aaawwhhhh,,, ik dacht dat ik de enigste ere BNer was die een PM kreeg dat hij groter was dan ik.
Nooit zekerheid of je het perfecte eetpatroon hebt.
Collapse
X
-
Originally posted by IJsBlok View Postaaawwhhhh,,, ik dacht dat ik de enigste ere BNer was die een PM kreeg dat hij groter was dan ik.Last edited by marnop; 04-11-2010, 23:45.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
je hebt mensen die voornamelijk denkers zijn, en mensen die voornamelijk doeners zijn.
vaak richten mensen zich teveel op de ene kant. en te weinig op de andere kant. Maar door de juiste balans te vinden kom je waarschijnlijk het verste.
je kan vanalles lezen over training en voeding. maar als je ondertussen niet de kennis toepast en keihard traint. zul je niet veel verderkomen.
andersom kun je ook keihard je best doen. maar als je te weinig kennis van voeding/rust/training hebt. dan zullen de resultaten ook minimaal zijn. je moet de balans tussen deze twee weten te vinden.
---------------------------------
zelfde geld voor training en voeding. sommigen focussen zich bijna volledig op voeding. ze hameren op de voeding en die moet perfect zijn. maar qua training is het niet optimaal. Andersom is het nog vaker het geval. Ook hier is het een kwestie van de juiste balans vinden tussen focus op training en voeding/rust.
---------------------------
het lijkt misschien offtopic. maar dat is het niet .More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Posthet lijkt misschien offtopic. maar dat is het niet .
dankje Marnop, doet me niet zo veel hoor dat PMetje van Daniel.
leuke hyves trouwens Daniel Profiel - hyves.nlCalisthenics / Street workout
Comment
-
-
Originally posted by IJsBlok View Postleuke hyves trouwens Daniel Profiel - hyves.nl
Comment
-
Een soort van natuurfilm op z'n tv lijkt mij
Stukje uit het gastenboek op z'n netlogpagina:
Carola_20_jaar:
Hey daniel laat mij met rust achterlijk hypocriet jochie met je nep spierballetjes en zeg tegen die gladjakker van een nick radstok dat hij ook nog niet klaar is , jullie denken zeker dat ik bang voor jullie ben nou echt niet ik ga voor jullie beide niet op zij maar ga voor door en ik kom een keer naar hofland 3 in vleuten dat je het even weet dat je dan nieuwe ramen kan gaan bestellen mafjoekel dat je er bent oja en laat me ma met rust lelijkerd
als ik nog 1 keer lastig gevallen word trek ik je adres over het internet heen zowel van je vader als van jou griezel.
http://nl.netlog.com/Sodaar/guestbook.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by marnop View PostLaat die slappeling lekker dom lullen. Ik ben groter dan hem, dus jij hebt grotere vrienden dan hij, hahaha.
En ga mij niet vooroordelen met je commentaar de hele tijd, maar houd het lekker bij jezelf. Trouwens, ik ben net zo breed dan jij, zonder die spullen vriend! Dus, ssssssssssssssst...
Wat werkt dat eetschema toch goed!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment