Probleemje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja, om nou elke x het zelfde te eten?

Comment

Nou hij is nu helemaal af, ik denk dat die nu wel goed zit, En nu maar hopen dat ik geen diarree heb. Eventuele opmerkingen zijn welkom, hoor het wel.

Attached Files

Comment

Als je niet genoeg groenten eet wordt je zuurgraad in de maag sowieso fucked up als je een beetje veel eet. Multivits e.d. helpen geen moer. Vezels en voornamelijk groene groenten zullen je goed doen. Daarnaast zijn veel mensen gevoelig voor lactose (wat in melk zit). Skip de melk een tijdje en vervang het door iets anders (noten bijv.). Als je nu weinig groenten blijft eten is het imo je eigen schuld..
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
          Als je niet genoeg groenten eet wordt je zuurgraad in de maag sowieso fucked up als je een beetje veel eet. Multivits e.d. helpen geen moer. Vezels en voornamelijk groene groenten zullen je goed doen. Daarnaast zijn veel mensen gevoelig voor lactose (wat in melk zit). Skip de melk een tijdje en vervang het door iets anders (noten bijv.). Als je nu weinig groenten blijft eten is het imo je eigen schuld..
          ok, ja 50 gram heb ik staan+ voor me avond eten iets meer. dat is denk wel genoeg

Comment

over vezels gesproken,
            ik heb net nog een advies gegeven aan iemand,
            koop bij de kruidvat een potje "Darmreiger Naturel" en eventueel bij de hema een potje capsules "darmverzorging" en gebruik dat een weekje of wat oid, dan zou je al een stuk verbetering moeten hebben, alle troep en rommel is er dan uit en de darmen kunnen weer wat beter hun werk doen.

Ik gebruikte het regelmatig een tijd geleden voordat ik weer begonnen was met serieus sporten en mijn voeding bar en bar slecht was en ik regelmatig dunne shit had en gewoon echt last van mijn darmen.
            Bij mij werkte het prima.

Daarna echt serieus gewoon goed vezelrijk blijven eten, jij hebt dat kennelijk echt nodig.
            Ik had gezegd je melk halveren en de rest aanvullen met soya, maar ga eerst verder het advies van Dynobet maar volgen, is denk ik in jouw geval beter.

Multivit zal idd in jouw case niet helpen. denk dan eerder aan een vitamine B complex en biergist tabs.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

pondje groenten per dag is opzich wel genoeg.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

5x pdag is ook niet normaal eh

Comment

Zou een schrale reet krijgen van al dat afvegen man .
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Hoe oud ben je eigenlijk dan? Neem aan dat je zelf wel kan bepalen wat je eet? En als mams niet bereid is het voor je te kopen kun je het ook zelf halen toch. Dan is het gewoon jouw eten. Daarnaast vind ik het niet eens zo'n heel slecht idee om wat te minderen met zuivel. Voor de eiwitten hoef je het sowieso al niet te doen, check de verhoudingen maar eens. Maar goed, melk en kwark zijn natuurlijk wel heel makkelijke calorieen. Eet en drinkt makkelijk weg en heeft geen voorbereidingen nodig.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

ben 17 jaar, ja kan het wel zelf halen. Maarja is altijd makkelijk als me ma deels meebetaalt. Moet ook sparen voor me rijbewijs :P

Maarja heb nu een lekker schematje(soya sucks btw, maarja drink het wel gwn) , ga ff kijke hoe het hier mee gaat. Voel nu echt dat mijn maag beetje aan het veranderen, nog steeds wel poepen maar geen diarree meer.

En over schrale reet, klopt als een bus.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        En over schrale reet, klopt als een bus.

Bepanthen zalf.............
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@ beau nah niet nodig, is al over

Comment

Mijn ouders plagen me alleen met dat ik veel eet, maar ze hebben gezien dat ik dit gewoon nodig heb om mijn lichaam te onderhouden, te kunnen blijven sporten en te groeien. Ik hoop voor je dat je moeder dit ook zo ziet bij jou.. Zonder voeding is je training om te groeien vrij nutteloos idem voor afvallen. Ben ik blij dat ik bij 2L zuivel geen diarree etc krijg..
                            "Straight outta gym"

Comment

5x schijten teveel
                              maar 2-3 x schijten en 4-5 x pissen op een dag red ik zeker met gemak

Comment

goedzo..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X