Bulken sucks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

LOL @ Roel
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Bulken heeft bij mij toch zeker wel zijn werk gedaan. En midden in de winter boeit het sowieso toch al wat minder hoe je er uit ziet. Althans, dat geldt voor mij persoonlijk dan. Niet dat het geheel onbelangrijk is natuurlijk, maar je snapt wel. Met clean bulken kom je over het algemeen toch wel al een heel eind.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Wat wordt trouwens gezien als clean bulken..? Minder dan 500kcal boven je behoefte ofzo?
        "Straight outta gym"

Comment

clean bulken heeft niks met je kcal in name te maken, maar met je keuze in voeding.

Comment

Maar als je een clean bulk schema volgt, hoeveel kcal moet je minimaal
            & maximaal boven je onderhoud gaan zitten. Mij werd namelijk aan te raden om te bulken, maar ik zie hier toch heel wat tegenstrijdige berichten.

Kan iemand hier duidelijkheid over geven?
            Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

leer lezen. ik zeg net dat clean bulk niks te maken heeft met het aantal kcal dat je eet, maar met het soort voer wat je eet. rijst is clean, snoep en pizza's is NIET clean.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                leer lezen. ik zeg net dat clean bulk niks te maken heeft met het aantal kcal dat je eet, maar met het soort voer wat je eet. rijst is clean, snoep en pizza's is NIET clean.
                Dat heb ik gelezen en ik snap dat ik ook. Ik stel hier geen vraag over welke voeding clean is en welke niet. Ik vraag Wanneer je clean bulkt, hoeveel kcal je boven je onderhoud moet gaan zitten. Anders heet het ook geen Bulk.

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by joey88 View Post
                  Dat heb ik gelezen en ik snap dat ik ook. Ik stel hier geen vraag over welke voeding clean is en welke niet. Ik vraag Wanneer je clean bulkt, hoeveel kcal je boven je onderhoud moet gaan zitten. Anders heet het ook geen Bulk.

je spreekt jezelf tegen kerel. Clean bulken is met goede voeding een kcal overschot te maken.. gaat er niet om hoeveel kcal je extra eet.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ik zit gewoon rond de 100kcal boven me onderhoud en gaat prima zo.
                    boven de 100 vind ik zo overdreven... zoveel energie heeft je lichaam heus niet nodig om te herstellen.

daarnaast ben ik wel van mening dat als je kh met vet combineerd dat je sneller vet aanzet dan als je alleen kh of alleen vet met eiwit eet.
                    Theorie zegt miss van niet, maar persoonlijk word ik er wel dikker van...

doe mij maar lekker bulken met veel vet en eiwit, en na de training een flink dosis dextrose en fructose
                    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by kojak View Post
                      je spreekt jezelf tegen kerel. Clean bulken is met goede voeding een kcal overschot te maken.. gaat er niet om hoeveel kcal je extra eet.
                      Hmm waar spreek ik mezelf tegen dan. Ik zeg hierboven, dat ik snap dat een clean bulk schoon voedsel bevat. Daarbij vraag ik hoeveel kcal je boven je onderhoud moet eten, dit doe je namelijk met een bulk. Dat kan met schoon voedsel(clean bulk) of met rotzooi(dirty bulk)

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Hmm waar spreek ik mezelf tegen dan. Ik zeg hierboven, dat ik snap dat een clean bulk schoon voedsel bevat. Daarbij vraag ik hoeveel kcal je boven je onderhoud moet eten, dit doe je namelijk met een bulk. Dat kan met schoon voedsel(clean bulk) of met rotzooi(dirty bulk)
                        Dat is het punt dat ik je duidelijk wil maken. Het maakt niet uit hoeveel je boven onderhoud moet eten.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Dat is het punt dat ik je duidelijk wil maken. Het maakt niet uit hoeveel je boven onderhoud moet eten.
                          Als je er maar boven zit?

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Als je er maar boven zit?
                            lijkt me wel.. anders is het geen (clean) bulk.

Comment

Okay momenteel hanteer ik dus 500kcal clean bulk boven mijn behoefte met iets wat meer koolhydraten dan werd geadviseerd, dit heb ik gedaan ivm mijn nogal intensieve waterpolotrainingen.
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X