Nooit zekerheid of je het perfecte eetpatroon hebt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben het eens met de TS.

laten we ook eens een eerlijk oordeel geven over zijn fisiek.
    Ik vind dat hij er goed uit ziet!
    Merk hier veel jaloezie deze jongen heeft er daadwerkelijk wel verstand van alleen verlaagd zich naar mijn idee wel door mensen te gaan pmen.

TS voel je niet zo snel aangevallen en je ziet er goed uit man!
    Dit werkt voor jou ga zo door!
    Face your demons...........

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Jezus nee, het broodje bapao is terug.

Waar haal jij je snelle eiwitten dan uit?!
      Als je een goed voedingsschema hebt en elke 2,5 uur al de nodige eiwitten binnenkrijgt heb je naar mijn mening alleen maar wat aan snelle eiwitten zoals jij dat noemt nodig bij je ontbijt verder is het bull naar mijn idee.

Voor de nacht trage veel interresanter

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
        Als je een goed voedingsschema hebt en elke 2,5 uur al de nodige eiwitten binnenkrijgt heb je naar mijn mening alleen maar wat aan snelle eiwitten zoals jij dat noemt nodig bij je ontbijt verder is het bull naar mijn idee.

Voor de nacht trage veel interresanter
        En na je training is ook wel zo leuk.

Toch slecht dat niemand post dat je snelle eiwitten uit voeding kan halen. Het kan wel degelijk, het is alleen ronduit smerig.

Merk hier veel jaloezie deze jongen heeft er daadwerkelijk wel verstand van alleen verlaagd zich naar mijn idee wel door mensen te gaan pmen.

Je begrijpt dat het allemaal naar aanleiding is van de vorige keer? :P

Comment

als het goed is valt je training tussen 2 maaltijden in daarom zie ik het nut niet.
          Mijn voorkuur gaat rond die tijd meer uit naar een grote lading aminozuren.

Ik weet niks van een vorige keer en iedereen verdiend een 2e kans.
          Hij begon goed vond ik.

valt me op dat sommigen mensen hier het forum proberen te rulen en denken dat ze alle weisheid in pacht hebben.
          Ik zou eerder wat aannemen die naturel ver is gekomen qua fisiek iig.

Comment

Kevin, hij heeft er helemaal geen verstand van hij lult maar wat, probeert weer even popie te zijn met een zinloze post, wat eerder ook niet lukte en na enkele weekjes is die weer weg voor een jaar.

Hij spreekt zichzelf tegen en dat eiwitten slecht voor je zijn is nergens ooit bewezen. Er wordt hier en daar aangenomen dat, zeer hoge doseringen de nieren bijvoorbeeld te zwaar zouden belasten, meer niet.

We hebben onlangs meermalen bewijs geleverd dat suppletie met whey erg goed is en erg goed werkt.
            Iedereen is het er over eens hoeveel je ongeveer zou moeten nemen en hoe je je dagelijkse behoefte moet dekken en moet zoeken naar wat optimaal is. Dan komt kort er na eentje die al meermalen verteld is dat hij onzin loopt uit te kramen weer even vertellen dat wij allemaal niet weten hoe het werkt.....

Bij mij kwam die ook met een PM, ik ben groot omdat ik gebruik. Hij denkt even groot te zijn als ik ben en dat heeft hij in 4 jaar bereikt, maar ik ben dan de gebruiker en hij die het in slechts 4 jaar doet niet.

Dus....het is een flapdrol.

BTW, hij kan wel rekenen ik zei dat ik begon op mijn 18e en nu 45 ben, hij had het uitgerekend en kwam op 27jaar ervaring. Wel goed van hem.....
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik ben het niet mee eens dat eiwitten slecht voor je zijn laat ik dat wel zeggen.
              Eiwit is voor mij voeding nr.1
              Overal waar te voor staat niet goed btw maar met eiwitten kan je best ver gaan mits je wel veel water blijft drinken iig.

Wat ik wel denk dat er nog veel betere eiwitten bestaan dan de whey dat nu erg een hype is.
              verder ken ik deze gast niet maar als hij dit fisiek naturel heeft bereikt vind ik dat hij het goed doet of iig goede genen heeft.
              Verder heeft hij er volgens mijn wel een beetje over nagedacht.

TS porst je stats eens samen met je voedingsschema ben benieuwd aan het worden en hoe je traint dan kan ik een oordeel geven.

De meeste mensen die uitblinken sporen btw niet helemaal helaas het is waar.
              Niks optegen trouwens hou wel van dat soort mensen.

Comment

Hij komt met rare punten die hij 'vind'. Nergens staat een onderbouwing die ergens op slaat of een (matig) onderzoekje die zijn mening ondersteunt.
                Hem keer op keer serieus nemen is zonde van de tijd. Net wat Marnop zegt, hij is toch zo weer weg.
                Nu was er iets met een ezel en een steen..

als het goed is valt je training tussen 2 maaltijden in daarom zie ik het nut niet.
                Mijn voorkuur gaat rond die tijd meer uit naar een grote lading aminozuren.
                Dus alsnog in suplement vorm?

