Nooit zekerheid of je het perfecte eetpatroon hebt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ken het verleden van die Luppie hier verder niet, of waarom hij hier weg is.
    Ik kom hem alleen weleens tegen op een ander forum.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      gaan we leip doen jonguhh, nou. mijn biceps is wel 27x grotur hoorr.

Eerst zien dan geloven.

Comment

Originally posted by Revius View Post
        ugly face is too ugly to see biceps
        Jij hebt geen eens een foto, dus ik kan wel nagaan wat voor * kop jij hebt. Mager schaminkel!

Wees is een vent!

Comment

Zijn toch wel een stel forse Guns....hoeveel cm meten ze?
          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
            Jij hebt geen eens een foto, dus ik kan wel nagaan wat voor * kop jij hebt. Mager schaminkel!

Wees is een vent!
            hahaha zelfs zonder foto is de kans 99,9% dat ik niet zo lelijk als jij ben
            Groeten

Comment

Het is allemaal een kwestie van proberen en niet stil komen te staan. Sta je stil dan moet je veranderen. Het zijn vaak kleine dingen die het verschil maken in deze sport, voordat je doorhebt wat voor je werkt ben je wel een paar jaar verder. Zou me ook vooral niet laten leiden door onderzoeken, maar vooral afgaan op ervaringen van anderen en daar mee experimenteren. Zo zijn er veel ecto's die beweren dat een lage eiwitinname ook voldoet, gelukkig werkt extra voeding in het algemeen voor ecto's al erg goed en kunnen zij op dat moment niet inzien dat er mogelijk nog 'betere'/andere manieren zijn. Het begin is gemakkelijk, pas als je stilstaat komt het aan op experimenteren en creativiteit.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
                Eerst zien dan geloven.
                k denk als je het gezien hebt je er toch geen zak van gelooft

Comment

Afkraken afkraken afkraken pffffff

succes ermee
                  Face your demons...........

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Ik ken het verleden van die Luppie hier verder niet, of waarom hij hier weg is.
                    Ik kom hem alleen weleens tegen op een ander forum.
                    Luppie is een jonge jongen die zich soms wat verkeerd uitdrukte en zich soms wat makkelijk persoonlijk aangevallen voelde en dan erg makkelijk kon gaan schelden of wat slechte taalgebruik kon gaan neerzetten. En af en toe is zijn kennis wat vaag, maar hij is jong en nog niet de meest ervaren BB'er.
                    We hebben hem op MB een paar keer op de juiste manier op de vingers getikt en hij doet daar ook iest mee, hij gedraagt zich verder erg goed.
                    De harde kern van MB, en dat zijn niet de minsten, hebben geen klachten over Luppie.

Dus nu ken je Luppie, prima jongen verder, schuilt geen kwaad achter.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      ugly face is too ugly to see biceps

Als ie nou eens het licht aan zou doen......
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by marnop View Post

Dus nu ken je Luppie, prima jongen verder, schuilt geen kwaad achter.
                        Ik zat pas met hem in een discussie over rechts/links.
                        Maar hij bleef netjes, hoor.
                        Hij kan zich inderdaad soms wat moeilijk uitdrukken, maar volgens mij is het zeker geen kwaaie gast.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• luppie is goet
                          haut van vlora en vauna en vrout
                          af en tou een spuidje erin werkt goed bij hem

voor meer fragen over luppie en zijn weg naar het podium -> PM osterich de vogel
                          Groeten

Comment

• Originally posted by Sodaar View Post
                            Eerst zien dan geloven.
                            hier mijn gevaarlijk goeie biceps die 27Ă— grotur is dan de jouwee

deze foto is wel een tijdje geleden genomen, toen k nog ecto was zegmaar..

Comment

• Nieuwe synthol guy.
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                                Nieuwe synthol guy.
                                nee ik heb echt alleen maar broodjes bapao gegeten hoor, ik sweer!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X