ja, om nou elke x het zelfde te eten?
Probleemje...
Collapse
X
-
Als je niet genoeg groenten eet wordt je zuurgraad in de maag sowieso fucked up als je een beetje veel eet. Multivits e.d. helpen geen moer. Vezels en voornamelijk groene groenten zullen je goed doen. Daarnaast zijn veel mensen gevoelig voor lactose (wat in melk zit). Skip de melk een tijdje en vervang het door iets anders (noten bijv.). Als je nu weinig groenten blijft eten is het imo je eigen schuld..In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostAls je niet genoeg groenten eet wordt je zuurgraad in de maag sowieso fucked up als je een beetje veel eet. Multivits e.d. helpen geen moer. Vezels en voornamelijk groene groenten zullen je goed doen. Daarnaast zijn veel mensen gevoelig voor lactose (wat in melk zit). Skip de melk een tijdje en vervang het door iets anders (noten bijv.). Als je nu weinig groenten blijft eten is het imo je eigen schuld..
Comment
-
over vezels gesproken,
ik heb net nog een advies gegeven aan iemand,
koop bij de kruidvat een potje "Darmreiger Naturel" en eventueel bij de hema een potje capsules "darmverzorging" en gebruik dat een weekje of wat oid, dan zou je al een stuk verbetering moeten hebben, alle troep en rommel is er dan uit en de darmen kunnen weer wat beter hun werk doen.
Ik gebruikte het regelmatig een tijd geleden voordat ik weer begonnen was met serieus sporten en mijn voeding bar en bar slecht was en ik regelmatig dunne shit had en gewoon echt last van mijn darmen.
Bij mij werkte het prima.
Daarna echt serieus gewoon goed vezelrijk blijven eten, jij hebt dat kennelijk echt nodig.
Ik had gezegd je melk halveren en de rest aanvullen met soya, maar ga eerst verder het advies van Dynobet maar volgen, is denk ik in jouw geval beter.
Multivit zal idd in jouw case niet helpen. denk dan eerder aan een vitamine B complex en biergist tabs.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Hoe oud ben je eigenlijk dan? Neem aan dat je zelf wel kan bepalen wat je eet? En als mams niet bereid is het voor je te kopen kun je het ook zelf halen toch. Dan is het gewoon jouw eten. Daarnaast vind ik het niet eens zo'n heel slecht idee om wat te minderen met zuivel. Voor de eiwitten hoef je het sowieso al niet te doen, check de verhoudingen maar eens. Maar goed, melk en kwark zijn natuurlijk wel heel makkelijke calorieen. Eet en drinkt makkelijk weg en heeft geen voorbereidingen nodig.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
ben 17 jaar, ja kan het wel zelf halen. Maarja is altijd makkelijk als me ma deels meebetaalt. Moet ook sparen voor me rijbewijs :P
Maarja heb nu een lekker schematje(soya sucks btw, maarja drink het wel gwn) , ga ff kijke hoe het hier mee gaat. Voel nu echt dat mijn maag beetje aan het veranderen, nog steeds wel poepen maar geen diarree meer.
En over schrale reet, klopt als een bus.
Comment
-
Mijn ouders plagen me alleen met dat ik veel eet, maar ze hebben gezien dat ik dit gewoon nodig heb om mijn lichaam te onderhouden, te kunnen blijven sporten en te groeien. Ik hoop voor je dat je moeder dit ook zo ziet bij jou.. Zonder voeding is je training om te groeien vrij nutteloos idem voor afvallen. Ben ik blij dat ik bij 2L zuivel geen diarree etc krijg.."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment