red bull no sugar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by basics View Post
    ik zie hier niemand riageren over NALU
    mischien omdat de meeste dit niet kennen...als ik er 4 binnenheb sta ik op ontploffen van de cafeine en t is "natuurlijker" (na t schijnt)
    heb er es vier gedronken als ik de nacht moest werken amai...ben nog nooit zo alert geweest :d
    groetjes
    Ben ik zelf grote fan van, zelfde caffeine stats als Red bull ( 32, was vroeger 20 ) maar veel lekkerder vind ik persoonlijk, alleen zitten er toch wel nog een paar koolhydraten in.

Het enigste probleem is dat het nog altijd geen supergoedkoop merk is en ik drink meestal al gemakelijk een goede 1.5l -2l cola light ( kleine verslaving ) + soms stackers.

En ik kan je vertellen dat je heel snel resistent wordt tegen caffeine en wel degelijk onthoudingsverschijnselen kan hebben ( heel licht weliswaar ), het is dus iets dat niet blijft werken op lange termijn.

Soms verschiet ik dat hoe caffeine echt dat goed gevoel kan teruggeven als je even minder dan normaal inneemt, iets dat je niet verwacht van zoiets algemeen braaf als caffeine-

Comment

Cafeïne geeft zeker verslavingsverschijnselen. Is ook gewoon een hard drug volgens de literatuur he.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by basics View Post
        ow ok.
        kan je me een idee geven van welk merk goed is dat ik bij de apoteker kan krijgen.
        en hoeveel ik er dan moet van nemen ?..voor na training...
        ik train meestal rond 15uur en rond 19u doe ik cardio.
        groetjes en bedankt voor je reactie.
        Caffeine anhydrous; energie?vitaliteit?fatburner: check de dagprijs - Body en Fitshop
        Ik zou een capsule nemen voor de training, is al heel veel caffeine, namelijk 200 mg, vind je dat te veel dan kun je er naar eigen behoefte caffeine uit de capsule halen. 200 capsules doe je dus best lang mee, ik neem er meestal 1 voor de training, dan kun je er dus makkelijk een jaar mee doen.

Bij de apotheker zou ik niet weten welk merk goed is, merk zal niet zo heel veel uitmaken, ik denk alleen dat het bij de apotheker duurder is als op internet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X