Originally posted by Niels1988
View Post
Rond het slapen
Collapse
X
-
Ook zit ik net te lezen dat: Eiwit uit zuivel > 36% stijging IGF-1 in het bloed.... Eiwit uit soja > 69% stijging IGF-1 in het bloed.. Ook fluor tabletten verhogen de levels... Dierlijk eiwit en hormoon gerelateerde kanker (prostaat/borst)
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostSorry ben ik het niet mee eens.. Whey= n snel eiwit Casein= n traag eiwit. Als jij deze mengt heb je gewoon n snel en traag eiwit gemengt en maakt je whey niet trager...."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Niels1988 View PostZal geen koolydraten voor het slapen eten maar dat is een keuze voor iedervoor zich
Omdat je snachts hersteld en je eiwitten gebruikt om geen spierafbraak te hebben is dat beetje uitgerekende koolhydr perfect om snachts je verbranding optimaal te houden en je herstel te bespoedigen. Gepikt van een dieetschama van een Mr Universe. Was ook eerst bang van aan te komen, maar niets is minder waar. Veel beter herstel en .......vooruitgang !
Comment
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostJij bijvoorbeeld denkt er anders over begrijp ik?
Los van dat, neem ik wel gewoon mn whey shake in de ochtend en kwark in de nacht
Originally posted by Shredmaster View PostDe casseine wint het van whey, mixen zorgt er dus voor dat de whey langzamer wordt opgenomen.
Originally posted by CAT1 View PostVroeger ook altijd alleen eiwitten na de training.
Omdat je snachts hersteld en je eiwitten gebruikt om geen spierafbraak te hebben is dat beetje uitgerekende koolhydr perfect om snachts je verbranding optimaal te houden en je herstel te bespoedigen. Gepikt van een dieetschama van een Mr Universe. Was ook eerst bang van aan te komen, maar niets is minder waar. Veel beter herstel en .......vooruitgang !22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Ik neem aan dat je een dubbelblind onderzoek hebt met x duizend proefpersonen op dat up te backen?
Of dat je in een parrallelle werkelijkheid onder exact dezelfde omstandigheden beide methoden hebt geprobeert om te kijken wat inderdaad voor JOU het beste werkt?
Huh, nee? Hoe kan je dan in godsnaam weten dat dit voor jou het beste werkt22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Omdat ik een ......paar ......jaar natural train, een voedingsfreak ben en op regelmatige basis mijn voedingsschema aanpas met wat ik geleerd heb. Kom ik vet bij of word ik leaner, verbeterd mijn performance of gaat ze achteruit, is mijn recuperatie goed of niet, vermeerderd mijn vertvrije massa of niet. Meer studie moet er voor mij niet zijn. Als iemand beter doet dan mij in dezelfde omstandigheden wil ik graag van hem leren en me ook aanpassen.
Maar natuurlijk heb je gelijk, dus ga vooral je gang. Ik kan natuurlijk ook het forum gewoon lezen en mijn bek houden.
Comment
-
Massa groei is niet lineair en daarna veranderen omstandigheden elke seconde en is het dus onmogelijk daar een gefundeerde uitspraak over te doen.
Bijvoorbeeld heb ik denk ik een week of 26 IF gedaan, met allerlei aanpassing, vergroting van het window, verschillende types voeding, eettijden, trainingsschema's etc maar ik gainde voor geen kloot. Alsnog kan ik (voor mezelf) geen sluitende conclusie doen dat IF voor mij niet werkt. Misschien dat ik het over een jaar weer probeer ofzo.
En het forum lezen en je bek houden klinkt niet eens zo verkeerd22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Gewoon bak van 500g kwark naar binnen stoppen met 2 handjes nootjes erin en een beetje limonade siroop om het wat lekkerder te maken.
opzich kan het ook in de blender en dan nog extra 0.5 liter melk om het drinkbaar te maken ook niet verkeerd maar dan is het wel gelijk heel veel.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Als ik dat opzuip moet ik echt 80x mn nest uit die nacht om naar de wc te gaan
Ik heb al als ik alleen kwark eet, ik de volgende ochtend mn bed uit moet jumpen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostAls ik dat opzuip moet ik echt 80x mn nest uit die nacht om naar de wc te gaan
Ik heb al als ik alleen kwark eet, ik de volgende ochtend mn bed uit moet jumpen44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment