Beginneling! Hulp aub?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginneling! Hulp aub?

Hoi mensen,

Ben sinds vrijdag begonnen met fitness en cardio en doe dit 2 dagen achter elkaar en dan een rustdag etc etc

Nou heb ik mijn voedingschema op voedingcentrum ingevoerd maar die geeft aan dat het maar in totaal 2200kcal is en teveel vet, ik heb gebruik gemaakt van de Zomersticky dus naar mijn idee heb ik het goed gedaan..

Huidig status:

1,83m
    105kg
    Tussen 31 en 33 % BF
    18 jaar

Hierbij mijn schema in het kort (mocht je meer info willen laat mij aub weten!):

08:00 - Havermout (60gram) met Halfvolle Melk (350ml)
    11:00 - Omelet met 3 scharreleieren OF 250gr Magere Kwark
    13:00 - 3 Volkorenbrood sneetjes met 3 plakken Kipfilet (incl. Becel Omega Plus)
    15:00 - 100gr Cashewnoten + 2 Volkorenbrood sneetjes Pindakaas
    18:00 - Avondeten, verschillend.
    21:00 - 250gr Magere Kwark

Alhoewel ik hierbij ook om 08:00 en 13:00 een Stacker 4 pil neem, krijg ik de hele dag door alsnog een hongerig gevoel! Kan dat aan de Stacker liggen? Heb het namelijk pas sinds gister dat hongergevoel en toen begon ik er mee.

Vragen mag altijd, ik heb echt hulp nodig want ik kom er gewoon echt niet uit!

Je eet veel te weinig voor je gewicht.

in het forum dagelijkse voeding staat een website met een calculator ga je behoefte daar calculeren.
    pak daar -500 van en maak dan een voedingsschema met k/e/v waardes en alles
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Hey Laurann,

Hieruit kwam 3400kcal en daarvan heb ik al 500 gehaald dus 2900kcal (staat ook in me welkomsbericht in het tekstdocument).

Ik heb geen idee wat ik er nog bij moet gooien om aan de 2900kcal te komen, iemand misschien tips? Wil wel meer eten maar niet teveel van 1 soort!

Trouwens mijn doel is gewoon veel afvallen met spieropbouw erbij, iig niet bulken

Comment

Dit is bij lange na geen 2900 kcal.
        kijk eens naar de k/e/v waardes van het voedsel wat je nu eet.
        Ga dan verder kijken naar meer eten.

Comment

Originally posted by laurann View Post
          Dit is bij lange na geen 2900 kcal.
          kijk eens naar de k/e/v waardes van het voedsel wat je nu eet.
          Ga dan verder kijken naar meer eten.
          Ik herinner me ergens een handige website waar je precies kon opzoeken hoeveel K/E/V overal in zat, heb jij misschien de link? Al geprobeert te zoeken.

Comment

Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten

Dat is hem denk ik.

Comment

ik denk dat je met die cachewnoten veel te veel calorieen binnen krijgt, denk beter in de plaats daarvan een stevige maaltijd extra nemen, in noten zit 50 % olie

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                ik denk dat je met die cachewnoten veel te veel calorieen binnen krijgt, denk beter in de plaats daarvan een stevige maaltijd extra nemen, in noten zit 50 % olie
                Heb de Cashewnoten nog niet ingenomen, mijn 15:00 begint zo, dus wat raden jullie aan om te nemen ipv dat?

---------------------------------------------------------------------------

Heb even in een Excel bestand de aangegeven E/V/K gedaan, hopelijk worden jullie hier wijzer van.

Overigens dit is mijn aanbevolen voeding per dag (op berekening via Zomersticky) (3445 kcal - 500 kcal = 2945 kcal):

315gr Eiwitten (1260 kcal)
                100gr Vetten (70gr Onverzadigd) (900 kcal)
                185gr Koolhydraten (785 kcal)

Edit: Havermout moet nog 60gr achter.
                Attached Files
                Last edited by RethXoth; 27-05-2010, 13:45.

Comment

alleen voor je cachew noten zit je bijna op 600 kcal wist je dat? daar kan je toch serieus wat boterhammen voor eten he

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                    alleen voor je cachew noten zit je bijna op 600 kcal wist je dat? daar kan je toch serieus wat boterhammen voor eten he
                    Ik zie het ja, maar hoe kom ik dan aan mijn vetten? Boterhammen met Pindakaas?

Trouwens, er is het 1 en ander mis gegaan met het vorige schema, hierbij een correcte:
                    Attached Files

Comment

Nog steeds niet alles klopt aan die laatste.

Je kev van je cashew noten staan niet goed.
                      en de rest heb ik allemaal nog niet nagekeken zou je dat aub even willen doen.

Comment

volgens mij gaat dat 10 gram noten zijn , dat is een handje vol, dan heb je nog 500kcal over, daar kunt ge serieus van eten zulle en dan zal uw honger zeker wa minder zijn

Comment

Ik zie op de verpakking van mijn Cashewnoten het volgende:

(Voedingwaarde per 100gr)

Kcal: 623
                          E: 19gr
                          K: 22gr
                          V: 51gr

Comment

En in je schema staan dus koolhydraten en vetten verkeerd om

Comment

Originally posted by laurann View Post
                              En in je schema staan dus koolhydraten en vetten verkeerd om
                              Ik ga het allemaal opnieuw uitrekenen.. je hoort zo weer van me :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X