Twijfel over eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Twijfel over eetschema

Ben bezig een nieuw schemaatje in elkaar te zetten alleen ik twijfel ergens over... ik zit nu op 3,4gr eiwit per kg lichaamsgewicht zonder dat ik het vlees van mijn avondeten meereken. Ik zit al op mijn max qua vetten alleen nu twijfel ik of ik die eiwitten zal verminderen en bij koolhydraten bij zal zetten. Heb een pensje gekregen maar mijn doelstelling is niet deze zomer ripped en bruut uit te zien, maar de volgende! Wat vinden jullie van 't schema? suggesties zijn welkom!

8:00 :
    50gr Brinta Eiwit 6gr Koolhy 37gr vet 1.3gr
    30gr whey Eiwit 30gr Koolhy 0 gr vet 0 gr

10:00
    100gr cashew Eiwit 18gr Koolhy 32 gr vet 42 gr
    130gr tonijn Eiwit 35gr koolhy 0gr vet 0,9gr

12:00
    100gr zilvervlies Eiwit 8,9gr Koolhy 78gr vet 2.4gr

15:00
    100gr cashew Eiwit 18gr Koolhy 32 gr vet 42 gr

17:30
    A .V.G
    100gr aardappels Eiwit 2,6gr Koolhy 19gr vet 0gr
    (Vlees en groenten is elke dag verschillend dus kcals laat ik even achterwegen)

19:00 trainen -à Meestal 1.5/2 scoops noxplode
    20:30 (na ’t trainen)
    60gr dextrose Eiwit 0gr Koolhy 54gr vet 0gr
    30gr whey Eiwit 30gr Koolhy 0gr vet 0gr

22:00
    500gr kwark Eiwit 37,5gr Koolhy 16,5gr vet 0,5gr
    100gram cashew Eiwit 18gr Koolhy 32 gr vet 42 gr
    +3 visoliecaps

Totaal eiwitten : 286gr = 1144kcal = 3,4gr per kg lichaamsgewicht
    Totaal koolhydraten : 374gr 1496kcal
    Totaal vetten : 135gr 945kcal

3585kcal zonder vlees en groenten bijgerekend.

Wat is je doel nu dan? bulken?
    wat is je behoefte?

Comment

Erg hoog voor een cut ofniet bro?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je doel is door bulken en dan voor de volgende zomer hard cutten en er bruut uitzien?

Je brinta bevat veel KH en je rijst is ongekookt (gewoon dat je het weet).

Wat is je gewicht en wat is je behoefte.
        Eiwitten zitten enorm hoog. Probeer hier 2,5-3 van te maken. KH hierop aanpassen. Vetten zitten goed.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Erg hoog voor een cut ofniet bro?
          haha ja, maar ben verslaafd aan gains eigenlijk:$ ik wil geen spiermassa verliezen in een cut!
          ik blijf doorbulken t/m januari februari, dan check ik mijn bf en ga cutten met anavar... dat is de planning! Dat word een penske op de feestjes dit jaar haha!
          Last edited by Maasproductions; 02-06-2010, 21:58.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
            Je doel is door bulken en dan voor de volgende zomer hard cutten en er bruut uitzien?

Je brinta bevat veel KH en je rijst is ongekookt (gewoon dat je het weet).

Wat is je gewicht en wat is je behoefte.
            Eiwitten zitten enorm hoog. Probeer hier 2,5-3 van te maken. KH hierop aanpassen. Vetten zitten goed.
            Ja ik weet 't thx rijst is idd 100gr ongekookt.

Mijn gewicht is nu 84kg, ben een tijdje blijven hangen omdat ik heel licht boven onderhoud gegeten heb, toch wel wat meer spiermassa gekregen op een of andere manier.
            Ja dat eiwitten en kh verhaal weet ik maar vroeg me af of dat echt een vereiste was vandaar mijn twijfeltje anders hoefde ik dus niet verder te goochelen!
            Gewicht is dus 84kg en mijn behoefte is zo'n 3000kcal clean.

Comment

Je zou een keer tonijn en/ of whey kunnen schrappen en vervangen door een product met weinig eiwitten. En dan zit je helemaal goed denk ik

Comment

Ik ben nog een beetje een leek denk ik maar als ik je schema zo bekijk lijkt het me wel eentonig. Denk dat je na een week of 2 geen brinta meer kan zien . Althans dat zou ik hebben

Comment

Originally posted by Eagle66 View Post
                  Ik ben nog een beetje een leek denk ik maar als ik je schema zo bekijk lijkt het me wel eentonig. Denk dat je na een week of 2 geen brinta meer kan zien . Althans dat zou ik hebben

M'n smaakpapillen zijn al zo destroyed dat smaak me geen ruk meer boeit... Ik eet wat ik moet eten voor de resultaten!
                  Enigste waar ik echt nog regelmatig van moet kotsen is... NOX PUMP.
                  Gadverdamme dat is het smerigste wat ik ooit heb gedronken voor het bb-en... en ben pas op de helft van het doosje

Edit : Brinta trouwens, eet ik via 2 brinta shakes ofzo. Ik lust sowieso geen brinta maar in een shake is het sneller weg!
                  Last edited by Maasproductions; 08-06-2010, 12:58.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X