Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik neem aan dat als je hooguit 2 kleine koffielepeltjes door je maaltijd doet, dat dit dan nog wel mee zal vallen. Normaal doe ik altijd alleen peper, mosterd enzo maar soms ook wel eens beetje curry/ketchup voor de afwisseling
Inderdaad, ik betwijfel of dat beetje mosterd en ketchup dat hooguit 25-50kcal bij mij extra zal geven op een dag. Als je maar geen ketchup met je vlees gaat eten ipv vlees met wat ketchup
dit gaat over zo kleine hoeveelheid dat het niets uitmaakt, pas als je elke maaltijd ketchup neemt zal er het uitmaken.
als het voor jou uitmaakt zet je het toch gewoon bij je voedingschema neer?
heel simpel je legt je eten op je bord dan op de weegschaal spuit de ketchup erbij en zie wat de gewichtstoename is en dan weet je het.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment