Ik eet nauwelijks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fabeltjes View Post
    Maar als ik de ab workout eerder genoemd in dit topic nou twee maal daags doe?
    Krijg ik dan niet net zoveel spieren als die dude in dat filmpje (A)

@ ijsblok

bedankt man (:
    Gaat niet werken. Tuurlijk zla het in het begin een beetje meer definitie krijgen, maar je zit al snel aan een grens. Wss heb je die al bereikt als je nu al honderden sit-ups aan het doen bent. Kijk maar naar een marathon lopen. Lopen de hele tijd, vergelijkbaar als honderden sit-ups. Zijn zij sterk/breed/groot/etc? Hell no. Je moet zorgen dat je spieren groter worden willen ze echt indruk maken op jezelf en anderen.

Comment

Oke het gaat er dus om dat je steeds weer een stukje verder gaat zodat je spieren elke keer volledig uitgeput zijn en gaan groeien?
      Ik denk dat ik nog best een paar weken thuis kan trainen want kan dat filmpje met moeite tot de helft volhouden xd En me arm spieren zijn echt nog beroerder, heb namelijk vroeger me arm gebroken en altijd dikke achterstand met die spieren gehad waardoor ik me andere arm spieren ook ben gaan verwaarlozen..

Comment

Dude, ik was nog mischien even dun als jij. Had evenveel kracht. een maat van mij die toch groter was ging fitnisse. 3 Maanden later, ga ik op fitnes. En ik haal hem nu in op het gebied van hoge gewichten.

Ik ken zoveel skinny dudes die fitnesse en alleen hun buikspiere trainen, dan ben je gwn een mooiboy.

Neem de advies gewoon ter harte en ga op fitnes(of mag dit niet van je ouders, dan is dit een ander verhaal), lees ook even de topics mee die andere maken.

Comment

misschien wil ie wel gewoon mooiboy zijn
          Fear is the mind killer

Comment

Kijk met een sixpackje en wat arm spieren enzo ben ik tevreden.
            Ik train nu 2 week en zie al resultaat, ik probeer eerst het maximale van "normaal " trainen te bereiken om vervolgens echt te gaan fitnessen

En ik betwijfel of het van me ouders mag xd

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Haha ik ben geen bodybuilder hoor, maar ik zou niet met een meisje naar bed hoeven als deze stomdronken is, maar goed dat terzijde..

kijk, ik ben blij dat er nog gasten hier zijn die daar zo over denken!!

Originally posted by IJsBlok View Post

breezer generatie ROCKS! mooi tijd al zal ik niet naar bed gaan met een chik die dronken is

That's my boy!!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                kijk, ik ben blij dat er nog gasten hier zijn die daar zo over denken!!

That's my boy!!
                Hahahaha aan welke van de 2 ga je je dochter aan uit huwelijke

Comment

Kijk met een sixpackje en wat arm spieren enzo ben ik tevreden.
                  Ik train nu 2 week en zie al resultaat, ik probeer eerst het maximale van "normaal " trainen te bereiken om vervolgens echt te gaan fitnessen

En ik betwijfel of het van me ouders mag xd
                  Wat versta jij onder normaal trainen?
                  Normaal trainen = alle spieren trainen, toch?

Welke argumenten geven je ouders dat je niet zou mogen trainen?
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Oke het gaat er dus om dat je steeds weer een stukje verder gaat zodat je spieren elke keer volledig uitgeput zijn en gaan groeien?
                    Ik denk dat ik nog best een paar weken thuis kan trainen want kan dat filmpje met moeite tot de helft volhouden xd En me arm spieren zijn echt nog beroerder, heb namelijk vroeger me arm gebroken en altijd dikke achterstand met die spieren gehad waardoor ik me andere arm spieren ook ben gaan verwaarlozen..
                    Je begint goed, maar je eindigt slecht. Je moet idd een grens opzoeken en die proberen te verleggen. Maar het volhouden van het filmpje heeft meer te maken met spieruithoudingsvermogen. De meeste hier trainen toch vooral met setjes met reps tussen de 5 en 12. Uithoudingsvermogen van je spieren train je doorgaans ong vanaf de 15 herhalingen. Daarom gaf ik het voorbeeld van een marathonloper die het uren vol kan houden om te rennen, maar er uit ziet als een ondervoed persoon. Je kan dus beter trainen met minder herhalingen en meer gewicht (bijv gewicht op je borst bij de cruches).

Comment

Originally posted by gameface View Post
                      Hahahaha aan welke van de 2 ga je je dochter aan uit huwelijke
                      Aan IJsblok. Ze zijn al verloofd.
                      Ik ga wel stappen met Waterpoloboy.
                      Jij mag niet mee.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Aan IJsblok. Ze zijn al verloofd.
                        Ik ga wel stappen met Waterpoloboy.
                        Jij mag niet mee.

@ TS ik zou niet die oneindige crunches gaan, doen maar inderdaad proberen te gaan verzwaren met pushups, situps, crunches, dippen of wat dan ook als je nog niet naar de sportschool wilt.
                        "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X