Rond het slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Niels1988 View Post
    Zal geen koolydraten voor het slapen eten maar dat is een keuze voor iedervoor zich
    Ja dat ligt aan wat je er mee wilt bereiken natuurlijk.. Ik hoef het ook niet.

Comment

Ook zit ik net te lezen dat: Eiwit uit zuivel > 36% stijging IGF-1 in het bloed.... Eiwit uit soja > 69% stijging IGF-1 in het bloed.. Ook fluor tabletten verhogen de levels... Dierlijk eiwit en hormoon gerelateerde kanker (prostaat/borst)

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Sorry ben ik het niet mee eens.. Whey= n snel eiwit Casein= n traag eiwit. Als jij deze mengt heb je gewoon n snel en traag eiwit gemengt en maakt je whey niet trager....
        Hangt af van de verdeling whey/caseïne, maar met genoeg caseïne gaat je wei wel degelijk trager worden opgenomen, doordat de caseïne een soort gel-achtige massa gaat vormen, en daar de wei inkapselt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
          Zal geen koolydraten voor het slapen eten maar dat is een keuze voor iedervoor zich
          Vroeger ook altijd alleen eiwitten na de training.
          Omdat je snachts hersteld en je eiwitten gebruikt om geen spierafbraak te hebben is dat beetje uitgerekende koolhydr perfect om snachts je verbranding optimaal te houden en je herstel te bespoedigen. Gepikt van een dieetschama van een Mr Universe. Was ook eerst bang van aan te komen, maar niets is minder waar. Veel beter herstel en .......vooruitgang !

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
            Jij bijvoorbeeld denkt er anders over begrijp ik?
            Ik geloof dat het niet zo zwart/wit ligt in ieder geval

Los van dat, neem ik wel gewoon mn whey shake in de ochtend en kwark in de nacht

Originally posted by Shredmaster View Post
            De casseine wint het van whey, mixen zorgt er dus voor dat de whey langzamer wordt opgenomen.
            True, en vetten vertragen de eiwitsynthese nog meer.

Originally posted by CAT1 View Post
            Vroeger ook altijd alleen eiwitten na de training.
            Omdat je snachts hersteld en je eiwitten gebruikt om geen spierafbraak te hebben is dat beetje uitgerekende koolhydr perfect om snachts je verbranding optimaal te houden en je herstel te bespoedigen. Gepikt van een dieetschama van een Mr Universe. Was ook eerst bang van aan te komen, maar niets is minder waar. Veel beter herstel en .......vooruitgang !
            Verbranding gaat echt niet zomaar dalen als je alleen kwark eet hoor. De TIF waarde zorgt ervoor dat alleen de hoeveelheid ingenomen kcal over 4 dagen bepalend is voor de hoogte van je meta, en niet als je bijvoorbeeld toevallig alleen een keer kwark eet voor je gaat pitten
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Niet gezegd dat kwark slecht is. Gewoon n tip wat voor mij werkt.

Comment

Ik neem aan dat je een dubbelblind onderzoek hebt met x duizend proefpersonen op dat up te backen?

Of dat je in een parrallelle werkelijkheid onder exact dezelfde omstandigheden beide methoden hebt geprobeert om te kijken wat inderdaad voor JOU het beste werkt?

Huh, nee? Hoe kan je dan in godsnaam weten dat dit voor jou het beste werkt
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Omdat ik een ......paar ......jaar natural train, een voedingsfreak ben en op regelmatige basis mijn voedingsschema aanpas met wat ik geleerd heb. Kom ik vet bij of word ik leaner, verbeterd mijn performance of gaat ze achteruit, is mijn recuperatie goed of niet, vermeerderd mijn vertvrije massa of niet. Meer studie moet er voor mij niet zijn. Als iemand beter doet dan mij in dezelfde omstandigheden wil ik graag van hem leren en me ook aanpassen.

Maar natuurlijk heb je gelijk, dus ga vooral je gang. Ik kan natuurlijk ook het forum gewoon lezen en mijn bek houden.

Comment

Massa groei is niet lineair en daarna veranderen omstandigheden elke seconde en is het dus onmogelijk daar een gefundeerde uitspraak over te doen.

Bijvoorbeeld heb ik denk ik een week of 26 IF gedaan, met allerlei aanpassing, vergroting van het window, verschillende types voeding, eettijden, trainingsschema's etc maar ik gainde voor geen kloot. Alsnog kan ik (voor mezelf) geen sluitende conclusie doen dat IF voor mij niet werkt. Misschien dat ik het over een jaar weer probeer ofzo.

En het forum lezen en je bek houden klinkt niet eens zo verkeerd

Comment

@ CAT1

Als jij 10 scheppen brinta en 1 whey shake drinkt voor het slapen..

Ben jij er dan ook van overtuigd dat de brinta je whey trager doet opnemen..

Of is het de bedoeling dat je enkel koolhydraten opneemt snachts..?

Grtz.

Comment

Gewoon bak van 500g kwark naar binnen stoppen met 2 handjes nootjes erin en een beetje limonade siroop om het wat lekkerder te maken.
                        opzich kan het ook in de blender en dan nog extra 0.5 liter melk om het drinkbaar te maken ook niet verkeerd maar dan is het wel gelijk heel veel.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Als ik dat opzuip moet ik echt 80x mn nest uit die nacht om naar de wc te gaan

Ik heb al als ik alleen kwark eet, ik de volgende ochtend mn bed uit moet jumpen

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                            Als ik dat opzuip moet ik echt 80x mn nest uit die nacht om naar de wc te gaan

Ik heb al als ik alleen kwark eet, ik de volgende ochtend mn bed uit moet jumpen
                            sinds ik kwark en visolie inneem moet ik er 's nachts elke 3 uur om te pissen, erg vervelend.
                            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                            ....

Comment

Ik dacht dat ik de enige was
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Heb er toch echt geen last van.. in begin wel is gehad toen ik ook nog wat dronk naast de kwark maar nu echt niet meer.. maar sochtends als ik wakker word moet ik me wel haasten naar het toilet om 6 uur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X