cut voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut voedingsschema

Nog is een nieuw schema in mekaar gebokst, nog steeds aan het cutten maar ga nu totaal kcals wat opschroeven om metabolisme in gang te houden.
    Overdag eet ik (te) weinig omdat dat niet anders gaat met het werk.
    Ik ga nu wat volgens de 40-30-30 regel werken, en niet meer volgens de uitleg van de stickies, dan krijg ik teveel kh'en binnen en heb de laatste tijd betere resultaten met de 40-30-30 manier.
    Train 3 dagen in de week.
    Attached Files
    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

alleeuh, iemand commentaar, pretty please?

Comment

Correct me if I'm wrong

De bananen zou ik bewaren voor na het trainen, hier zitten namelijk nogal veel suikers in. Deze kun je dus beter vervangen voor iets met meer complexe koolhydraten in.

Verder zou het inderdaad handig zijn om door de dag iets meer koolhydraten te pakken en ivm de tijd iets dat zich tevens makkelijk weg laat werken. (Weightgainer shake of rijst met kip en wat satésaus mss?)
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

de 1ste banaan is 's morgens, de 2de is na de training. ik probeer enkel koolhydraten 's morgens en periworkout te eten. dus volgens mij is da wel cava?

weightgainer raak ik niet meer aan, worde alleen maar vet van. maar idd, wat meer spreiding zou beter zijn, echter koolhydraten wil ik ook overdag eten.

Comment

ik zou de hoeveelheid zuivel een stuk mindere(de vetten kan je eventueel vervangen door een lepel lijnzaadolie), en de tonijn op waterbasis nemen. En ik snap de havermout en de banaan in de avond niet. Wil je toch suikers binnen krijgen na je training neem max. een halve banaan, of schaf een potje dextrose aan.
          I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
            ik zou de hoeveelheid zuivel een stuk mindere(de vetten kan je eventueel vervangen door een lepel lijnzaadolie), en de tonijn op waterbasis nemen. En ik snap de havermout en de banaan in de avond niet. Wil je toch suikers binnen krijgen na je training neem max. een halve banaan, of schaf een potje dextrose aan.
            Waarom zuivel minderen?
            Waarom tonijn op waterbasis (krijg ik niet binnen btw)?
            Havermout is voor de training, trage energie die wordt vrijgegeven tijdens het trainen. De banaan is na de training, zijn er hier toch veel die dat doen? Dextrose heb ik hier nog altijd niet gevonden in een winkel.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
              Waarom zuivel minderen? Omdat (te) veel zuivel sowieso niet goed is in de cut.
              Waarom tonijn op waterbasis (krijg ik niet binnen btw)? niet van toepassing dan
              Havermout is voor de training, trage energie die wordt vrijgegeven tijdens het trainen. De banaan is na de training, zijn er hier toch veel die dat doen? Ook suikers in de cut is geen + en al helemaal niet de avond.

Dextrose heb ik hier nog altijd niet gevonden in een winkel. Kan je gewoon bestellen via een site
              .....

Comment

Waarom is zuivel niet goed in de cut? Wat heeft dit als nadelig effect?
                Suikers na de training zijn toch gewoon nodig, ongeacht cut of bulk? Wat neem je dan na de training in de cut?

Comment

Dextrose

Comment

Waarom is zuivel niet goed in de cut? Wat heeft dit als nadelig effect?
                    Suikers na de training zijn toch gewoon nodig, ongeacht cut of bulk? Wat neem je dan na de training in de cut?
                    klopt, maar vervang dit dan voor wat dextrose(internet)

Maar t verhaal van de zuivel is niet van toepassing op jou. Had een wat lager bf verwacht. Aangezien je op de 18 zit, en zodra je onder de 10 wilt gaan is t meer van toepassing. Excuus, blijf maar drinken, t calcium doet je goed.

Comment

t avondeten zo laat zit me ook niet goed, maar aangezien je niet anders kunt.

Waarom neem je trouwens geen kwarkje of een caseĂ¯neshake voor t schlafen gaan?

Comment

alleeuh, iemand commentaar, pretty please?
                        Ik heb geen commentaar, moet dat echt?
                        Ik vind het schema perfect zo, redelijk anabolisch nog en herstellend.

Het lijkt op hoe ik eet, waar ik mee groei en vet kwijtraak.

De verdeling van de vetten is ook prima, veel goede vetten zie ik er in terug.
                        Alles wat je in basis nodig zou hebben zit er in en de verhoogde vetten en eiwitten zullen je spieren alleen maar beter doen herstellen en groeien.

Alleen die late maaltijd moet je ff aanpassen, daar heb je vrij weinig aan in je slaap. Merendeel gaat verloren aan vetopslag. Beter een goede shake nemen en het tekort dan overdag aanvullen/verdelen.

mbt de melk, tja, velen laten de melk weg in een cut, omdat melk vol zit met goede vetten en veel MCT's, veel groeifactoren(IGF1 en MGF) en andere peptides, hoog in calcium, vitamines en de juiste eiwittencombinatie en nog meer perfecte macronutriënten.
                        Dus je wordt er sterker van, verband extra vet en spieren groeien beter.
                        Last edited by marnop; 13-07-2010, 10:44.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

klopt, maar vervang dit dan voor wat dextrose(internet)

Maar t verhaal van de zuivel is niet van toepassing op jou. Had een wat lager bf verwacht. Aangezien je op de 18 zit, en zodra je onder de 10 wilt gaan is t meer van toepassing. Excuus, blijf maar drinken, t calcium doet je goed.
                          Oké zal toch is achter dextrose gaan dan.
                          Ik hoop dat ik ondertussen al wat lager als 18 zit eigenlijk, maar heb geen mogelijkheden om deftig te meten. weet ook niet of ik onder de 10 wil gaan, zoiets is voldoende voor mij: http://www.howcelebsgetfit.com/wp-co...-reynolds1.jpg

t avondeten zo laat zit me ook niet goed, maar aangezien je niet anders kunt.

Ja mij ook niet maar ja, ik ga recht na het werken naar de training, en dan pas naar huis dus dan pas kan ik gaan zitten en warm eten.

Waarom neem je trouwens geen kwarkje of een caseĂ¯neshake voor t schlafen gaan?
                          Doe ik hoor, 500gr kwark (heet magere kaas in belgië)

@marnop
                          neen hoeft niet maar een bevestigende commentaar is even waardevol voor me, dan weet ik tenminste of ik al dan niet goed bezig ben. als ik van de training terugkom barst ik meestal van de honger dus dan enkel een shake pakken zou me niet goed bekomen. Is het ook niet best om nĂ¡ de training een stevige maaltijd te nemen?

Comment

dan zal je toch echt onder de moeten, schat dat rond de 8

Comment

dan zal je toch echt onder de moeten, schat dat rond de 8
                              hmmkay dan zal ik tegen dan men schema nog is moeten aanpassen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X