Ik eet nauwelijks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik eet nauwelijks

Hallo,

Ik ben Fabeltjes, een 16 jarige jongen die zich sinds enkele weken met trainen bezighoud. Ik rook, blow en drink al sinds mijn 13de en beschouw mezelf als zowel nicotine als weed junkie. Ik ben al 3 weken gestopt met roken en sinds vandaag ook met blowen. Ik ben van plan om mijn ongezonde levensstijl te vervangen voor een gespierd lichaam en doe nu sinds enkele weken 200 sit ups per dag, ik realiseer me dat dit niks voorstelt maargoed xd

Mijn probleem is echter dat ik door mijn gestoorde levensstijl nauwleijks eet ( behalve tijdens vreetkicks ) en ik 1,76 ben en slechts 52 kilo. Op een dag eet ik:

Om 7.00 Een bakje cornflackes, meer dan 50 gram zal het niet zijn

Om 16.00 Eet ik 2 beschuitjes met kaas

Om 18.00 Eet ik een redelijke maaltijd

De rede dat ik dit volhieldt is vooral omdat ik een enorme kettingroker was xd
    Maar nu komt mijn vraag als ik in staat wil zijn spiermassa te gaan kweken wat is dan een goed voedingsschema voor iemand van mijn leeftijd?

Stoppen met roken/blowen. 3 x per week minimaal aan krachttraining gaan doen. Ga normaal eten en een stuk meer! Bereken even je behoefte via de stickies.

Op deze manier ga je natuurlijk nooit gespierd worden en hooguit een slechte conditie kweken.. Je mag blij zijn als je 1000kcal nu binnenkrijgt..
    "Straight outta gym"

Comment

als je meer gaat trainen zal je ook meer honger krijgen dus gewoon lekker 3 keer gaan trainen en 6 maaltijdjes per dag eten.

gewoon lekker veel brood eten met normaal beleg.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Um,
        hoeveel brood zou ik ongeveer op een dag moeten eten?

Comment

hoeveel kan je is meer de vraag.

Ik denk als je begint met 4 keer 2 broodjes per dag al heel wat is en dat langzaam aan opbouwen als het nodig is
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Oke dus ik zou minimaal 8 sneetjes brood per dag moeten eten?

( kut ik eet er nu 0 xd )

Verder zijn dit de resultaten van de calculator:

Lichaamsgewicht: 52 KG
            Lichaamsvet percentage: 14.3%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 1796 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 98 Gram
            Dagelijkse behoefte vetten: 40 Gram
            Dagelijkse behoefte koolhydraten: 261 Gram

Weet iemand wat goeie dingen zijn om te eten om de eiwitten, vetten en koolhydraten binnen te krijgen?

Comment

Hier vind je meteen een uitleg over de buikspieren: http://forum.bodynet.nl/oefeningen/4...ikspieren.html

Wel thumps up als jij je doelstelling bereikt!

Comment

Even over dat filmpje van de buikspier training, is het gewoon de bedoeling dat je dat nadoet? En ik begrijp dat gewone buikspier oefeningen dus niet goed zijn?
                Ik ben behoorlijk zwak en kan met de grootste moeite een paar pus ups doen, en kan net een max van 100 sit ups achter elkaar doen, hoe moet ik dit opbouwen ?

Comment

In het filmpje doet hij elke oefening 30 seconden ofzo, probeer op de helft van het filmpje even te pauzeren? je kan ook elke oefening een aantal keer minder doen om op adem te komen.

Vanzelf kan je het hele filmpje achter elkaar. Na 2x lukte het mij al

Comment

ik zou niet alleen brood eten ook andere koolhydraat bronnen zoals brinta of zilvervliesrijst daarnaast zijn eiwitten en vetten ook belangrijk lees je eerst even in en zet een voedingsschema op dan kunnen we daarop tips geven

Comment

pffff 13 jaar en aan de weed moet niet gekker worden
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

van het geld dat je overhoud aan roken neem je een sportschool abonnement .
                        van het geld dat je overhoud van de weed eten kopen, voor eiwitten: kwark, kip, eieren & voor vetten: eieren, noten, vis
                        volkoren brood met pindakaas eten of met kip/eieren.

valt wel mee je gewicht hoor ik woog 40kg bij 1.79m
                        Last edited by IJsBlok; 01-11-2010, 19:16.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Dus als ik elke dag :

8 bruine boterhammen met kipfilet eet ben ik in principe goed bezig?

Comment

Originally posted by Fabeltjes View Post
                            Dus als ik elke dag :

als je dat alleen eet, nope, veeeeel te weinig.

lees gewoon eens de sticky's
                            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Fabeltjes View Post
                              Dus als ik elke dag :

't is de goeie stap maar je bent er dan nog niet, nog vele andere maaltijden heb je daarnaast
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X