Probleemje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleemje...

heey,

Vandaag weer problemen gehad met me moeder omdat zij vind dat ik teveel naar de wc ga(5 x op een dag), dus ik mag geen brinta meer eten, niet teveel melk,eieren 2 op een dag ofso.

Hebben jullie mischien alternatieven voor me? Wat ook goed in de ochtend is, en ik mag ook niet teveel zuivel he.

Ze wil zelfs dat ik helemaal stop met dit ''dieet''

Graag bedankt, ik kan dan even een nieuwe schema maken

Zit je moeder bij de wc dan?
    Maar 5 keer per dag, bedoel je daar mee poepen?
    Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      heey,

Vandaag weer problemen gehad met me moeder omdat zij vind dat ik teveel naar de wc ga(5 x op een dag), dus ik mag geen brinta meer eten, niet teveel melk,eieren 2 op een dag ofso.

Hebben jullie mischien alternatieven voor me? Wat ook goed in de ochtend is, en ik mag ook niet teveel zuivel he.

misschien jij moet probeer immodium, die helpt zekker weten

Comment

@ tonic ja poepen, diarree. soms wel meer. Maar die immodium, denk dat ik beter eerst me eten kan omgooien dan aan de medicijnen gaan, want dan moet ik het elke x gaan kopen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          heey,

Je wordt behandeld als een hond....?
          Hoe minder je eet en hoe duurder/beter het voer, hoe minder je hoeft te worden uitgelaten........
          Er zijn ook mensen die hun kinderen minder te eten en drinken geven dat scheelt luiers...., gebeurt echt, geloof het maar.

okee, meer KH is meer toiletbezoek, dus iets lager in KH en hard genoeg trainen werkt al een stukje.
          Dan, zorg dat je timing goed is van de voeding.

Als de timing bijvoorbeeld rond de trainingen goed is dan is de eiwitsynthese flink verhoogd, groei je beter en zal je de eiwitten beter benutten, dus minder afval voor de toilet.

Geen melk en eieren,....okee, dan laat je mams elke dag een kilo kip klaar maken en elke 3 dagen vis. Daarnaast heb je op de kipdagen nog extra visolie capsules nodig.
          Het nadeel van goed sporten en goed eten wekt soms wat iiritatie op bij onbegrip en onwetendheidvan vaders en moeders.

Laat moeder even online komen en lezen wat er nodig is om goed te sporten en te groeien.
          We hebben hier een paar voeding-experts die kunnen uitleggen wat je nodig hebt. Ook een behoefte of onderhoud calculator kan laten zien dat je gewoon eet wat je nodig hebt.
          Als je moeder van je houdt dan geeft ze je te eten wat nodig is.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

diareee, hoeveel melk/zuivel krijg je binnen dan?

Comment

Ophouden tot in de avond.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Neem een fatburner erbij. Gewoon een goedkope. Hierdoor gaat je diarree weg en poep je minder (ik in ieder geval).
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                  Neem een fatburner erbij. Gewoon een goedkope. Hierdoor gaat je diarree weg en poep je minder (ik in ieder geval).
                  Bij mij toch niet. Ik zit standaard, nadat ik een fatburner inneem (efedrine of caffeine), 30 minuten later met een happyface op het huisje.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

1,5 liter melk, 250 ml yoghurt.

Ik zal het er even laten lezen.

Comment

ik heb het laten lezen: ze vertelde dat ik normaal een probleem heb met me darmen; als ik bijvoorbeeld koffie drink vette dingen eet.

Comment

Dan zal je wat moeten cutten in o.a. je zuivel. en zorgen dat je alleen de juiste vetten binnenkrijgt. Eieren zijn een goede vetbron met de juiste vetten, normaal zou je daar geen last van moeten hebben.
                        Olie zal je wellicht soms wat minder moeten nemen.
                        Je zou met melk kunnen beginnen de helft te vervangen door soya melk.

Misschien kan je even wachten op Dynobet. Die weet ws wel raad verder.

Comment

k, ik neem vandaag maar wat rijst en tonijn, maarja. Hoor het wel van dynobet.

Comment

ah man vind dit zo k*t, heel me voedingsschema naar de klote meteen. Weet niet wat ik binnen krijg.

Comment

Het is ook wel erg vaak, denk ik...........5 keer per dag.......
                              En dat is sinds je dit voedingspatroon hebt? Of ben je altijd al gevoelig geweest op je darmen, zoals je moeder volgens mij daar aangeeft?
                              Misschien komt het dan door teveel zuivel of eiwitten, inderdaad.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X