ik heb moeite om aan mijn dagelijkse hoeveelheid groente te komen omdat ik eigenlijk niet zoveel lust. nouja lusten... de smaak is altijd wel prima. ik krijg altijd als ik kauw op bepaalde groenten kippenvel en rilling over lichaam. tot nu toe dacht ik altijd niet aanstellen en gewoon eten maar waarom niet lekkerder maken als even gezond is. ik bedacht me dat ik ook wat vaker soep kan maken ervan (als gepureerd is heb ik nooit last van). gewoon simpel boullion, en groenten met evt aardappel ofzo door de mixer en klaar. maar zit er in die bouillonblokjes niet veel te veel zout? en weten jullie anders een alternatief?
zoutgehalte bouillon
Collapse
X
-
dat gaan we dus niet doen aangezien ik dacht dat 2 gram per dag prima is. eet ook al wel 2 tot 4 boterhammen per dag waar ook zout in zit namelijk. vrolijk doorgaan met wat ik al deed dus.. en ja, je hebt idd natuurlijk niet heel blokje nodig
was niet van plan AL mijn groenten via soep te gaan nemen (paprika en brocolli gaat er ook normaal prima in) maar bijvoorbeeld 2 keer per week soep leek me wel wat.
Comment
-
jij lijkt mij een uitstekende kandidaat om mijn vitaminebom eens uit te proberen! http://forum.bodynet.nl/recepten/40415-vitaminebom.htmlsq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
ja dat is natuurlijk de standaard manier om soepie te maken! soep is gewoon lekker en eet snel weg. kan ook heel goed met wat paprika erdoor, prei, bloemkool. evt wat aardappelen voor kh kan ook prima. stukje kip los erbij kan het mooi afmaken of natuurlijk gewoon erdoorheen. zit dus alleen beetje in mn maag met het zout maar als ik het 2 keer per week neem moet het wel goed zitten. eet verder al vrij zoutarm want eet zelden bewerkte producten en niet veel brood.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment