dit weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dit weekend

wat gaan jullie dit weekend junken??

ik ga denk ik kipnuggets,frikandellen,kipburgers en kipsatekroketten in de frituurpan flikkeren, en daarna kwak ik een halve fles mayo en ketchup eroverheen,

heeerlijk

en jullie???

ik eet altijd alles macdonalds shoarma echt alles bunkeren maar

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
      ik eet altijd alles macdonalds shoarma echt alles bunkeren maar

je mag me ook ophalen , ga ik met he mee

Comment

Net een pizza op.....dat is het.
        Volgend weekend weer een junkmaaltijd.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Junk???
          What the fuck is junk?

Comment

Junk is dat wat je in de vuilnisbak verzameld en 1x in de week aan de straat kant zet.

Comment

zouden mischien beter aan de straatkant zetten dan op te eten!
              want je voelt je er niet altijd beter bij dat je dat hebt opgegeten!
              lichaam is gewoon van gezond eten te krijgen en ineens krijgt die een overlading van ongezond ik voel dat toch jullie geen last van?

Comment

Heb nooit behoefte aan junk eigenlijk, voel me er zwaar kut door en je gaat ervan aan de schijt als je het niet gewend bent. Enige tijd dat ik junk eet is als ik van huis ben en er geen enkele fatsoenlijke toko open is en ik wel een shitload aan caloriën nodig heb (eigenlijk altijd cals nodig )

Over cals gesproken kom net achter dat ik 250gr walnoten op heb zitten kanen terwijl ik aant niksen ben achter de pc

Als ik ga junken bij de mac ga ik voor de Big Tasty met bacon +5 euroknallers, duurt ff voordat ze het af hebben dus misschien ff iets snels terwijl je wacht.

Flikker alle buns van de euroknallers af, gooi de 5 euroknallers op de big tasty en je hebt echt een unit waar je u tegen zegt, heerlijk

Als ik b.v. tukse pizza's eet ofzo dan protesteerd me maag echt hard, dingen als kipdonner ofzo is dan wel weer prima, gooi broodje weg, vraag extra sla en dan heb je flinke homp kip/lams-vlees voor je neus liggen
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

maybe broodje frikandel denk het niet eens.

Comment

Originally posted by sporterke View Post
                    lichaam is gewoon van gezond eten te krijgen en ineens krijgt die een overlading van ongezond ik voel dat toch jullie geen last van?
                    Ik ben gelukkig niet de enige hier die er zo over denkt.

Comment

Originally posted by sporterke View Post

Nou ik voelde me prima na die pizza.....
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Nou ik voelde me prima na die pizza.....
                        In juni vorig jaar had ik wat gejunkt toen ik weer ff in Nederland was.
                        De volgende dag protesteerde mijn lichaam enorm heftig en voelde ik me zwakjes.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          In juni vorig jaar had ik wat gejunkt toen ik weer ff in Nederland was.
                          De volgende dag protesteerde mijn lichaam enorm heftig en voelde ik me zwakjes.
                          omg jullie overdrijven zo erg allemaal.

zelfs pro,s eten in off-season zo nu en dan junkfood

Comment

Enige wat ik aan junk doe dit weekend is 'gewone' frisdrank in plaats van light. En kip met vel, maar dat zie ik zelf eigenlijk niet als junk. Waarom ik het dan vermeld? Omdat sommigen dat wel zo zien.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by martin01 View Post
                              wat gaan jullie dit weekend junken??

ik ga denk ik kipnuggets,frikandellen,kipburgers en kipsatekroketten in de frituurpan flikkeren, en daarna kwak ik een halve fles mayo en ketchup eroverheen,

heeerlijk

en jullie???
                              En dit noem jij geen overdrijven???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X