Het Grote voedingscham topic!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

2l halfvolle melk
    400g rijst of pasta
    40g whey isolaat
    100g tonijn, zalm
    50g ongezouten noten
    4 eieren
    1 boterham
    40g kipfilet als beleg
    40g dextrose
    1000g magere kwark

Comment

@ kevin

dat zou je inderdaad wel zo denken alleen probeer het een keer op een andere manier.
      Lager in me eiwitten en hoger in de carbs. Heb altijd veel eiwitten gegeten en weinig carbs maar daar reageert me lichaam niet goed op door droger te worden.
      En doe dit schema nu 3 weken en ben al 2.5% kwijt dus blijf het even volhouden gaat inderdaad tegen alle "officiele" regels in wat altijd in de bladen staat maar elk lichaam is anders en zo te zien werkt dit beter voor mijn lichaam.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by Triple X View Post
        @ kevin

dat zou je inderdaad wel zo denken alleen probeer het een keer op een andere manier.
        Lager in me eiwitten en hoger in de carbs. Heb altijd veel eiwitten gegeten en weinig carbs maar daar reageert me lichaam niet goed op door droger te worden.
        En doe dit schema nu 3 weken en ben al 2.5% kwijt dus blijf het even volhouden gaat inderdaad tegen alle "officiele" regels in wat altijd in de bladen staat maar elk lichaam is anders en zo te zien werkt dit beter voor mijn lichaam.

Oke dan super dat het werkt en idd niet alles wat ze schrijven klopt of werkt voor iedereen.
        Mooie toevoeging aan dit topic.
        Face your demons...........

Comment

Hoe gaan jullie eigenlijk om met traktaties (bv. gebak op het werk) ? M'n dagelijks voeding bestaat uit gezonde bestanddelen: fruit, soyadrink, noten, yoghurt, vis, brood, muesli etc. Enerzijds weet ik dat een keer meedoen met iets minder gezonds echt geen kwaad kan, anderzijds voelt het toch verkeerd. Maar je wilt natuurlijk ook niet dat ze je een ongezellig buitenbeentje zouden vinden. Al doe je goed eten natuuurlijk voor jezelf en niet voor wat anderen denken / vinden.....

Comment

Als ik droger wil worden pas ik in de bulk doen ik gewoon mee.
            Face your demons...........

Comment

Stats:
              198cm
              125 kilo
              29.7% BF

Status: cutten

90 gram brinta
              60 gram whey
              6 eieren
              750 gram gebraden kip
              200 gram zilvervlies rijst/volkorenpasta
              300 gram groente
              450 gram kwark + iets zoetstof

kan niet wachten tot ik kan bulken

Comment

op mijn eigen verjaardag lekker meegedaan. 5 stukken taart gevreten, en de rest van de dag enkel magere eiwitbronnen gegeten om aan mijn eiwitten te komen, en de schade te beperken. (mijn standaard taktiek voor die twee dagen per jaar dat ik los ga).

voor de rest pas ik in een cut vrijwel altijd. in een bulk meestal. Meeste mensen snappen waarom ik het doe, en hebben gewoon respect voor mijn keuzen.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

wat is die andere dag dan dyno?

Comment

heb er geen moeite mee om dingen af te slaan kwa traktaties.
                    In begin maken ze er wel grappen over maar dat houd vanzelf wel op en weten ze het allemaal dat ik niet neem.

Je word daardoor echt geen buitenbeentje maar je moet alleen wel af en toe tegen een grapje kunnen.
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by Runner View Post
                      Hoe gaan jullie eigenlijk om met traktaties (bv. gebak op het werk) ? M'n dagelijks voeding bestaat uit gezonde bestanddelen: fruit, soyadrink, noten, yoghurt, vis, brood, muesli etc. Enerzijds weet ik dat een keer meedoen met iets minder gezonds echt geen kwaad kan, anderzijds voelt het toch verkeerd. Maar je wilt natuurlijk ook niet dat ze je een ongezellig buitenbeentje zouden vinden. Al doe je goed eten natuuurlijk voor jezelf en niet voor wat anderen denken / vinden.....
                      wat denk je van een junkdag indellen op dagen dat je een etentje heb?
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

hehe, de reacties zijn soms wel leuk, maar word er wel beetje ziek van om elke keer hetzelfde uit te leggen, waarom ik het doe en wat ik doe... vooral die gezichten die je krijgt als je zegt dat je 6 eieren per dag eet zijn leuk

Comment

1:80
                          79 KG
                          12%

40 gram (classic)brinta
                          105 gram pindakaas
                          64 gram kipfilet
                          450 gram volkoren brood (15 snee)
                          30 gram Whey
                          1x banaan
                          50 gram tonijn
                          600 ml (halfvolle)melk
                          50 gram Pinda's
                          500 gram magere kwark

EKV

3536,86 252,90 377,35 116,44

avond eten is niet meegerekend maar komt uit op zo;n 510 kcal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X