Comment

Ja idd in supplement vorm maar geen shake dat bedoelde ik.

Ik vind wat je vind dat mag je vinden als jou lichaam daar goed op reageert ik heb een hekel aan al die onderzoekjes waar je niet eens zeker van kan zeggen dat het voor iedereen werkt.
                  veelal zijn het onderzoeken op ratten.

BB is een groot onderzoek van je eigen lichaam wat voor jou werkt.
                  Daarom blijft het allemaal zo discutabel.

Comment

Sprak een ouwe rot in het vak die zei dat hij pas goed begon te groeien op soya eiwit.
                    Dan denk ik ook maar dat heeft een bw van lik me reet maar goed hij groeide daar harder van dan whey ect.
                    En hij is zeker niet de minste dus zal wel niet liegen lijkt me dan.
                    Proberen proberen proberen dat is BB.

Comment

Kevin,
                      er zijn inderdaad betere eiwitten, echter heeft whey zijn diensten toch wel bewezen en dat is daadwerkelijk ook op een degelijke manier onderzocht.
                      Whey heeft een groter effect dan welk ander eiwit dan ook als de timing rond de training is en als antikatabool meteen na het ontwaken.
                      Om een eiwitshake optimaal te krijgen voor ook andere momenten moet je die wel gaan mengen met o.a. egg albumine en caseïne. De vroeger wel gebruikte pro 80 en pro 90 waren perfect en werkten nog beter als je ze mengde met andere eiwitten of een kant en klare mix had.

En mbt het slecht zijn, zolang je tot max 4 gram gaat is er totaal niets aan de hand. Daarboven weet ik niet waar voor ons de grens verder ligt, maar ik verwacht dat het lang goed gaat.
                      Ik denk dat we allemaal zo tussen de 2 en 4 gram ergens hangen, dus ach, waar hebben we het over.

Die gast zijn fysiek ken ik niet, maar ik verwacht er niet zoveel van. Dat vage fotootje laat weinig zien.

Comment

Er zijn niet veel mensen die soya gebruiken, het is smerig en trage shit. Je groei er dan misschien wel op, maar het blijft bagger die gemanipuleerde troep.
                        Ik groeide zelf trouwens harder op een normale eiwitten mix met de juiste gainer er doorheen dan op soya. Gebruikte toen ca 6000cal per dag om op 129kilo te komen.....met een iets lager bf dan nu. En was toen naturel.

Comment

Mee eens allemaal.

Ik ben nu zelf aminozuren uit Beef aan het uittesten ipv die uit whey.
                          Ik weet ook dat ik nog beter groei op ei eiwit dan op whey onderhand.
                          Naar mijn mening komt dat doordat een ei naar mijn idee toch wel superieur kwa samenstelling is en vind een bw van 100 genoeg.

Toch zie ik wel aan dat kleine fotootje dat dit geen kleine jongen is.
                          Goede biceps, traps zijn goed aanwezig enz.
                          Deze jongen moet even een dubbele biceps pose maken dan kan je zijn reikwijdte ook goed zien.
                          Hoop hem zo gek te krijgen dat hij dat even doet voor ons.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Er zijn niet veel mensen die soya gebruiken, het is smerig en trage shit. Je groei er dan misschien wel op, maar het blijft bagger die gemanipuleerde troep.
                            Ik groeide zelf trouwens harder op een normale eiwitten mix met de juiste gainer er doorheen dan op soya. Gebruikte toen ca 6000cal per dag om op 129kilo te komen.....met een iets lager bf dan nu. En was toen naturel.

Het is zeker smerig!
                            Misschien juist omdat het van die trage shit is groei je er goed op.
                            geef mij maar eieren vind het alleen klere dingen om te pellen enz.

Comment

Mee eens allemaal.

Ik ben nu zelf aminozuren uit Beef aan het uittesten ipv die uit whey.
                              Ik weet ook dat ik nog beter groei op ei eiwit dan op whey onderhand.
                              Naar mijn mening komt dat doordat een ei naar mijn idee toch wel superieur kwa samenstelling is en vind een bw van 100 genoeg.

.

Amino's zijn amino's Kevin.
                              Maar ze worden niet uit de whey gewonnen meestal. Maar meestal uit gewoon ei, melk, soms zelfs soya en ook beef idd. Maar arginine uit melk is net zo goed arginine uit tarwe of ei of wat dan ook.
                              Alleen sommige amino's kan je niet overal in vinden.

de BW beste Kevin, die kan ook niet hoger zijn dan 100(%) ei is dacht ik 96 en ongekookt 63. maar een bw van 100 is volgens mij nog steeds niet te koop. Daarom heb je verschillende bronnen nodig.
                              Een ei is idd nog steeds superieur, als die maar wel gekookt is en compleet met eigeel.

Comment

Ik heb alleen nog maar aminos gehad uit whey.
                                Een ei is een keer gezet op een bw van 100 whey hydrolisaat heeft een bw van ongeveer 150

Alle L vormen van de aminozuren kan je lichaam het beste verwerken dus ook openemen.
                                Free from aminoz acids.

BTW voeding en suppletie is mijn werk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X