Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik gebruik ook de zaanse van de AH 65 cent , goed te eten zonder toevoegingen.
Vroeger stonden er zon 30 bakjes in de schap , Deze hebben ze vergroot naar zon 150 veel mensen halen deze kwark.
Lekker goedkoop, maar ik ga tog liever voor biogarde want dat bakje is veel mooier.
En veel beter.
Je moet wel nagaan dat zuivel vet aanslaat dus als je dit in je voedingschema hebt en dit vet goedkoper is dan droog voer is dit gewoon het beste.
De AH zit hier middenin het centrum, en is zwaar kut met parkeren. Is aan de andere kant van de stad dan waar ik woon. Maar ga altijd naar de AH, alleen voor de biogarde. Van de c1000, super de boer, aldi en de lidl vind ik pas zwaar kut. Vooral de laatste. En verder is alles te ver weg, ben ik te lui voor
En veel beter.
Je moet wel nagaan dat zuivel vet aanslaat dus als je dit in je voedingschema hebt en dit vet goedkoper is dan droog voer is dit gewoon het beste.
Leg uit......
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment