Terug van weggeweest Help/advies?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Terug van weggeweest Help/advies?

Dag Bodynet leden ben tijdje weg geweest en heb een tijdje een normaal mensen leven geleeft.ik trainde altijd thuis en dat ging lekker en met voeding was ook goed maar na veel verandereingen en dingen meegemaakt weer terug in BB.Ben dus aangekomen door teveel troep gegeten en gedronken(geleeft als een varkentje).Nu zit ik weer bij een sport school (Fit4Free)en ben weer aan de Cut.Nou mijn probleem...Ben anderhalve week bezig en ben egt bijna niks afgevallen (0.3 kg om precies tezijn)Ik doe ochtend cardio op nuchtere maag op rustdagen omdat dit altijd goed werkte bij mij en train de ene dag bovenlichaam volgende dag onderlichaam en dan dag rust en zo herhaalt(voorheen altijd fullbody).Kom ik harder aan in spieren dan ik vet verlies omdat ik weer begonne ben?(terweil dit bijna niet kan I.V.M cut) of is mijn metobolisme helemaal vernagelt en moet op gang komen???hier bij gevoegt mijn voedingschema en stats!Hoop dat jullie mij kunnen helpen want is geen leuk begin zo.....Danku allen vriendelijk!

Voedings Schema
    Attached Files

Comment

hoe vaak doe je cardio? En wat is je bf%?

Comment

op het moment 2-3 keer in de week s'ochtens op nuchtere maag ong. 3 kwartier hardlopen bf zal its van 14/15% zijn denk ik zal ik dit weekend even laten meten met huidplooi meter

Comment

Niemand heeft verder een idee wat het kan zijn?IK vraag me egt af waar het aan kan liggen..suikervrije kaugom die ik eet(kauw)?eet ik nog teveel?heb deze week wel vrij weinig geslapen elke avond maar 5 of 6 klijne uurtjes..ik weet het niet...

Comment

Banaan, dextrose, cottage cheese, en magere kwark schrappen. Kwark vervangen voor een proteïne shake met een eiwitblend (of gewoon heel veel wei). Nu schrap je zo'n 600kcals, terwijl je er maar 200 wilt schrappen, ergo: shake van om en nabij 100gram. Probeer dat eens.

En stop eens met dat hardlopen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja stop met hardlopen, focus op spiergroei of behoud.
              Als je persee iets van cardio wil doen, dan het beste 20minuutjes HIIT gelijk na de KT.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X