Beginneling! Hulp aub?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als jij dit nodig acht voor jouw motivatie, zodat je weer met volle moed verder kan de rest van de volgende week. Is het misschien handig voor jou. Maar ik zou het binnen te perken houden als ik jou was. Ik persoonlijk heb weinig of niets meer met chips, chocola etc. Ik zou fanta laten staan vanwege de vele suikers, maar ligt eraan of je 1 glas ervan neemt of gelijk 4 liter zou weg drinken om maar even een voorbeeld te noemen.

Succes in ieder geval!
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Als jij dit nodig acht voor jouw motivatie, zodat je weer met volle moed verder kan de rest van de volgende week. Is het misschien handig voor jou. Maar ik zou het binnen te perken houden als ik jou was. Ik persoonlijk heb weinig of niets meer met chips, chocola etc. Ik zou fanta laten staan vanwege de vele suikers, maar ligt eraan of je 1 glas ervan neemt of gelijk 4 liter zou weg drinken om maar even een voorbeeld te noemen.

Succes in ieder geval!
      Mijn bedoelingen zijn eigenlijk dat ik gewoon tijdens het uitgaan gewoon een colaatje of fantaatje of 2 kan drinken En achteraf misschien even een turkse pizza kan halen..

Want voor de rest at ik heel normaal, alleen kreeg ik te weinig calorieën binnen de afgelopen jaren waardoor ik dus te weinig verbrandde

Maar opzich is het niet zo erg van belang hoor, ik kan best zonder, maar las ook dat het goed kan zijn voor je metabolisme omdat je hem dan even in paniek kan laten raken en dan niet in een vast ritme laat werken, klopt dit?

Comment

Zou het niet te gek maken.
        Gezien je stats heb je nog een lange weg te gaan. Je hebt redelijk wat overgewicht....dat weet je zelf ook natuurlijk en daar ben je aan gekomen door veel junk te eten.
        Persoonlijk zou ik de eerste 6 weken maar geen junk eten en je houden aan je voedingsschema.
        Voor je zelf een doel stellen van bv 5 kg. Als je dat heb gehaald kan je best een junkdag inlassen.

Het is namelijk heel makkelijk om weer in je oude patroon te vervallen als je geen resultaten boekt. en met 6 weken knallen haal je geheid resultaat.

Succes.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Zou het niet te gek maken.
          Gezien je stats heb je nog een lange weg te gaan. Je hebt redelijk wat overgewicht....dat weet je zelf ook natuurlijk en daar ben je aan gekomen door veel junk te eten.
          Persoonlijk zou ik de eerste 6 weken maar geen junk eten en je houden aan je voedingsschema.
          Voor je zelf een doel stellen van bv 5 kg. Als je dat heb gehaald kan je best een junkdag inlassen.

Het is namelijk heel makkelijk om weer in je oude patroon te vervallen als je geen resultaten boekt. en met 6 weken knallen haal je geheid resultaat.

Succes.
          Jep dat is waar Naja ik heb geen moeite om het NIET te eten hoor, ben ook in één klap gestopt met drinken en had gister geen bezwaar met de zuipers om mij heen, ik zal GEEN junkdag inlassen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X