dit weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

2 glazen rode wijn. Dat is mijn junk van't weekend.
    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      En dit noem jij geen overdrijven???

zoals een bekende gezegde:

de oog is groter dan de maag

ik heb het allemaal wel vermeld, en heb/had er ook wel trek in

maar uiteindelijk heb ik toch alleen wat kipnuggets en 2 frikandellen kunnen eten.

dus overdreven getypt, maar niet overdreven gejunkt

Comment

ik was gister avond uiteten:

vooraf broodjes met pesto
        eten: calzone pizza met kipfilet en ananas
        toetjes: ijs met choco saus

thuis aangekomen nog ff 30 min cardio tijdens voetbal kijken Ik kan exteem veel eten als ik het heerlijk vind maar ik voel mij wel altijd schuldig haha

Comment

Originally posted by punani View Post

thuis aangekomen nog ff 30 min cardio tijdens voetbal kijken Ik kan exteem veel eten als ik het heerlijk vind maar ik voel mij wel altijd schuldig haha
          En dat is maar goed ook, je schuldig voelen.
          Foei Pun, had van jou toch wel beter verwacht!!!!

Comment

zaterdag avond let ik niet op mijn voeding. standaard junk avond. straks als ik weer op dieet ga is het een junkmaaltijd.

Comment

ik junk de hele tijd in de bulk..nou ja hele tijd. Dan eet ik vaker een pizza en chocola. Om nu te gaan overdrijve als Martin in zijn openingspost dat doe ik nog niet eens in een bulk. Maar als ik cut...dan is een glas fanta of 2-3 sneetjes brood met pindakaas wat niet op schema staat al een cheat. In plaats van junk dagen eet ik gewoon clean op onderhoud als dit nodig blijkt te zijn voor me verbranding op pijl te houden. Tot die tijd geen cheats.

Comment

Wat heb ik gejunkt gisteren,

1 gebakken visjes @ 3 ons
                broodje hamburger
                paar patatjes want had al geen trek meer in deze shit.

Comment

zaterdag avond was het 4,5L bier, bitterballen en frikandellen zondag was zo beroerd dat ik tot 4 uur niks at. zondag avond weer eten aardig wat kcal gepakt natuurlijk

Comment

Ik heb 1 heel koekje op... En voel mij al schuldig.. Dan lees ik wat de TS heeft geplaatst, sorry dat junk ik nog niet in n heel jaar... Dan zie ik figoro staan hierboven...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Ik heb 1 heel koekje op... En voel mij al schuldig.. Dan lees ik wat de TS heeft geplaatst, sorry dat junk ik nog niet in n heel jaar... Dan zie ik figoro staan hierboven...
                      Voor jou heeft junken ook geen zin....jij hebt geen smaak.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Je moet eens weten hoe goed ik me voel na een goede junkmaaltijd.

Ik bestel elke zondagavond bij domino's. Altijd een pizza margerita en een kick'n'chicken. €11.50.

Daarna lekker het eten laten zaken achter me computer en dan lekker pitten. Dag erna, na school is alles er alweer uit :P.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          I hear ya. Cheaten voor mij op moment is 1-2 extra sneetjes brood met pindakaas. maar goed wij krijgen dan ook de gains die we willen terwijl de rest over een tijdje gaat klagen waarom zij niet

Comment

Junken roeled! Ik doe het zelf veels te graag. Vreet geregeld bij de Mac. Zolang ik maar boven mijn behoefte eet vind ik het allemaal best. Lust ook af en toe wel een potje bier. Moet kunnen en het staat niet zichbaar mijn doelen in de weg. Zolang ik er geen last van ondervind blijf ik het ook doen.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik weet overigens niet hoe dat bij jullie zit, maar ik maak onderscheid tussen junken en cheaten. Wat is volgens mij het verschil dan? Junken zie ik als troep eten. Echt foute 'evil' bagger zeg maar. Daar onder versta ik chips, pizza, gefrituurde rotzooi, mcdonalds etc. etc. Dat is voor mij junk.

Cheaten zie ik dus als iets minder slecht en dat betekent voor mij gewoon dat je bijvoorbeeld een extra maaltijd (of gewoon iets te eten) nuttigt, die niet in je schema is opgenomen en waarvan dat ook niet de bedoeling is, maar wat wel enigzins acceptabel is. Een heel simpel voorbeeld, een extra gebakken eitje, om maar wat te noemen.

Dus als je mij vraag of ik aan junken doe? Nee, zeer zeer zelden.
                              Maar als je mij vraagt of ik wel is cheat/afwijk van mijn schema? Ja, dat wel ja.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by punani View Post

Kwam die chocosaus toen niet omhoog?

OT: Ik denk dat ik zaterdag eens naar de chinees op de hoek ga. Ik twijfel nog tussen babi pangan en foe yong hai.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X