Bulk schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk schema

Beste mede fitness fanaten,

Ben sinds maandag (08-11-2010) bezig met bulken en dan ook flink bulken.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Eventuele opmerkingen zijn altijd welkom!

Greetz!
    Attached Files
    Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren!

Ik zie dat je je post workout shake doet met dextro, knal er maar wat meer carbs in, mag ook maltodextrine oid zijn.
    Neem een uurtje voor je training nog even een halve shake van 20gr whey.

De pinda's bij je ontbijt doen niet veel voor je, pindakaas werkt dan beter. Maar als je het voor de vetten doet, neem dan maar 2 gekookte eieren er als extra bij. Schep je je whey door de brinta?
    Beter de whey gelijk bij het wakker worden nemen dan na het douchen en aankleden je ontbijt nemen.
    Dus dan heb je 2x die melk nodig, is mooi weer dubbel aan calorietjes.

heb verder niet tot in details bekeken, maar zag er volgens mij verder prima uit.

succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Bedankt voor je reactie. Neem me shake met water niet met melk. Dit komt omdat ik nu in de oplaadfase zit van creatine. Neem me shake als ik opsta samen met die creatine dit ivm. creatine en melk niet zo goed samengaan.
      Meestal een kwartier/half uur later eet ik me brinta. Zal als ik in de onderhouds fase zit met creatine deze alleen nog maar nemen na de training dus dan zal ik er rekening mee houden gelijk whey te nemen.

Oke zal morgen is 2 eieren koken erbij. Eet eigenlijk liever nog meer met me ontbijt maar zo is het wel even goed.

Ja de dextrose neem ik om zsm. uit de spierafbrekende fase te gaan, is maltodextrine dan beter? Heb ook mueslie repen die ik soms neem naast me shake na de training. Zitten ook wel wat suikers in maar dat maakt niet zo heel veel uit neem ik aan. Zijn geen toegevoegde suikers oid.

Tot zover bedankt!

Comment

Hey man
        Ziet er best goed uit,maar lees ik t goed dat je 50gr kalkoenfilet doet?
        Dat moet echt naar de 200/250gr toe
        Probeer je eiwitten zo'nbeetje rond de 40/50gr per maaltijd te houden
        En ik zou als ik jou was voor t slapen mn kwark met een banaan gaan uitbreiden,en de kwark mag best volle kwark zijn of je neemt een eetlepel pindakaas erbij
        Die vetten die je bij je laatste maaltijd neemt zorgen ervoor dat de opname word vertraagd,dus heb je de hele nacht voeding te verteren
        Succes

Comment

Ja ik probeer niet teveel eiwitten te eten omdat ik niet wil dat me lichaam er inefficient mee omgaat. Ik eet bij die 50 gr kalkoenfilet of noten of meegranen pasta. Zitten ook al behoorijk wat eiwitten in. Ja was zelf ook al van mening dat ik bij me laatste maaltijd wat vetten naar binnen kon werken maar kom net van de cut dus ben dat niet helemaal gewend. Bedankt voor de bevestiging!

Voorderest gaa ik voor me training nog wat whey toevoegen en dan wat vetten bij me laatste maaltijd.

Greetz

Comment

Maltodextrine is ook snel(zijn de snelle suikers van o.a. mais of granen), maar stukken goedkoper. Je kan het ook gewoon gemengd nemen, maar alleen dextrose mag ook wel, maar neem maar iets meer dan. 5gram is vrij weinig neem maar het dubbele. of vul aan met een banaan door de shake, de banaan mag dan geel zijn met wat bruinige vlekjes dan istie met veel snelle suikers. hoe groener die is hoe trager de KH van de banaan.

De creatine maakt verder niet uit wanneer je het neemt dus als je dat wat later met water of vruchtensap neemt is ook goed.
            link maltodextrine:
            http://nl.wikipedia.org/wiki/Maltodextrine
            Last edited by marnop; 10-11-2010, 22:11.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X