Hallo Ik heb de sticky's doorgelezen en ik ben er wel wat wijzer uitgeworden.
Ik ben 177 cm ongeveer 61 kilo.
Ik sport 5 uur per week intensief en wandel ook nog 5 uur. Ik zit op school,(trappen) werk veel en zit daarbij nooit stil. Wat vinden jullie van mijn voedingsschema?Eigenlijk mijn huidig eet patroon, haha..Ik heb veel trek.
S'ochtends Magere Yoghurt met muesli 1 bak. +- 400 kcal
Tussendoor: Liga, mueslibar +- 150 kcal, banaan of appel 100 kcal
Smiddags: Verschilt; soms een panini met rode pesto en kaas, of een bruin pistoletjes file americain, of een luxebroodje kip.. en een cola light..+- 500 kcal
3 uur: Tosti met kaas of 2 bruine boterhammen met proscuitto of iets in die richting +- 400 geen boter
5 uur: Honger! Meestal chocolade liga +- 150 of handje cruesli
7 uur: Wat de pot schaft, veel groente niet teveel vlees en aardappelen. Kan ook wel eens voorkomen dat we bv zuurkool of indisch ofzo eten +- 600 kcal
En ik snoep wel eens. varierend van een zakje chips tot een chocolade reep?
Ik hoor het wel!!
Ik ben 177 cm ongeveer 61 kilo.
Ik sport 5 uur per week intensief en wandel ook nog 5 uur. Ik zit op school,(trappen) werk veel en zit daarbij nooit stil. Wat vinden jullie van mijn voedingsschema?Eigenlijk mijn huidig eet patroon, haha..Ik heb veel trek.
S'ochtends Magere Yoghurt met muesli 1 bak. +- 400 kcal
Tussendoor: Liga, mueslibar +- 150 kcal, banaan of appel 100 kcal
Smiddags: Verschilt; soms een panini met rode pesto en kaas, of een bruin pistoletjes file americain, of een luxebroodje kip.. en een cola light..+- 500 kcal
3 uur: Tosti met kaas of 2 bruine boterhammen met proscuitto of iets in die richting +- 400 geen boter
5 uur: Honger! Meestal chocolade liga +- 150 of handje cruesli
7 uur: Wat de pot schaft, veel groente niet teveel vlees en aardappelen. Kan ook wel eens voorkomen dat we bv zuurkool of indisch ofzo eten +- 600 kcal
En ik snoep wel eens. varierend van een zakje chips tot een chocolade reep?
Ik hoor het wel!!
Comment