Nooit zekerheid of je het perfecte eetpatroon hebt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[quote=dynobet;752764]je hebt mensen die voornamelijk denkers zijn, en mensen die voornamelijk doeners zijn.

vaak richten mensen zich teveel op de ene kant. en te weinig op de andere kant. Maar door de juiste balans te vinden kom je waarschijnlijk het verste.

je kan vanalles lezen over training en voeding. maar als je ondertussen niet de kennis toepast en keihard traint. zul je niet veel verderkomen.

Daar weet jij immers alles van toch?

Comment

.

Wat een kak discussie. Je hebt hier veel vrienden gemaakt in die 2jaar+

Comment

Ik mis Luppie!

Comment

Originally posted by Sodaar View Post

Daar weet jij immers alles van toch?
          wtf kom je hier doen man debiel
          Groeten

Comment

Shit zeg, TS heeft echt een minderwaardigheids complex.. Wat betreft groter zijn.. Je profiel zegt dat je 75kg weegt, mag hopen voor je dat dat oud is..?

Verder kom je net als een klein kind over dat begint te zeiken dat hij "groter" is dan andere.. Ik denk dat heel veel mensen hier zo over denken..

YouTube - Man not caring
            "Straight outta gym"

Comment

Dit gaat nergens over....
              There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Dat profiel is inderdaad oud, zal het even aanpassen!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                  Ik mis Luppie!

Ik weet waar Luppie is en hij gedraagt zich netjes daar.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Torque View Post
                    Ik voel me nu dus buitengesloten he... ik wil ook een PM!

Mij een beetje lekker maken met een dode mus

Comment

Episch.

Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Comment

Is dit de topic starter?
                          Face your demons...........

Comment

Vergelijk em maar es met de avatar van de TS, dan weet je zat:P
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik wil het even zeker weten is het hem?
                              Face your demons...........

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
                                Er is voor niemand een perfect eetpatroon, omdat je dat niet kunt weten.
                                Ieder mens is verschillend en iedere mens reageerd anders op wat die naar binnen krijgt.
                                Je weet natuurlijk wel dat je eiwitten, koolydraten en vetten nodig hebt, maar hoeveel je moet binnen krijgen weet je niet. En wanneer je iets binnen moet krijgen kun je ook niet exact weten. Natuurlijk kun je voor jezelf wel een indicatie geven hoeveel je nodig hebt.
                                Dat soort dingen moet jezelf achter zien te komen wat bij jou werkt, want als je bijv. teveel eiwitten neemt, is dat niet goed, want dat breekt toch alleen maar weer af in je lichaam, omdat die het niet kan opnemen. En te weinig eiwitten is ook weer niet goed, omdat je dan niet volledig hersteld.
                                Dat geld ook met koolydraten en vetten zo.
                                Je kan wel zeggen je hebt zoveel nodig van dit en zoveel van dat, maar dat weet je niet, je moet het voor jezelf uitpuzzelen wat bij je werkt.

Net als bijv. shakes, op het etiket staat hoeveel je moet nemen per serving, dat klopt ook niet, omdat het voor ieder mens verschillend is. Verteer je snel of verteer je langzaam? Je moet ook naar je gewicht kijken.
                                Net als iedereen denkt van dat trainen met shakes onmisbaar is. Totale onzin!
                                Alles kan je uit normale voeding halen. Alleen de verkopers doen je laten denken dat je niet zonder shakes kan, omdat het voor hen pure winst is.
                                Ik zeg trouwens ook niet dat het slecht is. Ik zeg alleen dat het niet nodig is om speciaal te groeien.

Zijn jullie het hiermee eens?
                                +1 kon het niet beter zeggen.
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X