Maagzuur ,Dieet en fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maagzuur ,Dieet en fitness

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje last van teveel maagzuur(Acid Reflux). De oplossing is dan ook om af te vallen volgens de doctor.
    Ik ben namelijk ook 10 KG te zwaar. Ik volg een streng dieet, waarbij ik veel dingen niet mag eten. Ik eet eigenlijk alleen maar groente en fruit voor de laatste 5 dagen. Ben al 3 kg afgevallen, dus dat gaat wel goed.
    Mijn vraag is eigenlijk of het wel verstandig is om met zware gewichten te gaan trainen wat ik gewend was voor het dieet?
    Nu ik veel minder vetten , eiwitten binnen krijg aan voedsel, is het aan te raden om tijdens het dieet helemaal te stoppen met fitness? Ik hoor hier namelijk verschillende verhalen over.

Bedankt,

Danny

Enige wat wij je aan kunnen raden is daadwerkelijk een goed voedingsschema te volgen om mee te beginnen

Als je geen stel kloten of een backbone hebt meegekregen bij je geboorte kun je prima stoppen met trainen, als je daarentegen iemand bent met een ienieminieminimoo karakter toon je wat discipline, maak je een goed eetschema waar je gestaag mee afvalt ipv w/e de fuck je gegeten hebt om te zwaar te worden en doe je het gewoon.
    Last edited by Yawgmoth; 03-07-2010, 17:23.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Alleen maar groente en fruit? Wie heeft je dat aangeraden?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Bedankt voor de berichten.

Ik heb nu een effectief voedselschema, waardoor ik afval, dat is nu even essentieel voor mijn maagzuur probleem. Heel veel voedsel (brood, kaas, pasta) geven me nu maagzuurproblemen, dus het doel is nu om snel af te vallen.

Mijn vraag is eventjes of het verstandig/gevaarlijk is om door te gaan met trainen of niet.
        Last edited by dannyman1234; 03-07-2010, 17:27. Reason: zag halve berichten

Comment

Wat jij afvalt is spiermassa....niet goed kerel.Lekkere dokter die jou dit dieet heeft voorgeschreven. Alleen maar groent en fruit ga je het niet mee redden.
          Antwoord op je vraag is, ja is verstandig....om te gaan fitnessen.....verlies je nog meer gewicht.
          Alleen jammer dat het op de foute manier gaat.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hier nog even niet op gereageert:

Als je geen stel kloten of een backbone hebt meegekregen bij je geboorte kun je prima stoppen met trainen, als je daarentegen iemand bent met een ienieminieminimoo karakter toon je wat discipline, maak je een goed eetschema waar je gestaag mee afvalt ipv w/e de fuck je gegeten hebt om te zwaar te worden en doe je het gewoon.
            Ik heb wel een stel kloten meegekregen, dus dan kan ik niet stoppen?
            Klinkt als pure onzin. ienieminieminimoo karakter ? Ik toon nu juist discipline door een streng dieet te houden, te stoppen met roken en koffie, ook niet makkelijk,

Lekkere dokter die jou dit dieet heeft voorgeschreven.
            Die doktor heeft me aangeraden af te vallen i.v.m met maagzuur probleem, wat iets erger is dan spiermassa op dit moment. Het gaat erom dat het vet in mijn buik verbrand zodat het maagzuur meer ruimte krijgt en niet buiten mijn maag naar de slokdarm ontsnapt.

Heeft iemand een suggestie welk voedselplan ik kan gebruiken om wel vet in mijn buik te verbranden, maar dan ook spiermassa te behouden?
            Last edited by dannyman1234; 03-07-2010, 17:38.

Comment

Originally posted by dannyman1234 View Post
              Bedankt voor de berichten.

Ik heb nu een effectief voedselschema, waardoor ik afval, dat is nu even essentieel voor mijn maagzuur probleem. Heel veel voedsel (brood, kaas, pasta) geven me nu maagzuurproblemen, dus het doel is nu om snel af te vallen.

Mijn vraag is eventjes of het verstandig/gevaarlijk is om door te gaan met trainen of niet.
              Niemand hier zegt dat je brood kaas & pasta moet eten, ik zou je allen daarvan afraden. Wat we hier zeggen is dat je goed moet gaan eten en ja dat betekend een life style change, niet een dieet volgen.

Misschien ken je dave tate, hier een heel goed stukje

YouTube - Kanaal van EliteFitnessSystems

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Met alle respect, stoppen met roken, koffie drinken en troep vreten is iets waar je zelf ooit mee begonnen bent. Vind het goed dat je ermee stopt, maar je meot je wel realiseren dat dit een site is waar mensen niet alleen maar zijn gestopt met roken/koffie/junken, mensen hier (naja laten we hopen) volgen een gestructureerd voedingsschema, beulen zich helemaal verrot in de gym, of ze nou zin hebben of niet, of ze moe zijn, of ze een verjaardag hebben, of ze spierpijn hebben, hoofdpijn, misselijk of brak of niet geslapen hebben. Daar steek je een beetje tegenaf als je te zwaar bent en het een hele opgave vind om te stoppen met zelfdestructief gedrag.

In jouw situatie ben je al goed bezig, maar je bent nog lang niet op het goede pad om gestructureerd en gezond af te vallen. Je bent nu aan het diëten, maar afvallen moet komen van een life style change en niet van een korte periode zelfontzegging, waarna je weer terugvalt op oude gewoontes.

Heb overigens nooit gezegd dat je niet over karakter beschikt, ik zei alleen dat je dat niet zou hebben mits je nu niet ging trainen, omdat je een crap dieet(allicht dat is niet jou fout, neem ik je dokter kwalijk niet jou) volgt wat in jouw ogen zwaar is.

Voor voedingsinformatie moet je even de zomersticky opzoeken, staat onder de forum categorie dagelijkse voeding, die lezen en aan het werk

P.S. afvallen is klote, je moet vet verliezen als doelstelling hebben, niet het aantal kilo's reduceren. Maar neem aan dat je dat wel hoort te weten als je al traint
                Last edited by Yawgmoth; 03-07-2010, 17:46.

Comment

Is dit een geintje? Die man verteld alleen maar hoe hij in zijn lever een life-style change heeft gemaakt. En hij legt uit een echt een beslissing te maken in dieten. Daar heb ik dus helemaal niets aan. Hij verteld niet wat je nu wel en niet kan eten m.b.t fitness etc. Maar goed, als dit een serieuze poging was om te helpen, bedankt maar helpt niets.

Comment

Originally posted by dannyman1234 View Post
                    Is dit een geintje? Die man verteld alleen maar hoe hij in zijn lever een life-style change heeft gemaakt. En hij legt uit een echt een beslissing te maken in dieten. Daar heb ik dus helemaal niets aan. Hij verteld niet wat je nu wel en niet kan eten m.b.t fitness etc. Maar goed, als dit een serieuze poging was om te helpen, bedankt maar helpt niets.
                    Wat hij zegt is;

Shut the fuck up and do it, don't talk about doing it, don't say you would like to do it, don't tell me you want to do it, just fucking do it

Als je de link m.b.t. jouw situatie, in jouw geval het volgen van een schijt eetschema i.p.v. een clean eetschema, niet snapt ben ik bang dat we hier klaar zijn

Lees de zomersticky dan wordt je al heel wat wijzer

EDIT; misschien weet je echt niet dat wat je nu doet niet goed is, en bust ik je balls daarvoor, sorry in dat geval. Als dat het geval is, lees even de zomersticky door
                    Last edited by Yawgmoth; 03-07-2010, 17:53.

Comment

Heb overigens nooit gezegd dat je niet over karakter beschikt, ik zei alleen dat je dat niet zou hebben mits je nu niet ging trainen, omdat je een crap dieet(allicht dat is niet jou fout, neem ik je dokter kwalijk niet jou) volgt wat in jouw ogen zwaar is.
                      Ehm, waar zeg ik dat dit dieet te zwaar is? Ik zeg dat ik er blij mee ben, want ik ben afgevallen ik klaag er verder niet over, integendeel ik ben juist blij al afgevallen te zijn en dan bedoel ik vet en een klein beetje spiermassa, maar niet veel.

Ja die life-style change ben ik nu aan het maken en al 2 weken mee bezig. Het dieet zelf pas 5 dagen.

Ik zal zomersticky opzoeken, bedankt hiervoor

Comment

Een makkelijk oplossing voor je probleem;

Als je een dieet volgt waardoor je niet zou kunnen trainen, is het een vrij logische conclusie dat het dieet wat je volgt destructief is en, het ongeacht of je traint of niet, slecht voor je is.

Comment

Als je de link m.b.t. jouw situatie, in jouw geval het volgen van een schijt eetschema i.p.v. een clean eetschema, niet snapt ben ik bang dat we hier klaar zijn
                          Je moet even begrijpen dat er een verschil is met mensen die geen acid refluc hebben en die dat wel hebben. Wat een goed voedselschema zal zijn, kan weleens niet voor mij gelden. Ik mag nu zelfs geen tomaten, uien, knoflook etc omdat ze de maagzuur aanmaak bevorderen.

EDIT; misschien weet je echt niet dat wat je nu doet niet goed is, en bust ik je balls daarvoor, sorry in dat geval. Als dat het geval is, lees even de zomersticky door
                          Ja als ik precies wist wat ik deed, dan had ik deze vraag ook niet gesteld toch? No worries

Comment

Ok laten we dan eens beginnen met: Wat mag je allemaal niet eten? Ik hoop dat je wel meer mag eten dan alleen groenten en fruit?
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Waarom ga je dan niet 'cutten'? Maar dan met de goede producten waar wel veel eiwitten in zitten en niet alleen fructoses en groentes. Dan is het probleem toch opgelost? dan behoud je grotendeels je spiermassa en verbrand je je vet... ik snap niet waarom yawgmoth zo moeilijk doet en waarom jij niet snapt dat je ook een vervangend eetschema kan hebben met producten waarvan je geen maagzuur krijgt maar wel je spieren behoud....

Of mag je letterlijk alleen fruit, groenten, zuurstof, water,.......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X