgens een eetlepel zeker? Zijn al heel wat discusies over geweest op deze site, zal deze nog eens moeten doornemen

dus kort samengevat : mijn proteinen verhogen, s'avonds proteineshake ipv weightgainshake, weightgainshake overdag nemen en lijnzaadolie toevoegen.

bedankt alvast voor de reacties en greetzzz

Comment

Lijnzaadolie is 2 a 3 eetlepels per dag.

Dat spul van Mr. Django ken ik niet..

Greets...

Comment

Na je training voldoet 0,8gram per kilo aan koolhydraten, in uw geval is dat 57*0,8=46 gram koolhydraten, normaal moet het zijn vet vrije massa maar angezien je aan het bulken bent kan deze geen kwaad. Wanneer je die koolhydraten binnen hebt kan je je eiwitshake al nemen.Wat wil de bras zegt klopt die weightgainer zo laat nemen gaat je enkel vetter maken.Als ik van u was zou ik twee shakes nemen in de dag dan heb je toch al snel 1000 kcal meer. Uw proteinen inname zou je eens moeten uitrekenen zodat je aan een 2 - 2,5 gram komt per kilo.
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X